Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra n-sarja.  (Luettu 33229 kertaa)

roadman

  • Vieras
Vs: Valtra n-sarja.
Minkälaisia noi nykykoneiden jarrut oikein on kun vähän väliä on loppu. Siis ihan merkistä riippumatta. Mulla ei ole menny jarrut kuin 702sesta. Noissa muissa on ihan säätäminen riittäny ja syl tiivisteiden vaihtaminen. Kytkimien kesto on isompi murhe ollu >:( Semmoisiahan ei uusissa ole joten se ei ainakaan niistä hajoa ::)
Vaikuttaisko se että nykyäänn vedetään aika isoja jarruttomiakin kärryjä?

Mun mielestä pikkukärryihinkin pitäisi laittaa edes jonkinlaiset jarrut :-X

Niinpä. Nopeudet 50 km/h ja oma massakin ihan jotain muutakuin 702 valmetissa. Vielä perään ja/tai eteen iso niittomurskain tai jokin muu härpäke, joko hinattava tai nostolaitteessa. Siinäpä ne syyt miksi nyky koneiden jarrut ei taho kestää. Pakokaasu jarru ois ihan varteen otettava härpäke. Tai löysää sitä kaasua riittävän ajoissa ja antaa vauhdin laskeutua hissukseen.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Valtra n-sarja.
Minä jouduin neuvoa renkiä kun laitoin paaleja ajamaan että pitää himmailla hyvissä ajoin ennen kuin aikoo pysähtyä ja käyttää moottorijarrutusta. Tyylinä oli että täysiä vaan ja sitten jarrun päälle. Ei voi jarrut kovin pitkään kestää tuolla tyylillä...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Valtra n-sarja.
Pidin aikaisemmin jarruja kärryssä aivan turhana juttuna, mutta pakko tunnustaa, että kyllä ne vaan olisi paikallaan jo aika pienenpuoleisissakin kärryissä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Valtra n-sarja.
ei kait nuo hillitsimet mikään turha ole kun ei järki riitä koko homman ajatteluun!   satanen lasissa ja vimosella viidellä metrillä kumit tiehen.