Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe paljonko hintaa  (Luettu 5615 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: paljonko hintaa
Tällä niitä ennen: http://www.youtube.com/watch?v=6VgYI7Kl_ww ...mukava narske.

Sähköfirmoille on myyty muinoin peltokiviä pylväitten juurille... Ja maksoivatkin ok.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: paljonko hintaa
Kivet ovat pellolla tosi tarpeellisia. Koneissa olevat neliönmalliset mutterit pystyy nääs kiristämään kivellä hakkaamalla  8) Onkin kätevää jos kiviä löytyy pellolta, olisi nääs omituista kantaa kiviä mukanaan työkalupakissa  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: paljonko hintaa
Kyllä peltokivet on niin ehtymätön luonnonvara, ettei niistä kehtaa hintaa pyytää. Aumapaikoista tuppaa useimmilla lohkoilla olemaan pulaa.
toivon mukaan tarkoitat jos itse keräävät? Yleensä mitä meiltä on kyselty niin ilman pitäs antaa ja jonnekin hevon v ajaa vielä... Kuitenkin on erinomaista tavaraa tien pohjan tekoon ja täytöksi melkein mihin vaan.
Voi päästä vähemmällä sepittämisellä, kun itse ajaa konetta.
Mystinen kesälaatumies

C. C. Catch

  • Vieras
Vs: paljonko hintaa
Tien pohjiksi erinomaista tavaraa. Lisää kantavuutta. Ei mitään jätettä.

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: paljonko hintaa
Täällä oli se 40 kuutioo kasassa pellon laidassa. No siihen sitten muuan mökkiläinen tuli puolenkilometrin päästä ettätuotko kiviä rantaan. No minä siihen et 40 kuorma niin tuuaan. Nauro paskasesti ja ja tuumas et noita teillä on. No puhelin käteen ja soitto niin kippaikka löyty ja saman 40 sai taas kuormasta. Vituttaa tuommonen asenne kun ilman pitäis kaikki saaja. Nytkin kestosopimus taas et saa ajaa kivee jos tulee ja joka kuorma rahan edestä. Samainen kinuaja tuli viimeviikolla kun rumppua mökkitielle uusittiin, kun pelto lainehti vettä ja vesi oli syöny rumpun veke. No siinä parituntii ässättii ja putket laitettiin ja 2 kuormaa hiekkaa ilman siihen tuotiin. No eka ylittäjä oli ja pääs yli niin tulee juttusille et kuka lystin maksaa. No tuumaan et lasku tulee tiekuntaan. Tuumas ettei oo heijän tarvis maksaa sitä. No Ite siihen palo pinna ja tuumasin et kaivetaanko pois kun mulla ei kulkua tiellä eikä mitään sitä vastaan et vesi juoksee avoojassa tien kohtaalla. No siitä taas nurinaa. Ja hiekat yms oman työn rapaojassa sais ilman ja vain maksua kaivuri putket ja polttoaineet. En ymmärrä. Onko tommonen *****ilu ja kerjääminen tuttua?? Tai kai on vaan niin saita mökkiläinen.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: paljonko hintaa
Seulakivikuorma saattaa olla jopa 500€ kaupungilla tontille kipattuna. Ainakin meidän valtavalle kivimäärälle on löytynyt käyttöä omien tai yhteistyökumppaneiden hallien ympäryksillä ym. Pellolta itse keräävät saavat konekyydin kiville haluamaansa paikkaan ilmaiseksi, muuten ei koska hyötytavaraa.

Murskaus kallista, traktorivetoinen murska 4,5 €/tn, pään kokoiset kivet ja alle.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: paljonko hintaa
Niin ja vielä; Olen tehnyt talkoita niin paljon että ei jaksa enää vaivaitua hukkaamaan päiväänsä jonkun mökkiläisen ilmaisen kivikuorman takia. On tosin tahoja joihin kannattaa suhteita pitää vaikka se hieman maksaisikin.

Kuinka moni tunnustaa tekevänsä pikku apuja lahjaksi kalliilla (velka)vehkeillä, niin tai omilla.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: paljonko hintaa
Niin ja vielä; Olen tehnyt talkoita niin paljon että ei jaksa enää vaivaitua hukkaamaan päiväänsä jonkun mökkiläisen ilmaisen kivikuorman takia. On tosin tahoja joihin kannattaa suhteita pitää vaikka se hieman maksaisikin.

Kuinka moni tunnustaa tekevänsä pikku apuja lahjaksi kalliilla (velka)vehkeillä, niin tai omilla.

 Mä teen pikku apuja, tosin en velkavehkeillä. Kyllähän sen tosin oppii huomaamaan, ettei niitä apuja monestikaan täysmääräisenä takaisin saa....
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: paljonko hintaa
No tänään tuli mökkiläiselle kivet kuormaautolla 200km päästä,halvalla : :o

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: paljonko hintaa
Niin ja vielä; Olen tehnyt talkoita niin paljon että ei jaksa enää vaivaitua hukkaamaan päiväänsä jonkun mökkiläisen ilmaisen kivikuorman takia. On tosin tahoja joihin kannattaa suhteita pitää vaikka se hieman maksaisikin.

Kuinka moni tunnustaa tekevänsä pikku apuja lahjaksi kalliilla (velka)vehkeillä, niin tai omilla.

 Mä teen pikku apuja, tosin en velkavehkeillä. Kyllähän sen tosin oppii huomaamaan, ettei niitä apuja monestikaan täysmääräisenä takaisin saa....
Kyllähän niitä tulee tehtyä, lähinnä noille lammen toisella rannalla mökkeileville sukulaisilla. Sekä konetöitä että välillä jotain pieniä rakennusten kunnossapitotöitä.