Viisysikympeis onkin aina hydraulinen voa:n kytkentä vaikka ei oliskan multipower. Ja niitä hydraulipumppuja on kolmee eri versioo. 8-vaihteisissa ja mekaanisella voa:lla olevis on pelkkä nostolaitteen mäntäpumppu. Sitten on niitä joissa on lisäksi vain powerin matalapainepumppu poweria ja/tai hydr.voa:ta varten. Sitten kun on ne ulkopuolisen lohkot niin siellä on vielä kolmas pumppu mutta se on valettu samaan runkoon sen matalapainepumpun kanssa.
Ja mulla särky joka ikisestä se mäntäpumppu sieltä lootan pohjalta ja yhestä multipowerikin hukkas paineet. Sitten kypsähin.
Olis varaosia pöydällä vieläkin. Takaan että on väljiä.
Sitten tuli 844/845 Case, jonka nostolaite on vieläkin joillekin mysteeri vaikkakin yhtä edistyksellinen kuin fergussa.
Kolme fergua lähti eikä ole takasin tullut.
Silti 575 lepposa ajella, kestäköön pumppu hankkijan ukolla.
Miten skännä ja petri noita plussia saa? Kumpi teistä on ylennetty modeksi. Skännäkin niin tykätty että.