Lainaus käyttäjältä: muumipeikko - 05.12.13 - klo:09:00Aika monta 141;stä laatikostaan porsinnu. Tullee reikä kylykeen ja maksaa 25 tonnia töineen.Pikavaihteen akseli pääsee päittäin irti.. Köyhälle on kaikki kallista Ai..V..tu mutta sehän on valtu, eihän siinä mitään vikaa voi olla..Hyshys..öljyjä vain hallilla vaihettiin.. Onko sama loota 121? Tuollaisessa oli samanlainen "huolto" pitänyt tehdä.
Aika monta 141;stä laatikostaan porsinnu. Tullee reikä kylykeen ja maksaa 25 tonnia töineen.Pikavaihteen akseli pääsee päittäin irti.. Köyhälle on kaikki kallista Ai..V..tu mutta sehän on valtu, eihän siinä mitään vikaa voi olla..Hyshys..öljyjä vain hallilla vaihettiin..
Lainaus käyttäjältä: Peurajussi - 05.12.13 - klo:14:13Lainaus käyttäjältä: muumipeikko - 05.12.13 - klo:09:00Aika monta 141;stä laatikostaan porsinnu. Tullee reikä kylykeen ja maksaa 25 tonnia töineen.Pikavaihteen akseli pääsee päittäin irti.. Köyhälle on kaikki kallista Ai..V..tu mutta sehän on valtu, eihän siinä mitään vikaa voi olla..Hyshys..öljyjä vain hallilla vaihettiin.. Onko sama loota 121? Tuollaisessa oli samanlainen "huolto" pitänyt tehdä. Tosin tuossa on ollut joko välinpitämätön tai kuuro käyttäjä. Ennen kuin loota porsii ihan noin totaalisesti, pitää se hyvän tovin sellaista kivaa "porinaa" vedättäessä. Pikavaihteen akselilta häviävät jonkin sortin värinän vaimennusjouset kytkyttimen päästä ensin, eli sellainen porina ja korina lootassa alkaa, sitten hakkautuu pikavaihteen malja pikkuhiljaa säpäleiksi ja exodus on valmis....
Olen antanut ymmärtää itselleni, että tuo olisi alkupään N-sarjan ongelmia. Yhdestä käytetystä -06 vuoden 121:stä käytiin keskustelua ja siinä oli tuon tyyppistä häikkää.
Lainaus käyttäjältä: mikko9b - 05.12.13 - klo:06:45Lainaus käyttäjältä: Calahan - 05.12.13 - klo:01:19Mitens siit jos pikkasen kutittelis sit 6850.....Vai painoko loppuu?on kait jo pikkasen jotakin entiset tehneet (elementit vaihdettu tms.) savumerkkiä on pukkaa aina kun hipasetkin kaasua. Lämpöjähän tuo jo nyt nostelee jos huolimattomasti kurvailee... Joku toki sano että pitäs suuttimet vaihtaa isompaan niin toi ongelma katois tiiä häntä... millä reseptillä ton sais jaksamaan edes sen 140 hp edestä???Tuos 6800 vetää melkee saman kun lastutettu t130 ja lämmöt ok nii kannattaa kattoo säädöt kohallee kun kyl se sen 150 kestää helposti
Lainaus käyttäjältä: Calahan - 05.12.13 - klo:01:19Mitens siit jos pikkasen kutittelis sit 6850.....Vai painoko loppuu?on kait jo pikkasen jotakin entiset tehneet (elementit vaihdettu tms.) savumerkkiä on pukkaa aina kun hipasetkin kaasua. Lämpöjähän tuo jo nyt nostelee jos huolimattomasti kurvailee... Joku toki sano että pitäs suuttimet vaihtaa isompaan niin toi ongelma katois tiiä häntä... millä reseptillä ton sais jaksamaan edes sen 140 hp edestä???
Mitens siit jos pikkasen kutittelis sit 6850.....Vai painoko loppuu?