Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ärsyttävä puhelinmarkkinointi  (Luettu 15875 kertaa)

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Helevetin millnetin tehtaan, vai mikä se lie. Kerran erehtyny koe erän koneidenpesuainetta tilaamaan, nyt pommittaa joka viikko. Ois vaseliinia, nanovahaa, pesuainetta. Useita kertoja pyytänyt poistamaan nimen soittolistalta. Viimeks sano että itse olet jättänyt soittopyynnön. Luuri korvaan ei auta, apina soittaa vartin päästä uudestaan. Seuraava yritys heti seuraavana aamuna.

Onko kokemuksia? Miten pääsette apinoista eroon? :-X
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

andypoge

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 534
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Mä on joskus pistänyt ärsyttävälle puhelinmyyjälle oman (tuskin kuuluvan) soittoäänen, niin tiedän heti ettei tarvi vastata.

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2528
  • Etelä-Karjala
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Säännöllisesti rimputtaville on puhelimessa oma yhteystieto "Älä Vastaa".

Kaveri joskus sai lehtikauppiaan jarruttelemaan, kun ilmoitti tilaavansa lehden, tosin sillä ehdolla että "pienen elämänmuutoksen" seurauksena tarvis olla pistekirjoitettu versio...

Itse joskus aikanaan oli puhelimessa jo diili Tekniikan Maailman, Aku Ankan ja jonkun erälehden kestotilauksesta. Myyjä alkoi utelemaan, että pannaanko lasku yhdessä, kahdessa vai neljässä erässä. Kerroin, etten ymmärtänyt luvuista tuon taivaallista, mainitsin mm. tietäväni, että minulla on oikea ja vasen käsi, muttei mitään tajua siitä, kuinka monta niitä on. Kehoitin ottamaan yhteyttä edunvalvojaani. Ei tullut lehtiä muttei toisaalta laskuakaan.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3136
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Kysele onko niillä lehtiä missä olisi kiiltäväpintaisia pill*nkuvia. Silloin yleensä ne lyö luurin korvaan.
Eräs lehtiyhtiö pommitti hyvin ahkerasti ja viimeisin kerta kun ne soitti kysyin että voinko irtisanoa sen lehtitalon tilaukset. Ei voinut. Soitin sen lehtitalon tilaajapalveluun ja sanoin ne molemat lehdet irti. Meni kai viesti perille.
Eräs kerta kun kalsari myyjä soitti kun olin kaatamassa kahvia sanoin heti että tyttöystävä ostaa ne kalsarit mitä hän haluaa nähdä Ja miten te kehtaatte soitta kun olen kaatamassa kahvia. Luuri taskuun. Väki tujotti mua kun kävelin pöytään.

Yks työkaveri/urakoitsia on tapana kysyä melko heti vastapuolelta veronumeron ja laskutusosoite että vois laskuttaa hukkanmenneestä ajasta. Katkeeaa muuten aika äkki ne puhelut

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Vois ottaa vanhan kunnon "odotas vähä" toiminnon ja jättää puhelin auki taskuun. :o Joskus lehtimyyjille annoin osoitteeksi sukevan vankilan osoitteen. Vanginvartijat tietenkin. Joku kysyi, oletko vartija, sanoin että en.
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Itse olen laittanut kyseiset numerot puhelimen kieltolistalle. Ei yhdistä kyseisestä numerosta ollenkaan vaan menee suoraan vastaajaan. Toisaalta noita varten voisi hommata sellaisen lisämaksullisen numeron ja antaisi lätistä litanian läpi kaikessa rauhassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
on se vaan sellasta terroria että nsa sais puuttua siihen..

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Joskus olen puhelinmyyjänäkin työskennellyt, joten  yritän suhtautua heihin asiallisesti, työnantajan osoittamaa työtä ne vain tekevät.

Fonecta caller on mukava palvelu, sillä voi aika hyvin seuloa puhelinmyyjät ja asettaa ne kieltolistalle.

Ärsyttävin piirre puhelinmyynnissä on se, kun samasta lafkasta soitetaan useasti saman asian perässä. Myyjäälle on ihan turha sanoa mitään tyyliin, älkää soittako enää tms, ei ne mene minnekkään. Soneran puolesta kun tarjottiin naurettavaa megan laajakaistaa viidennen kerran, niin täytyi jo hetken aikaa miettiä miten itsensä hillitsisi.

Samoin yrityksen perustamisvaiheessa luettolomyyjien ja muiden häntäheikkien määrä on aivan uskomaton...

Viimeksi muokattu: 23.10.13 - klo:21:42 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Joskus olen puhelinmyyjänäkin työskennellyt, joten  yritän suhtautua heihin asiallisesti, työnantajan osoittamaa työtä ne vain tekevät.

