Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella  (Luettu 29559 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Ihan mielenkiintoinen tämä Simmon tarina. Palstan normaalista ulosannista hieman poikkeava, joten siinä mielessä oikeinkin virkistävää vaihtelua :D Mukavaa, että löysitte itsellenne sopivan talon.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Ihan mielenkiintoinen tämä Simmon tarina. Palstan normaalista ulosannista hieman poikkeava, joten siinä mielessä oikeinkin virkistävää vaihtelua :D Mukavaa, että löysitte itsellenne sopivan talon.

simmo  peittoaa   skännän  ja   opelmiehen  jo  viikkoja  jatkuneen   tyhjän nassutuksen
mennen  tullen. 8)

mistä  ooppeliin   tulee  tuo  usko  että  hän  on  hauska  ja  osaava   vaikka  ei
napaa  ylemmäs  näe  eikä  osaa   muutakaan  ilmaisua   kuin  tyhjää  pastantäytettä
joka  vie  halun  lukea  palstaa. :(
ooppelin  ja  skännän  kannattaisi  vähentää  määrää  jos  laatu  siten  paranisi  :P

jatka  simmo  vain  perussuomalaisella  ihmisläheisellä  tavallasi :D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26121
  • vastustan
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella


http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/asia/aamusydamella-hengellisen-vallankayton-uhrit


http://www.youtube.com/watch?v=XzjCHlRA_Yc george bush kuuli ääniä jossa jumala kehotti häntä hyökkäämään irakiin.

Mitä tästä voi päätellä,Sen että pehmustettu huone on jumalan äänien kuulijoille oikea paikka ;D
-tietääkseni Bush ei ollut uskossa,joten miksi Jumala käskisi hänen sotia :-[
simmo sortuu tuohon samaan soopaan mihin kaikki muutkin uskovaiset....he määrittelevät kuka uskoo ja voiko jumala heille puhua  ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Ihan mielenkiintoinen tämä Simmon tarina. Palstan normaalista ulosannista hieman poikkeava, joten siinä mielessä oikeinkin virkistävää vaihtelua :D Mukavaa, että löysitte itsellenne sopivan talon.

simmo  peittoaa   skännän  ja   opelmiehen  jo  viikkoja  jatkuneen   tyhjän nassutuksen
mennen  tullen. 8)

mistä  ooppeliin   tulee  tuo  usko  että  hän  on  hauska  ja  osaava   vaikka  ei
napaa  ylemmäs  näe  eikä  osaa   muutakaan  ilmaisua   kuin  tyhjää  pastantäytettä
joka  vie  halun  lukea  palstaa. :(
ooppelin  ja  skännän  kannattaisi  vähentää  määrää  jos  laatu  siten  paranisi  :P

jatka  simmo  vain  perussuomalaisella  ihmisläheisellä  tavallasi :D

Kun lukee sinun kommentointia ja sanomisia, niin sinulla ei todellakaan ole asiaa muita arvostella, oletko kertaakaan sanonu jotain järkevää  :o :o :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Lehtimäelle riittää että on tarpeeksi banaaneja ja pähkinöitä. Ulosannilla tai muulla ei ole niin väliä. 

Lehtimäki, apinoiden kuningas:
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella



Uskominen on helpompaa kuin ajattelu ;D ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]
-------------ei se ole.Kun yli 20v uskoo että Jumala on olemassa,mutta ei kuitenkaan ota itse yhteyttä,niin kyllä siinä usko joutuu koetukselle. :(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella



Uskominen on helpompaa kuin ajattelu ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-------------ei se ole.Kun yli 20v uskoo että Jumala on olemassa,mutta ei kuitenkaan ota itse yhteyttä,niin kyllä siinä usko joutuu koetukselle. :(
[/quote]

Keskustellaas hetki "Isästä".

Jos "Isä" on olemassa tuolla ylhäällä ja on kaikille suotuisa ja armollinen, niin miksi maailma on niin paha????

Lapset kärsii, kansaa kuolee turhissa onnettomuuksissa ilman syytä ja syntiä. Miksei se "Isä" pidä huolta että maailma on hyvä paikka kaikille????

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella



Uskominen on helpompaa kuin ajattelu ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-------------ei se ole.Kun yli 20v uskoo että Jumala on olemassa,mutta ei kuitenkaan ota itse yhteyttä,niin kyllä siinä usko joutuu koetukselle. :(
[/quote]

  Tästä voitaisiin pikkasen keskustella. Siis kuinka voi olla varma äänistä mitä pään sisällä on.
http://yle.fi/ohjelmat/2058026   Monet uskovat sanovat Jumalan puhuneen heille. Niin varmaan Bostonin pommittajakin sanoo jonkun käskyn tulleen. Psykiatri Lauerma voi kertoa paljon tapauksia näistä äänistä ja käskyistä. Jotkut saavat hyviä puheluita jotkut huonoja.

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella



Uskominen on helpompaa kuin ajattelu ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-------------ei se ole.Kun yli 20v uskoo että Jumala on olemassa,mutta ei kuitenkaan ota itse yhteyttä,niin kyllä siinä usko joutuu koetukselle. :(
-------------Raamatustahan se selviää.Miksi ihminen haluaa olla paha,miksi hän valitsi pahat tiensä,vaikka hänelle annettiin mahdollisuus elää luojansa yhteydessä.  Mikä vika on kymmenessä käskyssä? Niiden tarkoitus oli suojella ihmistä. Jo alusta alkaen ihminen palveli mieluummin epäjumalia,kuin luojaansa. Ei kärsimyksen mysteeriä pysty kukaan selvittämään.Minullakin on fibromyalgia,kärsin kovista kivuista päivittäin.Pahat ihmiset tekevät pahaa lapsilleen,myös langenneet uskovaiset ovat tehneet sitä.Mutta lapsilla ei ole kadotustuomiota,Jeesus itse otti lapsia syliinsä ja kehoitti kaikkia ihmisiä tulemaan lasten kaltaiseksi.Me elämme nyt niin vaikeaa aikaa,että lapsiparatkin joutuvat kärsimään ihmisten pahoista teoista

Keskustellaas hetki "Isästä".

