Mikä on vikan kun ei nosta toisen puolen nostosylinteriä (vasemman) ylös. toisella puolellahan on kaksitoiminen sylinteri jonka paluu menee vasemman puolen painepuolelle. miten se öljy menee toiselle puolelle mäntää, onko siellä kanavat vai joku suuntaventtiili joka ilmaa männän toisen puolen
En tunne Kronea, mutta tavalllisesti nuo sarjaankytketyt sylinterit toimivat niin, että siellä päätyasennossa sylinterissä on pieni ura, josta öljy pääsee männän toiselle puolelle. Tällaiset systeemit ilmataan ja tasataan ajamalla männät päätyyn ja pitämällä painetta päällä vielä jonkin aikaa tämän jälkeenkin. Tällöin öljy kiertää hitaasti kaikkien sylintereiden läpi ja kaikki ajavat itsensä maksimiasentoon.
Esim äkeissä aika tavallinen järjesty. Käytännössä jokainen ylös saakka tehty nosto tasaa systeemiä.
Ao koneessa voi tietysti olla jokin aivan erilainenkin ratkaisu...