Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Erotaan EU:sta  (Luettu 13639 kertaa)

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Erotaan EU:sta
>katsastaa KAIKKIA tieliikenteessä liikkuvia härpäkkeitä

Varsinkin sellaiset härpäkkeet joita ei asian ehdottajalla satu itsellään olemaan.

Kun omaa tilannetta miettii esim leikkuupuimurin osalta niin yleisen tien käyttö tapahtuu n. max 500  m matkalla (tie menee tilusten läpi)Ihan hieno lähteä katsastelemaan.



Köntys

  • Vieras
Vs: Erotaan EU:sta
>katsastaa KAIKKIA tieliikenteessä liikkuvia härpäkkeitä

Varsinkin sellaiset härpäkkeet joita ei asian ehdottajalla satu itsellään olemaan.

Kun omaa tilannetta miettii esim leikkuupuimurin osalta niin yleisen tien käyttö tapahtuu n. max 500  m matkalla (tie menee tilusten läpi)Ihan hieno lähteä katsastelemaan.

Meidän kannattaisi pitää traktorit, kärryt ja puimurit valoissa ja jarruissa ennenkuin viranomaiset huomaa hyvän lypsylehmän.

Näin ilmeisesti kävi moottoripyörien suhteen, kun kovaäänisiä harrikkoja alkoi päristä liikaa päättäjien ympärillä  :(

ekia99

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 92
Vs: Erotaan EU:sta
Täytyy muistaa, että kovat pakoäänet pelastaa ihmishenkiä: http://www.youtube.com/watch?v=LV0_gFJ1JtA

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Erotaan EU:sta
Täytyy muistaa, että kovat pakoäänet pelastaa ihmishenkiä: http://www.youtube.com/watch?v=LV0_gFJ1JtA

Joo huonompikuulosetkin mummot ehtii tieltä.

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: Erotaan EU:sta
>katsastaa KAIKKIA tieliikenteessä liikkuvia härpäkkeitä

Varsinkin sellaiset härpäkkeet joita ei asian ehdottajalla satu itsellään olemaan.

Kun omaa tilannetta miettii esim leikkuupuimurin osalta niin yleisen tien käyttö tapahtuu n. max 500  m matkalla (tie menee tilusten läpi)Ihan hieno lähteä katsastelemaan.

Sietäs sinunkui samponraadossa olla ne valot ja vilkut kunnossa jos nuinkunpaljon tietäpitkin ajelet. Olisko kohtuullista eritellä katsastuksestya vapaaksi kaltaisesi ihmiset? Niin sulkeutunut että ei pihapiiristä koskaan poistu?  ;D Härpäkkeitä mulla on joka lähtöön, ei sitä moottoripyörää kyllä, mutta en itkisi tämmösen asian takia senkään kanssa.
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Erotaan EU:sta
Eipä ole sampova ollut tällä mäellä sen jälkeen kun 657 lähti -71 pois.Seuraavaa nyt tuskin heti tulee.

Minulla on muutakin tarvetta ja tekemistä kun ajella kaikilla romuilla mitä löytyy pitkin kyliä kun pellot ja systeemit on omissa nurkissa.

Ei mistään valoista kysymys ollut vaan katsastamisesta.Että ei niinku tartte *****illa siellä.

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: Erotaan EU:sta
Ei ole *****ilua ei. Oikeesti kun katsoo tämänkin kylän raktoriliikennettä, niin hyvä jos jokatoisella toimii raktorissa valot. Saati sitten perävaunuissa. No, niinpitkään menee kaikki hyvin kun ei tapahdu onnettomuuksia, sitten itketään voi voita kun ee oo valoja ja vahingot pitää maksaakkin itse...

Yhden traktorin olen katsastanut, maatalousmalli ja tuonti kone. Katsastus mies sanoi: näissä maataloustraktoreissa katsotaan että valot ja vilkut ovat niinkuin asetus ne määrää, mutta niiden ei tarvitse toimia. +???????

Siis mitä *****a?

Kantani tähän KAIKKIEN TIELLÄ LIIKKUVIEN HÄRPÄKKEIDEN katsastamiseen on että ne pitäisi TERVEJÄRKISESTI ajoittain turvatarkastaa, jarrut valot vilkut yms. tai *****un ne vehkeet tieliikenteestä. Mutta joku idiootti eunatsihomokyyläkukkahattutätinsetä keksii kuitenkin nämä pykälät *****maisiksi ja järjenvastaisiksi.

