Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella  (Luettu 29564 kertaa)

simmo

  • Vieras
Kyllä minä tiedän,että minua pidetään hulluna,mutta kerronpa kuitenkin,koska pöpinä mua pidetään kumminkin :D

Yli 20 vuotta olin ollut uskossa ja tiennyt,että Jumala puhuu pyhän henkensä kautta uskoville,mutta ei mulle :(
No,viime kesänä se sitten tapahtui.Istuin lasten leirillä ja katselin lasten iltatouhuja.
Yht.äkkiä kuulin äänen sisälläni:  Sinun ja miehesi pitää muuttaa,kaupunkiin,nimi mainittiin myös(jonka varmaan tiedättekin)Seurakunta tarvitsee työpanostanne."
"Niin Herra,voin kyllä muuttaa,mutta annatko asunnon,jonka haluan.Siitä tiedän,että tämä on Sinun tahtosi,jos annat asunnon,jossa on maakellari"
Ajattelin,että tällaista asuntoa ei varmaan rivitaloista löydy.
Mutta Jumalalle on kaikki mahdollista:  Kun aloin soitella vapaita asuntoja,niin toisen asunnon kyselyssä minulle sanottiin puhelimessa;asunnossa on maakellari vaatehuoneen alla. Sydämeni hypähti ilosta.Lähdimme katsomaan asuntoa,ja se oli tosi ihana:kaunis piha,terassit molemmilla puolilla pihaa,rauhallinen ympäristö ja vaatehuoneen lattian alla toden totta :oikea maakellari.
Kysyimme,eikö muita katsojia ollut,niin sanottiin::kyselyjä oli,mutta päätimme tarjota asuntoa teille????
Ihmeellisiä on Herran tiet.
Uusi paikkakunta osoittautui kaikin puolin hyväksi,Saimme molemmat uusia ystäviä,mielekästä tekemistä,ja Jumalan johdatus on tuntunut koko ajan.Jos minulla on jokin ongelma,uskallan viedä sen hiljaisessa rukouksessa Jumalalle ja hän vastaa.Hän lohduttaa,jos olen jostakin asiasta epätietoinen,niin hän opastaa suurella rakkaudella.
Elämäni on todella mielenkiintoinen. Kannatti odottaa 20v.En ehkä ollut tarpeeksi antautunut uskon elämässäni,koska Jumala ei puhunut aikaisemmin,Sain kyllä ihmeellisiä rukousvastauksia uutena uskovaisena,mutta Jumala ei puhunut minulle henkilökohtaisesti.
Nyt elämä yllättää päivittäin ja odotan innolla aina aamulla uutta päivää,mitä ihmeellistä Jumala tarjoaa taas tänäänkin.
Minä tiedän,että te monet ystäväni pidätte mua seonneena.Mutta en ole muuttunut miksikään.
Se,että kirjoitan taas simmona,johtuu siitä,että kirjoitan tyttäreni koneella.Jouduin rekisteröitymään uudelleen,koska en muistanut omia salasanoja,niin päätin kokeilla,saanko entisen nimmarin takaisin.
Tässä talossa on isäntäväki häämatkalla ja minä häärään pirttihirmuna.Navettaan mun ei tartte mennä,vaan siellä on pätevä lomittaja.
Kun menen taas tiistaina asunnolleni,niin kirjoitan millamagiana,.
Tuo kissankokoinen chihuakoira on yhtä ärsyttävä,kuin ennenkin.Eikä vanaha kissa sissi oo vieläkää delannu :o

.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Jos nyt jättäisit lauantai-iltana nää jutut pois, ei met pikkupäissämme jakseta oikein ottautua. ::)
It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Onko simmo selvinpäin?????

Jos on, niin melkoset tripit olet ottanu ihan normaaleilla pupiileilla. :o :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Jos nyt jättäisit lauantai-iltana nää jutut pois, ei met pikkupäissämme jakseta oikein ottautua. ::)
--------------niin.eihän kaikkia tällaiset kiinnosta,mutta varmaan joukossa on sellaisiakin,joita kiinnostaa.
Eihän näitä mun juttuja oo pakko lukea.En minäkään lue kaikkia juttuja.Skänä oli aikaisemmin hauska,mutta ei enää. :'(

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Onko simmo selvinpäin?????

Jos on, niin melkoset tripit olet ottanu ihan normaaleilla pupiileilla. :o :o
--minä en ole koskaan selvä.Jumala on antanut mulle syntymähumalan :)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Jos nyt jättäisit lauantai-iltana nää jutut pois, ei met pikkupäissämme jakseta oikein ottautua. ::)

Näihän se on. Hik...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
niinjustjoo ja jumalan päivää  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Hmm nyt tiedänkin ne äänet joita kuulen päässäni! Se eisittenkään olle sitä skitsofreniaa jota tuolla hoitolaitoksessa väitettiin :o :o Vaan ne äänet kuuluukin ylätuvan ukolle ::) Kummia juttuja vaan käskeetekemään :o :o :o
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Rajumies

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Käskikö jumala samalla seurakunnan miesten panna alle kouluikäsiä peppuun?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Joku oikein maallinen maalainen saattaisi jopa toivoa, että alla olisi maagellarin sijaan Sarah Michelle Gellar  :'(

