Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe agcon ykkösmerkki  (Luettu 13110 kertaa)

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: agcon ykkösmerkki
Entäs Valtran uudet mallit, ne joita ei ole vielä virallisesti esitelty? Onpi varmasti kova sana jatkossa, sen verran paljon muutoksia nykysarjaan nähden.

No älä nyt hyvä mies pidä meitä jännityksessä?

tomisaar

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: agcon ykkösmerkki
Kun tuota portaattomien ja muita parin vuoden aikana julkaistuja traktori testejä lukee, sitä melkein jo toivoisi, että Perkins tekisi paluu peliin alle.
Aikas pommi toi portaaton ja perkinssi yhdistettynä...

Ei ole mulla ainakaan ikinä ollu ongelmia tuon perkinsin kanssa, kyllä alko ongelmat kun tuli tuo uudempi 7 tonnine masseri sisulla. Onhan nuo ihan huippu laitteita ajettavaksi kun on se ainoa oikea portaaton aski. :)

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: agcon ykkösmerkki
Yksi Perkinsin omistus ihmisiässä riittänee taivaspaikan ansaintaan, vai oliko se Fordin omistus mutta samapa se.

Entäs jos ostaa Foordin ja laittaa siihen Perrrkinssin...

Dynashift

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: agcon ykkösmerkki
Onneks ei tartte hetkeen miettiä Suomalaiseen moottoriin siirtymistä kun on uudenkarheat, Perkinsin moottorilla olevat Massikat tallissa ;) Uusimmassa vasta 40 tuntia :P

Eerop

Vs: agcon ykkösmerkki
Otan osaa ::)

korkean

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 451
Vs: agcon ykkösmerkki
Onneks ei tartte hetkeen miettiä Suomalaiseen moottoriin siirtymistä kun on uudenkarheat, Perkinsin moottorilla olevat Massikat tallissa ;) Uusimmassa vasta 40 tuntia :P

Niin kyllä sitä viäl kerkiää katumaan ;D

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Vs: agcon ykkösmerkki
Yksi Perkinsin omistus ihmisiässä riittänee taivaspaikan ansaintaan, vai oliko se Fordin omistus mutta samapa se.

Entäs jos ostaa Foordin ja laittaa siihen Perrrkinssin...

Taisi Transitissa joskus muinoin ollakin Perkins, vai oliko Standardin dieselkone? Eräs vanhan kansan isäntä, joka oli piinkova Fergumies,oli aikanaan uhannut luopua toisesta rakkaudestaan eli Fordista kun siihen tuli Fordin oma dieselmoottori eikä enää sama neloskone jota Ferguissakin oli.

Eikös se Perkins ole osa Caterpillar konsernia nykyään? Agco ei halua todennäköisesti ostaa kilpailevan konsernin tuotteita kovin paljoa. Varmaan Agcokin ollut kaupoilla mukana silloin kun Cat on Perkinsin hankkinut omistukseensa? Kuitenkin Agcon merkkien valtavirta liikkunut perinteisesti Perkiisselillä.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: agcon ykkösmerkki
Yksi Perkinsin omistus ihmisiässä riittänee taivaspaikan ansaintaan, vai oliko se Fordin omistus mutta samapa se.

Entäs jos ostaa Foordin ja laittaa siihen Perrrkinssin...

Taisi Transitissa joskus muinoin ollakin Perkins, vai oliko Standardin dieselkone? Eräs vanhan kansan isäntä, joka oli piinkova Fergumies,oli aikanaan uhannut luopua toisesta rakkaudestaan eli Fordista kun siihen tuli Fordin oma dieselmoottori eikä enää sama neloskone jota Ferguissakin oli.

Eikös se Perkins ole osa Caterpillar konsernia nykyään? Agco ei halua todennäköisesti ostaa kilpailevan konsernin tuotteita kovin paljoa. Varmaan Agcokin ollut kaupoilla mukana silloin kun Cat on Perkinsin hankkinut omistukseensa? Kuitenkin Agcon merkkien valtavirta liikkunut perinteisesti Perkiisselillä.

Sain viime kesänä vihdosta viimein hävitettyä ladon päädystä vanhan lavatransitin joka oli Perkinssin koneella. Tosin vuosi sitten ei ollut rahaa ostaa Maxxumia kuudella pytyllä, niin nyt on nuoirn rakvaattori Perkinssin nelosella.

