Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maanantai valtra  (Luettu 46111 kertaa)

btwft

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Maanantai valtra
n121 ohjelmoinnista kiitokset findieselin Artulle ja noin puolta halvemmalla kuin voimaa.com.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Maanantai valtra
Juu Artulla toimii jälkimarkkinointikin, ei ole pelkkä perävalotakuu.

Kannattaa sitten suoraan jo hioa ne turhat patit pois nokka-akselista niin saa alaväännötkin moottoriin...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Maanantai valtra
Eikö teidän isit ostaneet teille mopoja kun olitte pieniä vai mikä on syynä siihen että nyt ollaan jo koneen osien hiomisvaiheessa ???

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: Maanantai valtra
Jotkut ei ikinä aikuistu vaan jäävät jumiin siihen mossi ikään. ;D

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Maanantai valtra
Itellä on N141 vm 07 advance. Nyt mittarissa 4800h ja täysi maanantaipäivän vehe! hydrauliikkaan vaihdettu lohkonpäitä varmasti ainaki 7. Osa takuuseen uutena. Just niitä ensimmäisiä advance hydrauliikalla. 4 katkaisuhoitoa ollut. Viimeisimmästä ei oo laskua tullu vielä. Pikavaihde avattu joka kerta. Nyt oli pikavaihteen akseli poikki ja vetolevy meni uusiks. Tuo vetolevy on ollu viallinen jo uudesta asti. kaks ekaa katkasua takuuseen. Uusi syyläri takuuseen.  Pakoputki uusittiin takuuseen uutena. Hyvin on valtra tullu omasta mielestä vastaan noissa. Nyt kone on kunnossa kaikin puolin. Meinasin vaihtaa uuteen N163 directiin nyt kun oli katkaisuhoidossa mut tuli niin hyvässä kunnossa takasi et ei raaskinu :D ollu käteen sopiva muuten tuo traktori. Parempi monessa hommassa kuin tuo toinen ännäläinen N142 versu.
taiettiin istua valtralla kavilla kun sun kone oli korjattavana ja olit kysynyt Markolta tarjousta uuteen.

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Maanantai valtra
Eikö teidän isit ostaneet teille mopoja kun olitte pieniä vai mikä on syynä siihen että nyt ollaan jo koneen osien hiomisvaiheessa ???

eikös se oo sama milloin se mopoikä iskee.. ite ne viilaukset joutuu kuitenkin maksaa.. 
vielä viisi

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Maanantai valtra

Tai sitten voi ostaa traktorin joka on valmis ilman viripajoja? Nuhapumput voi jättää kauppaan.   ;)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Maanantai valtra

Tai sitten voi ostaa traktorin joka on valmis ilman viripajoja? Nuhapumput voi jättää kauppaan.   ;)

Tai sitten ostaa valmiiksi aliviritetyn, ajaa sillä 10% hitaammin mutta 3 kertaa kauemmin  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Maanantai valtra
Nimenomaan "valmis"  ;D
vielä viisi

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Maanantai valtra
Eikö teidän isit ostaneet teille mopoja kun olitte pieniä vai mikä on syynä siihen että nyt ollaan jo koneen osien hiomisvaiheessa ???

Eihän noista EGR:stä ja muista päästökotkotuksista ole muutakuin haittaa moottorille itselleenkin. Lisäävät vikaherkkyyttä ja kulutusta. Ilman muuta on mun mielestä viisasta poistaa nämä käytöstä.

Pienhiukkasiakin yritetään kovasti suodattaa, vaikka niistä ei ole mitään haittaa maatalousympäristössä. Laskeutuvat maastoon jo ennenkuin niitä ehtii kukaan vetää keuhkoihinsa. Eri asia joku lumitöissä oleva kone kaupungilla.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Maanantai valtra
Eikö teidän isit ostaneet teille mopoja kun olitte pieniä vai mikä on syynä siihen että nyt ollaan jo koneen osien hiomisvaiheessa ???

Eihän noista EGR:stä ja muista päästökotkotuksista ole muutakuin haittaa moottorille itselleenkin. Lisäävät vikaherkkyyttä ja kulutusta. Ilman muuta on mun mielestä viisasta poistaa nämä käytöstä.

Pienhiukkasiakin yritetään kovasti suodattaa, vaikka niistä ei ole mitään haittaa maatalousympäristössä. Laskeutuvat maastoon jo ennenkuin niitä ehtii kukaan vetää keuhkoihinsa. Eri asia joku lumitöissä oleva kone kaupungilla.

Jos laki määrää tuollaisen oltavaksi niin sitten se pitää olla.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Maanantai valtra

Eihän noista EGR:stä ja muista päästökotkotuksista ole muutakuin haittaa moottorille itselleenkin. Lisäävät vikaherkkyyttä ja kulutusta. Ilman muuta on mun mielestä viisasta poistaa nämä käytöstä.

Pienhiukkasiakin yritetään kovasti suodattaa, vaikka niistä ei ole mitään haittaa maatalousympäristössä. Laskeutuvat maastoon jo ennenkuin niitä ehtii kukaan vetää keuhkoihinsa. Eri asia joku lumitöissä oleva kone kaupungilla.
Joo rikkokaa lakeja niiden egr:ien ja muiden poistamisella ihan vapaasti.
Tarkoitin että kun ollaan jo nokka-akselia viilaamassa, niin mikä on lapsuudessa mennyt pieleen? Eikö se isä ostanut tunturia tai peeveetä mistä hio mäntiä kevyemmäksi jne? Vai eikö ne siellä sisulla ja valtralla osaa tehä yksinkertaisesti mitään itte valmiiksi?
Mua itteeni ei mikää koneen purkaminen ja virittely ole kiinnostanut. Isompaa mopoo alle vaan ku teho loppuu 8)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Maanantai valtra

Eihän noista EGR:stä ja muista päästökotkotuksista ole muutakuin haittaa moottorille itselleenkin. Lisäävät vikaherkkyyttä ja kulutusta. Ilman muuta on mun mielestä viisasta poistaa nämä käytöstä.