Jos "Isä" on olemassa tuolla ylhäällä ja on kaikille suotuisa ja armollinen, niin miksi maailma on niin paha????

Lapset kärsii, kansaa kuolee turhissa onnettomuuksissa ilman syytä ja syntiä. Miksei se "Isä" pidä huolta että maailma on hyvä paikka kaikille????
[/quote]

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella

  Tästä voitaisiin pikkasen keskustella. Siis kuinka voi olla varma äänistä mitä pään sisällä on.
http://yle.fi/ohjelmat/2058026   Monet uskovat sanovat Jumalan puhuneen heille. Niin varmaan Bostonin pommittajakin sanoo jonkun käskyn tulleen. Psykiatri Lauerma voi kertoa paljon tapauksia näistä äänistä ja käskyistä. Jotkut saavat hyviä puheluita jotkut huonoja.
[/quot

Jumalan puhe on lempeää,se ei yllytä mihinkään pahaan,Kerran olin surullinen erään asian johdosta,joka vaivasi minua,kysymys oli läheisestä ihmissuhteesta,miten minun pitäisi se hoitaa.Ahdistuneena ja itkuisena menin vuoteeseeni ja silloin jumala puhui yllättäen taas. Hän kertoi,mitä asian suhteen pitää tehdä.hän sanoi,että vika oli minussa ja kertoi,miten tuli menetellä. asia hoitui just niinkuin hän oli neuvonut. :) 

simmo

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella


höpöhöpö jos kuulet puhettä pääsi sisällä niin kyllä se kertoo että vintti on pimennyt 8) ;D
[/quote

--sinähän voit tilata mulle piipaa-auton tuonne Visalaan.Kyllä asia olis hyvä selvittää. :(

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Mun mielestä Simmon kirjoitukset ovat ajatuksella tehtyjä hänen omia mielipiteitään (ei pelkkiä lainauksia), jotka eivät loukkaa toisia kirjoittajia.
Itse käsittelen elämässä eteentulevia asioita jatkuvasti unissani - ja sitähän unet yleensä onkin - aivot työstää asioita nukkuessamme. En koe että joku Korkein eli Jumala mulle ohjeita antais, mutta monasti yön yli nukuttua on selkeämpi käsitys ja tuntuu että näinhän jonkun asian on pitänyt mennäkin tai että näin sen olen jo nähnytkin tapahtuvan - usein unissa on myös jo edesmenneitä henkilöitä mukana ja herätessä kokee, että ois saanut jotain ohjeita tai suuntaviittoja siitä miten tulisi toimia.
 Useasti unet tapahtuvat lapsuuden maisemissa - vaikka sieltä poissa on jo kauan ollutkin. Muutaman kerran olen nähnyt myös sellaisia unia, jotka sitten myöhemmin ovat toteen käyneet - jotkut jopa hieman pelottavia asioita. Mulle "uni-ohjeet" ovat paremminkin oman itsensä kuuntelemista ja hyvähän se on että asioita puntaroi mielessään ja pystyy tekemään hyviä valintoja elämässään. Sopivasti uni/ tunne-elämän kuuntelua ja sitä maalaisjärkeä sekotettuna ja liitettynä faktatietoon niin eiköhän sillä elämässä pitäis pärjätä.
 Hieno juttu että saat uskonnosta voimaa itsellesi Simmo - toivon että jatkossakin saan lukea kirjoituksiasi.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
http://yle.fi/ohjelmat/2058026

  Mitähän puhetta tämä on?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Lehtimäelle riittää että on tarpeeksi banaaneja ja pähkinöitä. Ulosannilla tai muulla ei ole niin väliä. 

Lehtimäki, apinoiden kuningas:



kirjoittaessani   arvelinkin  että  taas   esität   noita  sukulaistesi  kuvia,,,,, ja  se  kertoo
sinusta  kaiken  8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jumala puhuu,jos haluat todella kuunnella
Ihan mielenkiintoinen tämä Simmon tarina. Palstan normaalista ulosannista hieman poikkeava, joten siinä mielessä oikeinkin virkistävää vaihtelua :D Mukavaa, että löysitte itsellenne sopivan talon.

simmo  peittoaa   skännän  ja   opelmiehen  jo  viikkoja  jatkuneen   tyhjän nassutuksen
mennen  tullen. 8)

mistä  ooppeliin   tulee  tuo  usko  että  hän  on  hauska  ja  osaava   vaikka  ei
napaa  ylemmäs  näe  eikä  osaa   muutakaan  ilmaisua   kuin  tyhjää  pastantäytettä
joka  vie  halun  lukea  palstaa. :(
ooppelin  ja  skännän  kannattaisi  vähentää  määrää  jos  laatu  siten  paranisi  :P

jatka  simmo  vain  perussuomalaisella  ihmisläheisellä  tavallasi :D

Kun lukee sinun kommentointia ja sanomisia, niin sinulla ei todellakaan ole asiaa muita arvostella, oletko kertaakaan sanonu jotain järkevää  :o :o :o

koulutustasosi   ja  asioitten  ymmärtämisesi   ei  tosiaankaan  ole  minun  ongelmani,,,,
mutta  yleensä  kysyttäessä   olen  valmis  vääntämään  rautalankaa  :P