Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe koneviestin fergu  (Luettu 6798 kertaa)

justus

• Vieras
koneviestin fergu
En olis uskonut näkevän toistasataa tuhanen traktorissa noin kökön lämmittimen kopissa :o

Manu

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: koneviestin fergu
itekkin katsoin että mikä ihmeen halpahalli lämmitin sinne nurkkaan oli laitettu

sorjone

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Karjala takaisin.
  Kateellisten panettelua.  Moommalassa kun ei osata tehdä pientä ja kaunista niin se kyllä näkyy.
FIXIT

Peurajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Joo.. mut pömpeli on kasitonnisesta lainattu (!). Ei se kieltämättä ole mikään erityisen komea.  ::)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ihmettelin, että miten sillä voi talvella ajaa, kun lukko lähtee aina kahdessakympissä pois päältä. Mä laitan aina liukkaisiin mäkiin kuorman kanssa lukon päälle mäen alla.
Mystinen kesälaatumies

Agraaari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
taitaa ol viäl palmu päässy ferku hytteihi asentamaan noin komioi lämmittimii.. sulaa jäätki altaki  ni saa lukot auetaki....ei hsaakeli kyl nakkilas se olis asennettu vasemmal pualel konteihi :P

MacGyver

• Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei se pönttö traktoria huononna. Kesäksi sinne voi asuttaa pari telkää.

Suomen kovin verkun mies taitaa olla A:Lapissa, B:Bännissä?

Agraaari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei se pönttö traktoria huononna. Kesäksi sinne voi asuttaa pari telkää.

Suomen kovin verkun mies taitaa olla A:Lapissa, B:Bännissä?
ainaki A jaB oikeudet luulis olevan missä on

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ihmettelin, että miten sillä voi talvella ajaa, kun lukko lähtee aina kahdessakympissä pois päältä. Mä laitan aina liukkaisiin mäkiin kuorman kanssa lukon päälle mäen alla.

Ei se lukko lähde pois päältä kun lähteis painaa sitä lukkonappia vähän kauemmin niin
pysyy päällä.
Kui mää ain olen paras?

+250

• Vieras

Ei se lukko lähde pois päältä kun lähteis painaa sitä lukkonappia vähän kauemmin niin
pysyy päällä.
Ja jos tinaa kolmeasentokeinukatkaisian,varmana pysyy päällä ;D
Jos on kylmä talvi,niin joutuuko lattian heitellä lämppäreitä täyteen :o

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

pysyy päällä.
Ja jos tinaa kolmeasentokeinukatkaisian,varmana pysyy päällä ;D
Jos on kylmä talvi,niin joutuuko lattian heitellä lämppäreitä täyteen :o

Mulla on armeijan sissitelttakamina dynaveeteen hytissä lisälämppärinä.

;D ;D
Kui mää ain olen paras?

justus

• Vieras
minun mielestä tommonen 7tonnin traktori tarttis vähintään 180hv ja enemän,ihan turhaan tuommosia myydään kun kummiski niitä joutuu heti virittää

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI
En olis uskonut näkevän toistasataa tuhanen traktorissa noin kökön lämmittimen kopissa :o

Melkoinen subbari kotelo oli iman kaijutinta se lämppäri! Toimiikohan tuo sisätilalämmitimenä samalla kun laittaa traktorin lokilämmitimeen? Jos pelkkä lattialämmitin, niin Valmetissakin oli jo 15 vuotta sitten siistimpi ratkaisu!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

MP

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

Melkoinen subbari kotelo oli iman kaijutinta se lämppäri! Toimiikohan tuo sisätilalämmitimenä samalla kun laittaa traktorin lokilämmitimeen? Jos pelkkä lattialämmitin, niin Valmetissakin oli jo 15 vuotta sitten siistimpi ratkaisu!
jo 15 vuotta ja silti ei kovinkaan pitkäikäinen

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI

jo 15 vuotta ja silti ei kovinkaan pitkäikäinen

No valteemista meni kumpikin lämmityslaitteen puhallin 13 vuoden jälkeen. Fergusta on mennyt jo 2 poltoainemittarin anturia alle 5 vuoteen. Toinen kesti vajaan vuoden. Valtrasta ei ole poltoainemittariin tarvinnut vielä mitään uusia. :o
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!