Pienhiukkasiakin yritetään kovasti suodattaa, vaikka niistä ei ole mitään haittaa maatalousympäristössä. Laskeutuvat maastoon jo ennenkuin niitä ehtii kukaan vetää keuhkoihinsa. Eri asia joku lumitöissä oleva kone kaupungilla.
Joo rikkokaa lakeja niiden egr:ien ja muiden poistamisella ihan vapaasti.
Tarkoitin että kun ollaan jo nokka-akselia viilaamassa, niin mikä on lapsuudessa mennyt pieleen? Eikö se isä ostanut tunturia tai peeveetä mistä hio mäntiä kevyemmäksi jne? Vai eikö ne siellä sisulla ja valtralla osaa tehä yksinkertaisesti mitään itte valmiiksi?
Mua itteeni ei mikää koneen purkaminen ja virittely ole kiinnostanut. Isompaa mopoo alle vaan ku teho loppuu 8)
Niin kai sä tiedät että juurikin egr nappulat hiotaan siitä nokka-akselista pois...  Samahan tuo on monessa muussakin koneessa.. Toisissa on sitten niitä kuuluisia sulavia ulkoisia pakokaasunkierrätys lauhdittimia...  Yhtä turhia kaikki... Virittely ja optimointi on eri asia...

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vs: Maanantai valtra

Eihän noista EGR:stä ja muista päästökotkotuksista ole muutakuin haittaa moottorille itselleenkin. Lisäävät vikaherkkyyttä ja kulutusta. Ilman muuta on mun mielestä viisasta poistaa nämä käytöstä.

Pienhiukkasiakin yritetään kovasti suodattaa, vaikka niistä ei ole mitään haittaa maatalousympäristössä. Laskeutuvat maastoon jo ennenkuin niitä ehtii kukaan vetää keuhkoihinsa. Eri asia joku lumitöissä oleva kone kaupungilla.
Joo rikkokaa lakeja niiden egr:ien ja muiden poistamisella ihan vapaasti.
Tarkoitin että kun ollaan jo nokka-akselia viilaamassa, niin mikä on lapsuudessa mennyt pieleen? Eikö se isä ostanut tunturia tai peeveetä mistä hio mäntiä kevyemmäksi jne? Vai eikö ne siellä sisulla ja valtralla osaa tehä yksinkertaisesti mitään itte valmiiksi?
Mua itteeni ei mikää koneen purkaminen ja virittely ole kiinnostanut. Isompaa mopoo alle vaan ku teho loppuu 8)
Niin kai sä tiedät että juurikin egr nappulat hiotaan siitä nokka-akselista pois...  Samahan tuo on monessa muussakin koneessa.. Toisissa on sitten niitä kuuluisia sulavia ulkoisia pakokaasunkierrätys lauhdittimia...  Yhtä turhia kaikki... Virittely ja optimointi on eri asia...

kyllä ne on sama asia. mekaanisia pumppuja viritellään ja sähkösiä optimoidaan.. lopputulos on sama. ajoitus kohdalleen ja ruutia lisää.. toiset ottaa vähemmän toiset enemmän..
vielä viisi

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Maanantai valtra

Eihän noista EGR:stä ja muista päästökotkotuksista ole muutakuin haittaa moottorille itselleenkin. Lisäävät vikaherkkyyttä ja kulutusta. Ilman muuta on mun mielestä viisasta poistaa nämä käytöstä.

Pienhiukkasiakin yritetään kovasti suodattaa, vaikka niistä ei ole mitään haittaa maatalousympäristössä. Laskeutuvat maastoon jo ennenkuin niitä ehtii kukaan vetää keuhkoihinsa. Eri asia joku lumitöissä oleva kone kaupungilla.
Joo rikkokaa lakeja niiden egr:ien ja muiden poistamisella ihan vapaasti.
Tarkoitin että kun ollaan jo nokka-akselia viilaamassa, niin mikä on lapsuudessa mennyt pieleen? Eikö se isä ostanut tunturia tai peeveetä mistä hio mäntiä kevyemmäksi jne? Vai eikö ne siellä sisulla ja valtralla osaa tehä yksinkertaisesti mitään itte valmiiksi?
Mua itteeni ei mikää koneen purkaminen ja virittely ole kiinnostanut. Isompaa mopoo alle vaan ku teho loppuu 8)
Niin kai sä tiedät että juurikin egr nappulat hiotaan siitä nokka-akselista pois...  Samahan tuo on monessa muussakin koneessa.. Toisissa on sitten niitä kuuluisia sulavia ulkoisia pakokaasunkierrätys lauhdittimia...  Yhtä turhia kaikki... Virittely ja optimointi on eri asia...

kyllä ne on sama asia. mekaanisia pumppuja viritellään ja sähkösiä optimoidaan.. lopputulos on sama. ajoitus kohdalleen ja ruutia lisää.. toiset ottaa vähemmän toiset enemmän..
No kyllä viritys on sitä että sieltä otetaan oikeasti tehoa ja sähköset pumput vaihdetaan rivipumpuiksi ja ahdinta suurennetaan jne... Optimoimalla haetaan juurikin väännöt ja kulutukset kohdalleen...