Fonecta caller on mukava palvelu, sillä voi aika hyvin seuloa puhelinmyyjät ja asettaa ne kieltolistalle.
Joo, mut miten lumiassa se asetetaan?
pessimisti ei pety!

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Joskus olen puhelinmyyjänäkin työskennellyt, joten  yritän suhtautua heihin asiallisesti, työnantajan osoittamaa työtä ne vain tekevät.


Luomu ei taida ollakkaan syy vaan seuraus sun pään pehmiämiselle. :o
It ain't over till the fat lady sings

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Joskus olen puhelinmyyjänäkin työskennellyt, joten  yritän suhtautua heihin asiallisesti, työnantajan osoittamaa työtä ne vain tekevät.

Fonecta caller on mukava palvelu, sillä voi aika hyvin seuloa puhelinmyyjät ja asettaa ne kieltolistalle.
Joo, mut miten lumiassa se asetetaan?
Lumiasta en tiedä, itse kävin vanhemmalla mallilla nokia-kaupassa ja latasin sieltä fonecta caller-ohjelman.
Nothing is Something Worth Doing

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Joskus olen puhelinmyyjänäkin työskennellyt, joten  yritän suhtautua heihin asiallisesti, työnantajan osoittamaa työtä ne vain tekevät.


Luomu ei taida ollakkaan syy vaan seuraus sun pään pehmiämiselle. :o
Niin, henkensä pitimiksi on pitänyt tehdä kaikenlaista duunia. Pappa inte betalar, vai miten se nyt hienosti sanottaisiin...

Kestin puhelinmyyjänä huimat 2,5 viikkoa, kunnes kesken erään työvuoron tuli hetki jolloin totesin tämän olevan tässä. Vuoropäällikkö vain kysyi, teetkö vuoron loppuun vai lähdetkö heti? Sanoin että voin lähteä vaikka heti.
Nothing is Something Worth Doing

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Joskus olen puhelinmyyjänäkin työskennellyt, joten  yritän suhtautua heihin asiallisesti, työnantajan osoittamaa työtä ne vain tekevät.


Luomu ei taida ollakkaan syy vaan seuraus sun pään pehmiämiselle. :o
Niin, henkensä pitimiksi on pitänyt tehdä kaikenlaista duunia. Pappa inte betalar, vai miten se nyt hienosti sanottaisiin...

Kestin puhelinmyyjänä huimat 2,5 viikkoa, kunnes kesken erään työvuoron tuli hetki jolloin totesin tämän olevan tässä. Vuoropäällikkö vain kysyi, teetkö vuoron loppuun vai lähdetkö heti? Sanoin että voin lähteä vaikka heti.

Annetaan anteex, jos noin vähällä selvisit. :)
It ain't over till the fat lady sings

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Joskus olen puhelinmyyjänäkin työskennellyt, joten  yritän suhtautua heihin asiallisesti, työnantajan osoittamaa työtä ne vain tekevät.

Fonecta caller on mukava palvelu, sillä voi aika hyvin seuloa puhelinmyyjät ja asettaa ne kieltolistalle.
Joo, mut miten lumiassa se asetetaan?
Lumiasta en tiedä, itse kävin vanhemmalla mallilla nokia-kaupassa ja latasin sieltä fonecta caller-ohjelman.
Se ohjelma on ja hyvin toimii ja näyttää kuka soittaa. Vanhemmissa tiedän sen eston toimivan.
pessimisti ei pety!

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ärsyttävä puhelinmarkkinointi
Joskus olen puhelinmyyjänäkin työskennellyt, joten  yritän suhtautua heihin asiallisesti, työnantajan osoittamaa työtä ne vain tekevät.

Fonecta caller on mukava palvelu, sillä voi aika hyvin seuloa puhelinmyyjät ja asettaa ne kieltolistalle.
Joo, mut miten lumiassa se asetetaan?
Lumiasta en tiedä, itse kävin vanhemmalla mallilla nokia-kaupassa ja latasin sieltä fonecta caller-ohjelman.
Se ohjelma on ja hyvin toimii ja näyttää kuka soittaa. Vanhemmissa tiedän sen eston toimivan.
Mulla menee niin, että jos vastaan tai caller ilmoittaa jonkin Suomen Telesupermarkkinoinnin soittavan, niin laitan sen estolistalle. Kun numero on asetettu estolistalle se hälyttää vain kerran ja näytöltä näkee puhelun olevan katkaistu estettynä. (en tiedä katkaiseeko se puhelun, vai lppettaako vain hälyttämisen, tulos on sama. Ymmärrän olematta vastaamatta.
Nothing is Something Worth Doing