Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille  (Luettu 5584 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
Hyvä, jotta ei ole EMvet lehteä...Ainakaan rautakirjan kioski-valikoimissa. :-X

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
Onneksi en tilaa enää kumpaakaan lehteä.

Surkeata asioiden hoitoa, jos rahoja pitää vaatia takaisin. Tilauksien pitäisi jatkua entisellään uuden julkaisijan myötä.

Jos laskussa lukee Käytännön Maamies ja sen myös maksaa, niin ei verottaja pengo kenekään jätepaperilaatikoita, vaikka tilaus olisikin vaihdettu johonkin toiseen.

OTAVA-Media tässä se kanittaja on. Eivät halua rosessoida rahoja edelleen. Vastaavasti kuvittelevat, että joku jurpo MAKSAA niille lisää niiden kahden TM:n tilauksen jälkeen, jatkotilauksesta TM:a. Pitäköön Otava tunkkinsa!

KM-lehden suhteen kehitystä on Otavan aikana tapahtunut lähinnä tilauslaskun loppusummassa.
Valitettavasti eivät ole kyenneet uudistamaan toimittajakuntaansa, ja entisiä on jäänyt pois. Jostain on jokaisen aloitettava, mutta lapsellisia juttuja työntää mm. tämä lakeudelta aiheensa ammentava J-A.

Pohdin kovin Pellervon tilaajaksi siirtymistä....
Slippin 'n sliding

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8365
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
Otavalla kuuluu olevan ruuhkaa sähköpostissa.  ;D 8)
Mystinen kesälaatumies

navettapiika

  • Vieras
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
KMVet on syvältä.

Eipäs ole  :o
Se on paras suomalainen vastine maatalouslehdille yleensä. Ainakin tuotantoeläinnäkökulmasta. Tietysti jos pitää eläinten hyvinvointia joutavana asiana niin.....
Ja paras karkote naistenlehtien kauppaajalle. Kysyn joka kerta, oisko teillä sitä Käytännön Maamiestä.. aika usein loppaavat luurin korvaan, töykeitä.

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
Tietääkö kukaan katkeaako nyt kestotilaajan tilaus,vaan jatkuuko lehen tulo ens vuonnaki.Lehtihän on ihan dappadippa huuhaata.jontikan mainos lehti 8)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12118
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
KMVet on syvältä.

Eipäs ole  :o

Kaupunkilaiseläinlääkäreiden juttuja. Eräät tunnetut hom...t saavat sivutilaa aivopieruilleen - outoa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
käytännön maamies on kyllä sellanen kiikunkaakun lehti joka ei ehkä tule enää jatkossa mulle.... on laatu heikenny vuosien saatossa aika lailla.        tänään soitteli kyllästyneen oloinen neito mulle tm:n tajouksesta mutta kun totesin että ei enää jaksa autot kiinnostaa niin huokasi ja toivotti päivän jatkoa.          mitä liet olis tarjonnu?

Renaultmies

  • Vieras
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
Itse lopetin KM tilauksen jotain 2008 paikkeilla .Mitta alkoi tulla täyteen kun joistakin  kirjoituksista alkoi paistaa läpi agronetin oppositio . ;D

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
Kustantaja siis vaihtuu ja tilalle tulee lehden toimivasta johdosta muodostettu uusi kustannusyritys. Tämän siis täytyy olla huomattavasti nykyistä kustantajaa halvempi vaihtoehto. Minä jään siis odottelemaan merkittävästi alentunutta tilausmaksua, jos näin ei tapahdu ja uusi kustantaja käärii liiveihinsä syntyneen säästön niin pitäköön lehtensä ja tuottonsa.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Infoa Käytännön Maamiehen tilaajille
Saas nähdä mitä tapahtuu muiden maatalousalan julkaisujen lähitulevaisuudessa. Mulla menee liki tonni näihin vähennyskelpoisiin aviiseihin eikä aina ehdi lukea saati ymmärtää ja muistaa kaikkea.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.