No tuo 2,2 ha oli varmasti ihan koneen äärirajoilla
Jaahas tänne tuli taas eksyttyä...Ja hiiret heti pyödällä pomppimassa....Valot o hintaansa nähden hyvät kylläkin...Voi hyvin ollakin että tässä joku syndorooma,mutta on varmaan teillä muillakin Asiasta toiseen nyt on joku 6020 mittarissa eikä mitään vikoja ole...Öljykin tuossa eka kertaa vaihtelin moottoriin niissähän se 300 tunnin vaihtoväli.Mutta jossei tää ihan itsensä kehukseluksi menis niin ompas siihen yks pikku vikakin ilmenny...Jos ajossa esim 600kg työkoneen kanssa vaihdat pykälää nii että kytkin o pohjas...niin paineet karkaa eli nostolaite laskee pikku hiljaa kytkin pohjas...Mutta tuohan o pikku vika jonka voi korjata sitten talvella ku hytin nostaa pois...Ja jos vaikka suurtehopumpun laittais niin sittenhän se o jo urakka peli...Niin noista paripyöristä sopivatko 15.5-38 renkaat massikan omalle 13.8-38 renkaan vanteelle.
Kertokaas sopiiko 16.9-34 paripyörät 13.6-38 rinnalle pareiksi supistavilla välivanteilla?
Lainaus käyttäjältä: tr - 17.06.13 - klo:16:12Multipower- mallissa on hydraulikytkentä ja kovalla laatikolla mekaaninen. Se kytkin (siis kampiraudan jatkeena oleva) pitäs olla siten säädetty että voimanoton kytkin ei irrota poljinta painamalla ollenkaan jos on multipowermalliEi aina noinkaan, mulla oli punahyttinen -82 mallin 590 vakio 8-vaihteinen, siinä oli hydraulinen kytkentä. Koneessa oli myös suurtehopumppu, mutta ei lohkoja. Ja nytkin on harmaahyttinen -80 mallinen 590 jossa samat jutut.Mitens tässä yksilössä kun mekaanisella kytkennällä olevassa pitäis mun mielestä olla myös ajovoimanotto mutta ei tuossa kuvassa kyllä näy vivulle lovea taaksepäin?Ja joko selvisi onko suurtehopumppua kun lohkot on ainakin laitettu, toimiiko ne itsenäisesti vai 3-tieventtiilin kautta?
Multipower- mallissa on hydraulikytkentä ja kovalla laatikolla mekaaninen. Se kytkin (siis kampiraudan jatkeena oleva) pitäs olla siten säädetty että voimanoton kytkin ei irrota poljinta painamalla ollenkaan jos on multipowermalli
Ei aina noinkaan, mulla oli punahyttinen -82 mallin 590 vakio 8-vaihteinen, siinä oli hydraulinen kytkentä. Koneessa oli myös suurtehopumppu, mutta ei lohkoja. Ja nytkin on harmaahyttinen -80 mallinen 590 jossa samat jutut.Mitens tässä yksilössä kun mekaanisella kytkennällä olevassa pitäis mun mielestä olla myös ajovoimanotto mutta ei tuossa kuvassa kyllä näy vivulle lovea taaksepäin?
Mulla kanssa samanlainen -79 590. Mun mielestä näissä ei voi olla ajovoimanottoa, kun voimanottoakselin alkupää pyörii 1000 rpm. Nopeuden 540 alentava rataspari vie ajovoimanoton rattaan paikan. Eli näistä saa ulosottoakselin vaihtamalla 1000 rpm voimanoton. 565:sta pienemmissä sitten eri juttu kuten myös 200 sarjassa.