 ;D
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

pokamies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 205
Vs: Erotaan EU:sta
Joo, on  eu´sta opittavaakin. Ja yks on ainakin välimerellinen rentous ja löysempi pipo.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Erotaan EU:sta
Joo, on  eu´sta opittavaakin. Ja yks on ainakin välimerellinen rentous ja löysempi pipo.

Nii,i mut kuka meidät sitten rahoittaa?
Ai nii, veronmaksaja tietty. Niinkuin tähänkin asti.

Pohjoisesta aina haetaan, ensin poromiehiltä, sitten eskimoilta ja lopuksi naparetkeilijöiltä  :'(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Erotaan EU:sta
>Yhden traktorin olen katsastanut, maatalousmalli ja tuonti kone.

Yhden minäkin olen katsastanut ,mutta tapahtuma oli lähinnä sellainen,että todettiin rakkorin olevan olemassa,Kopissakaan ei kaveri käynyt..

Rahatuksen maku nousi pintaan.

brotofobia

  • Vieras
Vs: Erotaan EU:sta
Onneksi EU:ssa otetaan aina huomioon suomen lyhyet etäisyydet. Aivan varmasti jokainen raahaa jatkossa mökkimoponsa katsastettavaksi sadankilometrin päähän. Jossa viisas insinööri toteaa, että ei tässä vm 68 pappatunturissa ollut jarruja alunperinkään...leima paperiin ja satanen tiskiin. Kaikki on tyytyväisiä...

Larry

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Erotaan EU:sta
>Yhden traktorin olen katsastanut, maatalousmalli ja tuonti kone.

Yhden minäkin olen katsastanut ,mutta tapahtuma oli lähinnä sellainen,että todettiin rakkorin olevan olemassa,Kopissakaan ei kaveri käynyt..

Rahatuksen maku nousi pintaan.

Aa mutta se ei ollutkaan katsastus, vaan rekisteröinti.

Kaikki on verolle pantava, jännä nähdä mitä Urpi ja Kata taas keksii.
Moni tällainen katsastuksien ym. verokikkailujen aika on vaan odottanut sitä että päättäjinä on pelkkiä
opiskelijoita ja teoriitikoita. Idealisteja, ei kovin käytännönläheisiä/maalaisjärkisiä.

 

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: Erotaan EU:sta
>Yhden traktorin olen katsastanut, maatalousmalli ja tuonti kone.

Yhden minäkin olen katsastanut ,mutta tapahtuma oli lähinnä sellainen,että todettiin rakkorin olevan olemassa,Kopissakaan ei kaveri käynyt..

Rahatuksen maku nousi pintaan.

Aa mutta se ei ollutkaan katsastus, vaan rekisteröinti.

Kaikki on verolle pantava, jännä nähdä mitä Urpi ja Kata taas keksii.
Moni tällainen katsastuksien ym. verokikkailujen aika on vaan odottanut sitä että päättäjinä on pelkkiä
opiskelijoita ja teoriitikoita. Idealisteja, ei kovin käytännönläheisiä/maalaisjärkisiä.

Mjoo, rekisteröintikatsastus.  Jotakin sinnepäin. ;D
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

Saskia

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Vs: Erotaan EU:sta
Eniten vaaratilanteita aiheuttaa motoristit.
[/quote]

Eniten vaaratilanteita aiheuttavat "Minä Itte"-autoilijat ja traktorikuskit.  Ko. autoilijoiden ei mielestään tarvitse juurikaan noudattaa liikennesääntöjä ja rajoituksia, tienkäyttäjän oikeudet he pitävät kyllä tiukasti itsellään mutta velvollisuuksista vähät välittävät!
Tuohon ryhmään kuuluvat traktorikuskit puolestaan liikkuvat tiellä kuin hevoset konsanaan ennenvanhaan, laput pään sivuilla niin ettei peilejä vaan vahingossakaan tulisi vilkaistua.  Sieltä kun voisi näkyä kilometrin autojono takana, mutta "minähän en tietä anna, menkööt ohi kun pääsevät".  Linja-autopysäkkejä  ja muita levennyksiä voisi kätevästi käyttää ohitustilan antamiseen (itse teen aina näin), mutta nämä sankarit eivät siihen ilmeisesti pysty.  Sitten kauhistellaan ja päivitellään, jos joku motoristi sujahtaa ohi, ehkä keltaisen viivan kohdalla.  Kumpi tuossa aiheuttaakaan suuremman vaaran ja haitan liikenteelle, se traktorin nopeasti ja muita häiritsemättä ohittava motoristi vaiko se kilometritolkulla autojonoa perässään vetävä "Minä Itte"- traktorikuski?
Emme elä tehdäksemme työtä, vaan teemme työtä voidaksemme elää.....