Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pikku-Jukon putkisarja  (Luettu 2640 kertaa)

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pikku-Jukon putkisarja
Onko tuon Osuuskunta Ratas ja Ruuvin  myymän nostoelevaattorin putkisarjan tarkoitus kaventaa elevaattorin puikkojen väliä? Jos on niin onko kokemusta kuinka toimiva se on?

Näkyy olevan varaosamyynti lomalla tämän kuukauden mutta kai päivystys toimittaa osia.

Viimeksi muokattu: 04.07.13 - klo:18:10 kirjoittanut Latz

Naturalis

• Vieras
Vs: Pikku-Jukon putkisarja
Haet mustaa vesijohtoputkea kokoa 1/2" pätkit sopiviks ja halkaiset toisen sivun, ei kun napsauttamalla paikalle...

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Haet mustaa vesijohtoputkea kokoa 1/2" pätkit sopiviks ja halkaiset toisen sivun, ei kun napsauttamalla paikalle...

Tätä olen miettinyt mutta montako putkea pitää halkaista? Liian paljon rälläköitävää.

aurajokilaivuri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tätä olen miettinyt mutta montako putkea pitää halkaista? Liian paljon rälläköitävää.

Ei tarvitse halkaista kuin yksi - ostat kelalla riittävän määrän putkea ja halkaiset sen ensin ja katkot vasta sitten..

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei tarvitse halkaista kuin
yksi - ostat kelalla riittävän määrän putkea ja halkaiset sen ensin ja katkot vasta sitten..

Tätä tässä odoteltiinkin  ;D

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
entäs huhki
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eri merkki ei käy!    mihnä juko?