Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ajo-Opastin  (Luettu 81625 kertaa)

Taral

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Ajo-Opastin
Mikä olis hyvä ajo-opastin ruiskutusta varten ? En sen kummemmin oo kerinny noihin perehtyyn ja kyselenkin jotta käykö sama opastin esim kylvöön ? Onko kellään käyttäjäkokemuksia ? Tällä hetkellä on tilanne sellainen että ruiskusta meni vaahtomerkitsin sököksi ja heräs vaan mieleen, että mikä noista miljoonista opastimista olis se hyvä ja kohtuu edullinen jolla vois hoitaa myös kylvöopastuksen.  :o

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52003
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ajo-Opastin
Mikä olis hyvä ajo-opastin ruiskutusta varten ? En sen kummemmin oo kerinny noihin perehtyyn ja kyselenkin jotta käykö sama opastin esim kylvöön ? Onko kellään käyttäjäkokemuksia ? Tällä hetkellä on tilanne sellainen että ruiskusta meni vaahtomerkitsin sököksi ja heräs vaan mieleen, että mikä noista miljoonista opastimista olis se hyvä ja kohtuu edullinen jolla vois hoitaa myös kylvöopastuksen.  :o

Minkäs levysellä ruikkimella sää kurvailet??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Taral

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Ajo-Opastin
Ruiskutuksessa käytän 12m junkkaria ja kylvöön simultan 3000T

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Ajo-Opastin
Sille ruutalle voi ostaa minkä vaan yli 1000 ja alle 2500 euron vehkeen ja toimii tarpeeksi hyvin. Se kylvinkone vaatii sitten jo huomattavasti tarkemman ja melkeinpä auto ohjauksen jos ei sit käytä neuvovana vaan opastavana. Toisessa toleranssi on kuitenkin suuruusluokkaa metri ja toisessa 10 cm.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Ajo-Opastin
Ja tosiaan... älykännykkään saa ilmaiseksi hyvän opastimen hakusanalla "Cerea". Ainakin Androidiin  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ajo-Opastin
Ja tosiaan... älykännykkään saa ilmaiseksi hyvän opastimen hakusanalla "Cerea". Ainakin Androidiin  ;D
Ja belaruskin on traktori...
Nothing is Something Worth Doing

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Ajo-Opastin
Ja tosiaan... älykännykkään saa ilmaiseksi hyvän opastimen hakusanalla "Cerea". Ainakin Androidiin  ;D
Ja belaruskin on traktori...

Ja luomu ruuantuotantoa...
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Ajo-Opastin
Ja tosiaan... älykännykkään saa ilmaiseksi hyvän opastimen hakusanalla "Cerea". Ainakin Androidiin  ;D
Ja belaruskin on traktori...

Mä... jotenkin.... arvasin että otat tähän vielä joskus kantaa  ::) Sun kannattaa kokeilla tuota ja mä luulen että se voi järkyttää  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ajo-Opastin
Ja tosiaan... älykännykkään saa ilmaiseksi hyvän opastimen hakusanalla "Cerea". Ainakin Androidiin  ;D
Ja belaruskin on traktori...

Ja luomu ruuantuotantoa...
Laadusta joutuu aina maksamaan, tavalla tai toisella. Ainakin joku...   8)
Nothing is Something Worth Doing

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ajo-Opastin
Ja tosiaan... älykännykkään saa ilmaiseksi hyvän opastimen hakusanalla "Cerea". Ainakin Androidiin  ;D
Ja belaruskin on traktori...

Mä... jotenkin.... arvasin että otat tähän vielä joskus kantaa  ::) Sun kannattaa kokeilla tuota ja mä luulen että se voi järkyttää  :-X
Njaa, en jaksa... Eikä mulla oo edes androidia.  ::) :P
Nothing is Something Worth Doing

pera

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 535
Vs: Ajo-Opastin
kumpaa mahtaa rahanpaskaa laittaa kiinn ??,trimble 250+antenni vai 750:see
SOVH: 3090,00  / kpl (750)
SOVH: 1490,00  / kpl (250) +antenni SOVH: 650,00  / kpl

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Ajo-Opastin
Ja tosiaan... älykännykkään saa ilmaiseksi hyvän opastimen hakusanalla "Cerea". Ainakin Androidiin  ;D
Ja belaruskin on traktori...

Ja luomu ruuantuotantoa...
Laadusta joutuu aina maksamaan, tavalla tai toisella. Ainakin joku...   8)


kyllä belaruskin on traktori. niillä on todistetusti viljelty suurempia pinta-aloja, kuin mitä kaikilla suomessa myydyillä koneilla yhteensä. tuloksista en puhu mitään, mutta kuitenkin..
huvittavinta tässä koneiden vertailussa on se, kun valtran miehet vertaavat koneitaan hinta/laatusuhteessa fendtiin, vaikka belkku olisi paljon lähempänä totuutta. siis laadultaan.


siihen ajo-opastimeen. kyllä ruiskutuksiin riittää tarkkuus niissä tuhannen pintaan myytävissä laitteissa. hiukan reilu limitys, eikä tule raitoja ja on tarkempi, kuin esim. vaahto.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Ajo-Opastin
Mä oon nyt päivän ajellu tuolla puhelin opastimella ja vaatomerkkareilla, laitoin asetuksiin ruiskun metriä kapeammaksi ja täytyy sanoa, että aika tarkasti menee puominpäät vaahtokokkareittein päältä, että jatkos taitaa jäädä vaahtosäiliöt täyttämättä, lisäksi kertoo aina lopuksi pinta-alankin..aivan riittävän likelle on sekin noilla lohkoilla heitellyt.

marhoo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 228
Vs: Ajo-Opastin
Yleensä elektroniikka on jo vanhaa ja hinta tippuu kun vie kaupasta ulos, mut enää ajo-opastimet ei oo paljoo halventunu ja sitä ei vissiin oo muuten selitettävissä kuin pienillä valmistus määrillä...Kännykkä/tietokone/tabletti käytöisessä ajo-opastimessa ei käytännön puolesta ole muuta ongelmaa kuin se antennihomma. Yritin googletella puhelimien gps-lisäantenni hommia mut en oikein löytäny näihin älypuhelimiin.. Jos sen joku kännykkä valmistaja ratkasee niin voi pelkät ajo-opastimet jäädä äkkiä yhtä turhaks ku pelkät navigaattorit...

mtnen

  • Vieras
Vs: Ajo-Opastin
Tänä keväänä on ruiskutusta harjoiteltu päälle 100ha Leica Mojominillä eikä ole vaahtomerkkaria ikävä. Aika äkkiä siihen pienen näytön tuijotteluun tottui.