Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe selain  (Luettu 5684 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
selain
linkitätte innolla tuonne juutuuppiin , ja sinne kun mänen niin heti herjaa että käytän vanhaa selainta jota juu ei tue.    mikä selain mulla pitäis olla kun    ie8 näkyy olevan käytössä, kai!              ainakaan autopäivitys ei ole tehny mitään piiiitkään aikaan.                    jotenkin tuo juu toimii nykyään niiiiiin hitaasti entiseen verrattuna.          saisinko jotain neuvoja?

juu, tiedän, pitäis vetää se hevon ...sinne!    ja uusi tilalle.     mutta kun muuten toimiiii!

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: selain
Ei kai kukaan oikeasti millään exploorerilla surffaile?

???

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

???
Jostain syystä mulla tuubi-videot pyörii explorerilla paljon kivuttomammin kuin firefoxilla tai cromella.

Tai siis kaveri sen syynkin  mulle kyllä selitti, liittyy jotenkin käytössä olevien koneitten vanhanaikaisuuteen.

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Itse tullut huomattua ,että 3Ghz kone 9v takaa alkaa olla lopuillaan juutupi-videoiden suhteen ,Muistit ja näytönohjain vedetty jo niin tappiin kun pystyy.

Köntys

• Vieras
En oo käyttänyt xplooreria vuosiin, oman turvallisuudenkaan vuoksi  :P
Muut pyörii paljon kevyemmin, Firefox, Opera, Crome  ;)

Cultor

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

???
Jostain syystä mulla tuubi-videot pyörii explorerilla paljon kivuttomammin kuin firefoxilla tai cromella.

Flashilla vai HTML5-tekniikalla katsot? Ja onko selaimissa sama tekniikka käytössä?

Noin muuten, VLC:llä näkyy kivuttomammin ja sillä voi videon koon rajoittaa asetuksista sopivaksi, jos koneen puhti tai ruudun koko ei riitä.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kui mää ain olen paras?

Hervast

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Itse tullut huomattua ,että 3Ghz kone 9v takaa alkaa olla lopuillaan juutupi-videoiden suhteen ,Muistit ja näytönohjain vedetty jo niin tappiin kun pystyy.

Ei voi olla...

Minun entinen kone alkoi olla aika polvillaan videoiden kanssa, mut se olikin joku gigahertsin AMD 1 gigan käyttömuistilla ja 8500 radeon näytönohjaimella yli kymmenen vuoden takaa. Näytössä fullhd resoluutio joka ei ainakaan auttanut asiaa  :D

Ostin hiljattain kaverilta vajaalla kolmellasadalla 2,7 ghz i5 penttijumin 8 gigan muistilla ja 6870 radeonilla. Nyt pyörii taas videot juhlavasti.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

JD6630

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mäkillä pyörii videot aina kivuttomasti 8)
Chrome voittaa kaikki, tähänkin olen chromen laittanut vaikka safarissakaan ei mitään suurempaa vikaa ole.

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Linux mint 14, Opera-selain ja Ghostery tietoturvaksi. Kaikki ilmaisia.
Ghosteryn antama informaatio on kova juttu: nyt blokkaa 1088 trackeria. Kaikista saa halutessaan tiedot helposti.

erik

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Windows 8 ei oikeen toimi ku ie ja seki kaatuilee vähä väliä mut pyörittää kaikkein parhaiten videoita ja leffoja
crome vie suorittimen ihan tappii ni sillä ei pysty tekemään mitään
firefox toimii nyt kohtuudella

Täytyy kyl todeta et windowsil on jokatoinen käyttis aivan kuraa  ;D

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Chrome voittaa kaikki, tähänkin olen chromen laittanut vaikka safarissakaan ei mitään suurempaa vikaa ole.
Dokumentti macheads näytti oikeen stereotypioita mäkin käyttäjistä  ;D

Opelmies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Oletko sää kokeillut kaikkia selaimia, sen työnantajas koneella?
It ain't over till the fat lady sings

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Oletko sää kokeillut kaikkia selaimia, sen työnantajas koneella?
En oo kyllä niitten tietokoneisiin koskenut.. Caterpillarissakin on niin yksinkertainen näyttö ettei pääse perkule ees nettiin niin täytyy explorerilla nettiin mennä jos ei oo kotona kännykällä meinaan  :P  Kotona chromea käyttänyt tietsikoissa kun firefoxin viimeiset päivitykset teki siitä ihan mahdottoman käyttää pari vuotta aikaa... Tarttis uudestaan koittaa tuota firefoxia...

kahala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen kait ottanut "sydämenasiaksi" noiden selainten kokeilun sillä koneelta löytyy IE, Firefox, Opera, Chrome, Safari ja Maxthon 3. Kaikilla juutuubi pyörii ongelmitta, tosin kaikista on viimeisin versio käytössä.

Nopeudessa on kyllä eroja. Maxthon 3 tuntuisi olevan nopein mutta käyttömukavuus ei ole mielestäni niin hyvä että sitä tulisi pääasiassa käytettyä.

Kaikki selaimet ovat perusasetuksilla eli mitään lisäosia ei ole lisätty/poistettu. Yhdestä koneesta löytyy myös Linux Ubuntu ja silläkin näkyy juutuubi hyvin mutta selainpelien ja oudompien videolinkkien kanssa on ongelmia joten kun liikkuvaa kuvaa haluan katsoa niin linuxi siirretään sivuun.