Tyy*****ista Massey Fergusonia, nyt ne sekaa vaihteet, ennen sekaanuksen teki nostolaitteen käyttövivut. Tuo laski ja tuo toinen nosti,eikun siis toisinpäin. Kukaan ei osannut oikeasti selittää miten niitä vipstaakeja olis pitänyt säätää. Uskonto silloin määräsi ostamaan MF.n vaikka trattorin käyttäjä oli tyhmä kuin aasi
Tosi hyvä ominaisuus se paineensäätö niis vanhois verkuis
Sai jatkuvasti tietyllä paineella nostamaan vaikkapa perälevyä, kuitenkin juuri ja juuri niin että levy pysyi aina maassa maaston epätasaisuuksista huolimatta. Näin sai takapyörille Lähes koko perälevyn painon kokoajan ja pyörä piti. Hyvä ominaisuus kun kersana peltoautolle ratoja yms tehtiin ja oli vielä takaveto Massikat. Ja jopa sillon +10v osasin sitä helposti käyttää
Ei verkun voittanutta. Fordis kans oli hyvä nostolaite mutta 702:ssa ihan kauhea.. 5 sentin pykälissä perälevykin liikkui