Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hydraulisen työntövarren korjaus  (Luettu 10632 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Mä olen säästösyistä jättänyt nuokin aina rikkomatta  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Kyntäessä EI tarvita hydraulista työntövartta tai kaltevuudensäädintä.
Kyllä hytraulityöntövarsi kyntäessä on hyvä; onnistuu merkkinaarmujen veto takimmaisella siivellä kätevästi.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8408
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Aika harvoin nykykoneilla tarvitaan työntövartta.
Mystinen kesälaatumies

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Aika harvoin nykykoneilla tarvitaan työntövartta.

Jaa? Kun olin nuori niin kyllä koneissa tarvittiin työntövartta. Varsinkin jos kyseessä oli oikein tosi kone.

Viittaatko virtuaaliseen koneeseen?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Aika harvoin nykykoneilla tarvitaan työntövartta.

Jaa? Kun olin nuori niin kyllä koneissa tarvittiin työntövartta. Varsinkin jos kyseessä oli oikein tosi kone.

Viittaatko virtuaaliseen koneeseen?

Mekella kaikki koneet on hinattavia, lumilinkokin. :)
It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Aika harvoin nykykoneilla tarvitaan työntövartta.

Jaa? Kun olin nuori niin kyllä koneissa tarvittiin työntövartta. Varsinkin jos kyseessä oli oikein tosi kone.

Viittaatko virtuaaliseen koneeseen?

Mekella kaikki koneet on hinattavia, lumilinkokin. :)

Sellasia lahnoja....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

nakkisormi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 153
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Nyt on tiivisteitä uusittu ja suurimmat vuodot saatu hydetyöntövarresta tiivistettyä. MUTTA... Uusi pienempi vuoto havaittu sylinterin päästä. Kysymys kuuluukin että miten tuo tiivisteen vaihto onnistuu, pitääkö siinä vaihtaa koko se sylinterin päätyösa eli se jossa kierteetkin ovat vai pystyykö pelkän tiivisteen vaihtamaan?

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Nyt on tiivisteitä uusittu ja suurimmat vuodot saatu hydetyöntövarresta tiivistettyä. MUTTA... Uusi pienempi vuoto havaittu sylinterin päästä. Kysymys kuuluukin että miten tuo tiivisteen vaihto onnistuu, pitääkö siinä vaihtaa koko se sylinterin päätyösa eli se jossa kierteetkin ovat vai pystyykö pelkän tiivisteen vaihtamaan?
Paikalliseen hydehuoltoon vain; ruuvaavat sen parissa minuutissa auki, ottavat uuden tiivisteen hyllystä ja ruuvaavat takaisin. Ei paljoa kannata itse aukoa ja siellä kaupungissa pitää kuitenkin käydä se stefa autoilemassa...

Turpeentuottaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
 Ei ne sylinterit mitään ydin tierettä ole aina kannataa kokeilla jotain uutta siitähän voi vaikka tykätäkki
Milläs sitä lämmitetään jos ei turpehella.

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Minä en ainakaan tuonne ensin mainittuun firmaan enää sylintereitä vie. Simultan sitkaimen pienenpienen sylinterin tiivisteiden vaihto 120 euroa, josta itse tiivisteet 15 euroa. Kokonaan uuden sylinterin olisi saanut Agropointilta halvemmalla.

Nestepaine on huomattavasti kohtuullisemman hintainen paikka ja siellä tuleekin aika usein asioitua.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Minä en ainakaan tuonne ensin mainittuun firmaan enää sylintereitä vie. Simultan sitkaimen pienenpienen sylinterin tiivisteiden vaihto 120 euroa, josta itse tiivisteet 15 euroa. Kokonaan uuden sylinterin olisi saanut Agropointilta halvemmalla.

Nestepaine on huomattavasti kohtuullisemman hintainen paikka ja siellä tuleekin aika usein asioitua.
Saiko hitsaamatta kasaan?
pessimisti ei pety!

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Minä en ainakaan tuonne ensin mainittuun firmaan enää sylintereitä vie. Simultan sitkaimen pienenpienen sylinterin tiivisteiden vaihto 120 euroa, josta itse tiivisteet 15 euroa.
Saiko hitsaamatta kasaan?

Joo, eikai se ollut kun päätykorkki auki, varsi pihalle, mäntä irti jengoiltaan ja uudet tiivisteet tupaan. Sylinteri oli 10 vuotta vanha ja ainakin päällepäin täysin ruosteeton, joten ei olisi kovin paha rasti pitänyt olla. Ens kerralla teen itte.

Turpeentuottaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: Hydraulisen työntövarren korjaus
Ei se hytro kallis paikka ole pitää vaan aina muistaa tinkiä
Milläs sitä lämmitetään jos ei turpehella.