näin remonttia työkseen tekevän kannalta, aivan sama 
 no oikiasti..
mutta pelkästään huolto osien näkösälle tuominen jo auttaas palio siihen isäntien laiskuuteen ruveta vaihtahan ööliä ja suodattimia, sehän sitä halvinta remonttia.. 
laakerin rikkoo joko ulkoinen esine roska tms. tai voitelun puute tai ylikuormitus, vääntö tms 
hampaan rikkoo ulkoinen esine, ylikuormitus, tai saa säröjä voitelun puutteessa
pakan rikkoo ulkoinen esine, voitelun puute, käyttävän paineen puute, ylikuormitus
sähköt rikkoo ulkoinen voima, liika voitelu, kosteus, ja insinööri jo tehtaalla 

eli tunne koneesi ja huolla tai jätä huoltamatta, aja itse ja syytä itseäsi 

 kuski/huollon puute osana 70% remonteista, se kone on niinku terveys, sitä pitää tarkkailla 
