Joskus jo kyselinkin onko kukaan teettänyt kulutusosia oikeasta kulutusteräksestä.
Ei pitäisi olla näinä vesi-laser-plasma-leikkureiden aikakaudella vaikea tehtävä. Malli mukaan vaikka pahvin palalla ja levyliikkeeseen.
Auran vantaat on taottu ja karkaistu, näin karkeasti sanottuna. Miks niitä ei tehtäis kulutuslevystä jos ne kestäis paremmin
400 Raexsiin saa helposti tehtyä reiän, miten onnistunee auran vantaaseen? Suomalainen ei usko, jollei itse kokeile, siis kokeile ja vertaa niiden kovuutta, esim poraamalla ja viilalla. Joskus kauan, kauan sitten jossain päin Suomea, Sampojen ja vastaavien vantaat olivat olevinaan kalliita. Jo eläkkeellä olevan SEPÄN johdolla niitä kunnostettiin koulussa oppilastyönä, halvalla varmaan. Ensin oikastiin lehtijousia, leikattiin palat, hitsattiin puikolla kiinni. Sitten taottiin ja lopuksi karkastiin öljyyn. Päästöstä ei ole muistikuvaa jäänynnä. Kaikkea voi korjata, jos osaa, mikä kannattaa se on toinen juttu.