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: agcon ykkösmerkki
Onneks ei tartte hetkeen miettiä Suomalaiseen moottoriin siirtymistä kun on uudenkarheat, Perkinsin moottorilla olevat Massikat tallissa ;) Uusimmassa vasta 40 tuntia :P

Eikä siihen sen enempää tulekkaan..... ;D

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: agcon ykkösmerkki
Entäs Valtran uudet mallit, ne joita ei ole vielä virallisesti esitelty? Onpi varmasti kova sana jatkossa, sen verran paljon muutoksia nykysarjaan nähden.

No älä nyt hyvä mies pidä meitä jännityksessä?

Jollet säkään niitä ole nähny, ne taitaa olla vielä salaisuuksia :o ;D ;D Kyllä ne erottaa jo kauempaa, sen voin sanoa, ja muutokset muutakin kuin kosmeettisia :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: agcon ykkösmerkki
Uusimmassa pellervossa oli juttua fergun uudesta nelipytty koneesta josta on puristettu kokonaista 185 heppaa,näin ollen taitaa valtran kehityskaaren pää olla näkyvissä  :-\

Ja paino on saatu putoamaan tonnin siitä jos kone olisi kutosmoottorilla  ??? Sitten tuota pitää painottaa 2 tonnia jotta saa saman vetotehon, ja vielä ylimääräinen tonni keulalle jotta työkoneen saa nostettua ilmaan  ??? Sitten pitää vielä virittää se paskaksi.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: agcon ykkösmerkki
Meleko varmasti voinee sanoa että keulan rakenteet ja etuakseli periytynee nykyisistä  N sarjalaisista uusiin malleihin, mut ohjaamo uudistunee. Ehkä jopa yhteneväiseksi sekä massikassa että valtrassa. Ja syytä onkin, se sivukonsoli on turvonnut siihenmalliin näihin uusimpiin malleihin, että jotain uudelleenjärjestelyjä siellä tarttis tehdä jotta mekaaniset hydrauliventtiilien ohjaukset saa pienempään tilaan. Hyvintoteutettu mekaaninen yksivipuohjaus etukuormaimelle olis mukava ominaisuus näinä synkkinä aikoina jolloin on tapana sotkea sähköohjaus jokapaikkaan.

Nykyään noissa moottoreissa on niin monia potentiaalisia vikapaikkoja, että on aika mahdotonta nostaa minkään valmistajan tuotetta muiden yläpuolelle. Moottorinohjauksia on joissain merkeissä testattu vähä ahkerammin, mut hyvän jos nykymoottoreista haluaa niin melkein kannattaa suorittaa ohjelman optimointi takuuajan loputtua.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: agcon ykkösmerkki
Perustan oman raktoritehtaan ja kehitän 200 heppasen yksisylinterisen traktori. Tuleekohan musta sitten aivan kurko ja tosi rikas?
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

Untamo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27
Vs: agcon ykkösmerkki
Entäs Valtran uudet mallit, ne joita ei ole vielä virallisesti esitelty? Onpi varmasti kova sana jatkossa, sen verran paljon muutoksia nykysarjaan nähden.

No älä nyt hyvä mies pidä meitä jännityksessä?

Jollet säkään niitä ole nähny, ne taitaa olla vielä salaisuuksia :o ;D ;D Kyllä ne erottaa jo kauempaa, sen voin sanoa, ja muutokset muutakin kuin kosmeettisia :)

Sen voin ainakin sanoa, että hytti menee täysin uusiksi.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: agcon ykkösmerkki
Kun tuota portaattomien ja muita parin vuoden aikana julkaistuja traktori testejä lukee, sitä melkein jo toivoisi, että Perkins tekisi paluu peliin alle.
Aikas pommi toi portaaton ja perkinssi yhdistettynä...

Ei ole mulla ainakaan ikinä ollu ongelmia tuon perkinsin kanssa, kyllä alko ongelmat kun tuli tuo uudempi 7 tonnine masseri sisulla. Onhan nuo ihan huippu laitteita ajettavaksi kun on se ainoa oikea portaaton aski. :)
Et oo vissiin fendtillä päässyt ajamaan ;D  Ihan eri meininki ja tapahtuu heti eikä tartte odottaa...