No onko pakko ostaa näitä "TYÖ TEKEE VAPAAKSI HIMMELEITÄ!" Mulla tuossa pihassa seisoo "sysleri" jolla on mittarissa 300000 ja ei ole mitään remmi murheita.
Viimeksi muokattu: 17.09.13 - klo:13:16 kirjoittanut mää vai
Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 17.09.13 - klo:08:55Lainaus käyttäjältä: SKN - 17.09.13 - klo:07:19Hankkikaas kolmen kirjaimen baijerilainen nahkahousulaatikko. Kyllä ketju kestää 180000km. Onko skännällä baijeri?Millä muulla pienimunainen harrastelija sitten ajaisi?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 17.09.13 - klo:07:19Hankkikaas kolmen kirjaimen baijerilainen nahkahousulaatikko. Kyllä ketju kestää 180000km. Onko skännällä baijeri?
Hankkikaas kolmen kirjaimen baijerilainen nahkahousulaatikko. Kyllä ketju kestää 180000km.
OHC-Opelin hihna maksaa 11€ ja vaihtoon menee 23 minuuttia Minulla oli aikoinaan Kadett 1.6 SV-koneella. Eipä tuohon hihnan vaihtoon tosiaan mennyt kuin korkeintaan puoli tuntia, vasen etupyörä pois ja yksi muovisuojus, ajoitumerkit vaan kohdilleen ja hihna kiinni. No ei se hihna kyllä kestänyt kuin ehkä 40 tkm, mutta kustannus oli aika olematon.Uudessa ecoboost Fordissa taitaa hihnan vaihtoväli olla 250 tkm, se nimittäin on öljykylvyssä
Lainaus käyttäjältä: Terminator II - 17.09.13 - klo:02:26No onko pakko ostaa näitä "TYÖ TEKEE VAPAAKSI HIMMELEITÄ!" Mulla tuossa pihassa seisoo "sysleri" jolla on mittarissa 300000 ja ei ole mitään remmi murheita.No se taitaa olla sen kapineen ainoa murheeton osa
Ja jos vielä haluaa nopeuttaa vaihtoa, niin ottaa oikean etupyörän pois. Joo, meni vasen ja oikea sekasin
hei,minullakin on jakopääonkelma.aivan mahdoton katkaisuhoidon tarve jakopään alueella.onko kenellään kokemusta, miten ratkaisen sen?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 17.09.13 - klo:12:15Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 17.09.13 - klo:08:55Lainaus käyttäjältä: SKN - 17.09.13 - klo:07:19Hankkikaas kolmen kirjaimen baijerilainen nahkahousulaatikko. Kyllä ketju kestää 180000km. Onko skännällä baijeri?Millä muulla pienimunainen harrastelija sitten ajaisi?BMW, tuo paljon tunteita herättävä merkki, niin puolesta kuin vastaan.
Fordin ecoboost moottorin jakopäänhihna se vasta paras keksintö onkin... Remmi on öljyssä ja moottorin joutuu purkamaan hihnan vaihtamiseksi reilun sadan tonnin välein... Joku oli tätä ihmetellyt niin olivat foortin suunnalta vastanneet että moottorin elinkaari on ensimmäisen hihnanvaihdon kohdalla jo lopussa