Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 200tkm Passat  (Luettu 15229 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o

Noissa haisuissa tuntuis että se etupään rakenne on maasturista ympättynä ylijäreä ja kaiken sen raudan pyörittäminen mukana vie hiasen nuhapumpusta kaiken ylimääräisen tehon. Tehojen puolesta tuommoinen lantaruisku ja hiase on niin eri planeetalta kun olla ja voi.

Vaikka Transporttereissa on omat ongelmansa, niin ottaisin minä tahansa päivänä ajokikseni ennemin T4 syncron kuin tuollaisen haisun peltirummun.
Minä sitten taas tykkään että autossa pystyy istumaan niin ettei polvet ole kiinni kojelaudassa... Muutenkaan auton remontteeraaminen ei kiinnosta yhtään ja VAGinoitten kanssa sitä remonttia riittää tasaisesti vuoden ympäri.. Autossa tulee vietettyä niin vähän aikaa että kunhan se liikkuu, sinne mahtuu istumaan ja toimii niin se riittää mulle   ;D

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o

Noissa haisuissa tuntuis että se etupään rakenne on maasturista ympättynä ylijäreä ja kaiken sen raudan pyörittäminen mukana vie hiasen nuhapumpusta kaiken ylimääräisen tehon. Tehojen puolesta tuommoinen lantaruisku ja hiase on niin eri planeetalta kun olla ja voi.

Vaikka Transporttereissa on omat ongelmansa, niin ottaisin minä tahansa päivänä ajokikseni ennemin T4 syncron kuin tuollaisen haisun peltirummun.
Minä sitten taas tykkään että autossa pystyy istumaan niin ettei polvet ole kiinni kojelaudassa... Muutenkaan auton remontteeraaminen ei kiinnosta yhtään ja VAGinoitten kanssa sitä remonttia riittää tasaisesti vuoden ympäri.. Autossa tulee vietettyä niin vähän aikaa että kunhan se liikkuu, sinne mahtuu istumaan ja toimii niin se riittää mulle   ;D

Tässä ainoa syy miksi hiace on niin mahdottoman suosittu! Museovehje se on esim. pornstartteriin ja *****un verrattuna, mutta se onki luotu kestämään.
Oon vaatimaton!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 200tkm Passat
Jaahas petroolilasku saatta vähän hirvittää tuonkanssa! Todennäköisesti sama kone kun minun hiluhikassa SAATANAN LAISKA JA TODELLA JANOINEN!!!! >:(
Jossain 9,5-10ltr/100km kulutus on jäänyt..  Mutta toki pieni hyppy tuosta 5,5ltr/100km kuluttavasta autosta  ;D   Paremmin ajoihin soveltuva kuitenkin...

Noiden haisujen ja hiluxien kulutus kyllä ihmetyttää kummastutta, ei sen takia ettei muut vastaavat samaa veisi, mutta oma lantaruisku 3 litran neloskone ja 173hv dieseli kulutus 7,7-8,5 l/100km. Jatkuva neliveto, automaatti ja painoakin 2,3 t. :o

Noissa haisuissa tuntuis että se etupään rakenne on maasturista ympättynä ylijäreä ja kaiken sen raudan pyörittäminen mukana vie hiasen nuhapumpusta kaiken ylimääräisen tehon. Tehojen puolesta tuommoinen lantaruisku ja hiase on niin eri planeetalta kun olla ja voi.

Vaikka Transporttereissa on omat ongelmansa, niin ottaisin minä tahansa päivänä ajokikseni ennemin T4 syncron kuin tuollaisen haisun peltirummun.
Minä sitten taas tykkään että autossa pystyy istumaan niin ettei polvet ole kiinni kojelaudassa... Muutenkaan auton remontteeraaminen ei kiinnosta yhtään ja VAGinoitten kanssa sitä remonttia riittää tasaisesti vuoden ympäri.. Autossa tulee vietettyä niin vähän aikaa että kunhan se liikkuu, sinne mahtuu istumaan ja toimii niin se riittää mulle   ;D

Tässä ainoa syy miksi hiace on niin mahdottoman suosittu! Museovehje se on esim. pornstartteriin ja *****un verrattuna, mutta se onki luotu kestämään.
Moottoriin hiukan lisää tehoa ja kuudesvaihde niin hiace olisi täydellinen... Transportterilla ajaessani en ole ikinä huomannut että siinä olisi mitään muuta paremmin kuin tuo teho ja vaihdeloota.. Tosin ei siittä voimasta ja kuudesta vaihteesta ole iloa jos joka vuosi saa tehdä usean sadan euron remontteja.. Transportteri ainakin on meluinen ja ahdas eikä vakiona mikään pieni ruokainen...