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Hmm nyt tiedänkin ne äänet joita kuulen päässäni! Se eisittenkään olle sitä skitsofreniaa jota tuolla hoitolaitoksessa väitettiin :o :o Vaan ne äänet kuuluukin ylätuvan ukolle ::) Kummia juttuja vaan käskeetekemään :o :o :o

"Huhuuu!! Varjooooo!Mene maanantaina viinakauppaan, ja osto opelmanille viskipullooo, huhuuu!!!
"
It ain't over till the fat lady sings

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Suotampa männäkki mutta mihin määsen potun juon eku tuon? Lähen kyllä ens perjantaista alkaen reissuun.(Huutaan kilpaa ehkä) mutta ei taida matkanvarrelle osua opel landian farmi?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Kyllä minä tiedän,että minua pidetään hulluna,mutta kerronpa kuitenkin,koska pöpinä mua pidetään kumminkin :D

Yli 20 vuotta olin ollut uskossa ja tiennyt,että Jumala puhuu pyhän henkensä kautta uskoville,mutta ei mulle :(
No,viime kesänä se sitten tapahtui.Istuin lasten leirillä ja katselin lasten iltatouhuja.
Yht.äkkiä kuulin äänen sisälläni:  Sinun ja miehesi pitää muuttaa,kaupunkiin,nimi mainittiin myös(jonka varmaan tiedättekin)Seurakunta tarvitsee työpanostanne."
"Niin Herra,voin kyllä muuttaa,mutta annatko asunnon,jonka haluan.Siitä tiedän,että tämä on Sinun tahtosi,jos annat asunnon,jossa on maakellari"
Ajattelin,että tällaista asuntoa ei varmaan rivitaloista löydy.
Mutta Jumalalle on kaikki mahdollista:  Kun aloin soitella vapaita asuntoja,niin toisen asunnon kyselyssä minulle sanottiin puhelimessa;asunnossa on maakellari vaatehuoneen alla. Sydämeni hypähti ilosta.Lähdimme katsomaan asuntoa,ja se oli tosi ihana:kaunis piha,terassit molemmilla puolilla pihaa,rauhallinen ympäristö ja vaatehuoneen lattian alla toden totta :oikea maakellari.
Kysyimme,eikö muita katsojia ollut,niin sanottiin::kyselyjä oli,mutta päätimme tarjota asuntoa teille????
Ihmeellisiä on Herran tiet.
Uusi paikkakunta osoittautui kaikin puolin hyväksi,Saimme molemmat uusia ystäviä,mielekästä tekemistä,ja Jumalan johdatus on tuntunut koko ajan.Jos minulla on jokin ongelma,uskallan viedä sen hiljaisessa rukouksessa Jumalalle ja hän vastaa.Hän lohduttaa,jos olen jostakin asiasta epätietoinen,niin hän opastaa suurella rakkaudella.
Elämäni on todella mielenkiintoinen. Kannatti odottaa 20v.En ehkä ollut tarpeeksi antautunut uskon elämässäni,koska Jumala ei puhunut aikaisemmin,Sain kyllä ihmeellisiä rukousvastauksia uutena uskovaisena,mutta Jumala ei puhunut minulle henkilökohtaisesti.
Nyt elämä yllättää päivittäin ja odotan innolla aina aamulla uutta päivää,mitä ihmeellistä Jumala tarjoaa taas tänäänkin.
Minä tiedän,että te monet ystäväni pidätte mua seonneena.Mutta en ole muuttunut miksikään.
Se,että kirjoitan taas simmona,johtuu siitä,että kirjoitan tyttäreni koneella.Jouduin rekisteröitymään uudelleen,koska en muistanut omia salasanoja,niin päätin kokeilla,saanko entisen nimmarin takaisin.
Tässä talossa on isäntäväki häämatkalla ja minä häärään pirttihirmuna.Navettaan mun ei tartte mennä,vaan siellä on pätevä lomittaja.
Kun menen taas tiistaina asunnolleni,niin kirjoitan millamagiana,.
Tuo kissankokoinen chihuakoira on yhtä ärsyttävä,kuin ennenkin.Eikä vanaha kissa sissi oo vieläkää delannu :o

.

en piä sua hulluna

kyllä niitä ovat ennemminkin nämä kokoomuslaiset veetieemelit :)
muista siihen liigaan kuuluvista puhumattakaan  :-*
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella


http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/asia/aamusydamella-hengellisen-vallankayton-uhrit


http://www.youtube.com/watch?v=XzjCHlRA_Yc george bush kuuli ääniä jossa jumala kehotti häntä hyökkäämään irakiin.

Mitä tästä voi päätellä,Sen että pehmustettu huone on jumalan äänien kuulijoille oikea paikka ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella


http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/asia/aamusydamella-hengellisen-vallankayton-uhrit


http://www.youtube.com/watch?v=XzjCHlRA_Yc george bush kuuli ääniä jossa jumala kehotti häntä hyökkäämään irakiin.

Mitä tästä voi päätellä,Sen että pehmustettu huone on jumalan äänien kuulijoille oikea paikka ;D

http://www.youtube.com/watch?v=l2ysG07__gM