käsijarrus sais olla joku summeri ja vilikkuvalo paistaas silimihin ja vaikka joku leka löis päähän jos yrittää liikahtaa käsijarru päällä, siitä se alakaa.... se vain kun sähköt on puosta niin merkkivalot ei pelaa ja käsijarru on jo valamihiksi heikkotehoonen, ettei sitä kuulemma ajoskaa huomaa välttämättä.. vai johtuuko se niistä voimakkahemmista hevoosista
no siis kun aijjoos on liikkeellä, niin kartiovetopyöräaksilan laakerit kun vaihtaa ni välttyy täystuholta.. muutenhan sen kans ny pärjää seuraalemalla, siirtäjiä, synkroja ja laakerivälyksiä.. yks tuhontekijä on ne mulukut keppien päis, jos ei oo säärös niin ei mee pykälät pohjaan asti.. pvki muuten ok mutta siinon suunnitteluvirhe jo alakaapäälle kun se kanittaa niin herkästi, ja purkaamoilta löytyy kolmea eri vaihtoehtua (jos löytyy) jokka ei käy päinsä..
ja sitte se ahtaus remonttia tehres
mikä tahansa muu verkun loota muttei tämä.......