Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiinteistöliitto haluaisi maa- ja metsätalousmaan kiinteistöveron piiriin.  (Luettu 2247 kertaa)

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8358

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/08/1793932/ptt-asumiskulut-nousevat-tuloja-nopeammin

"Kiinteistö- ja omakotiliiitto vastustavat suunnitelmia kiristää kiinteistöveroa. Kiinteistöliiton mielestä pitäisi ennemmin harkita maa- ja metsätalousmaan ottamista kiinteistöveron piiriin."

Täähän käy ainakin mulle komeasti. Puolukan kappalehinta 1€, mustikka 1,5€, hilla 20€. Ja alvi päälle. Hiilidioksidin sitomisen tuntihinta 10 €/ha. 

Heh heh tervemenoa jokamiehenoikeudet.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Metsän kiinteistövero ja jokamiehenoikeudet onkin mukava ratkottava. Eihän kukaan saa mennä toisen kiinteistössä olevaan ruokavarastoon luvatta! :o
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Jokamiehenoikeudet onkin muinaisjäänne.

Italiassa maksat päiväluvan että saat sienestää tietyillä alueilla, eikä missä vaan kuten täällä. Päiväsaaliskaan ei saa ylilttää tiettyjä määriä... ei ole thaikuilla asiaa urakoimaan saapasmaassa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Minä luotan kyllä Kataisen kykyihin tässä asiassa  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Minä luotan kyllä Kataisen kykyihin tässä asiassa  8)
Jyrki harhauttaa ja Jutta käy sillä aikaa taskullasi.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Minä luotan kyllä Kataisen kykyihin tässä asiassa  8)


kepu  näyttää  kannattavan  tuota  kiinteistöveroa   ::)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Minä luotan kyllä Kataisen kykyihin tässä asiassa  8)
Jyrki harhauttaa ja Jutta käy sillä aikaa taskullasi.

Tätä minäkin pelkään  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Minä luotan kyllä Kataisen kykyihin tässä asiassa  8)
Jyrki harhauttaa ja Jutta käy sillä aikaa taskullasi.

Tätä minäkin pelkään  :o

Mutta vihreät hipsterit jopolla ehtivät vasemmistoliiton kanssa ensin!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Valtion krooninen rahapula ei hellitä... autoveronkin piti olla väliaikainen.  ;D Eikähän Jyrki ehdota että pistetään kuusikot verolle vain "toistaiseksi" kunnes kassa näyttää vihreää. :o
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Metsän kiinteistövero ja jokamiehenoikeudet onkin mukava ratkottava. Eihän kukaan saa mennä toisen kiinteistössä olevaan ruokavarastoon luvatta! :o
ERITTÄIN hyvin argumentointu!   8)
Slippin 'n sliding

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1178
JHL vaatii maatalousmaata verolle, varallisuusveron palauttamista ja liikesalaisuuden murtamista

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/jhl_vaatimukset-27486
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12105
Kiinteistövero ei ole mitään muuta kuin varallisuusvero. Laitetaanko toinen vähän eri nimellä päälle ? Ruotsissa on asuinkiinteistöjen verolla yläraja. Suomessa siitä ei puhu muut kuin minä (?). Saksassa olen nähnyt pellon reunalla kyltin: Vapaana liikkuvat kissat ja koirat ammutaan.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65448
täällä net ammutaan ilman kylttiä.