Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe T171 ja T191  (Luettu 28061 kertaa)

Eerop

Vs: T171 ja T191
Nyykkäreiden aski on pehmonen ne kannattaa kiertää kaukaa.
Portaattomat nyykkärit viihtyy erittäin hyvin pajalla myöskin. ;D

Mikäs niissä nyt niin pehmoista on?

Tuntuu kestävän rc loora 300hv oikein mainiosti 5000h

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Vs: T171 ja T191
Joko highlander on jyrsimen veturin löytäny?

Tavallaan joo. Yksi nuorempi urakoitsija halusi sen urakan välttämättä ottaa niin ajakoon mun puolesta ni saan mä tehä sit jotain muuta.
Sillä on semmonen isompi Zetka. Katotaan sit tilannetta uudestaan jos se ei noihin töihin pystys.

Jyrsimen mä ostin kuitenki omaksi.

Katteleha massikallas rapakkoja sillä silmällä ni jyrsitään teille sit vaikka syksyllä  ;D

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: T171 ja T191
Joko highlander on jyrsimen veturin löytäny?
Katteleha massikallas rapakkoja sillä silmällä ni jyrsitään teille sit vaikka syksyllä  ;D
Pidetään mielessä..Nyt olis kyl hyvä syy alkaa peltoa raivaamaan kun olis jyrsijä naapurikylässä.. ;D
Power By Perkins

roadman

  • Vieras
Vs: T171 ja T191
Nyykkäreiden aski on pehmonen ne kannattaa kiertää kaukaa.
Portaattomat nyykkärit viihtyy erittäin hyvin pajalla myöskin. ;D
Asennettiinko siellä portaita niihin??
Niin tiiä tuosta kestävyydestä 6000h tuntia ja 80000km takana eikä oo pehminnyt vielä.
itse funtsinut just nh/casen portaatonta höylän eteen just siinä 5-10km/h kohdalla liki 100% mekanninen alue joten vois olla ihanvarteen otettava vaihtoehto.
 

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: T171 ja T191
Joko highlander on jyrsimen veturin löytäny?

Tavallaan joo. Yksi nuorempi urakoitsija halusi sen urakan välttämättä ottaa niin ajakoon mun puolesta ni saan mä tehä sit jotain muuta.
Sillä on semmonen isompi Zetka. Katotaan sit tilannetta uudestaan jos se ei noihin töihin pystys.

Jyrsimen mä ostin kuitenki omaksi.

Katteleha massikallas rapakkoja sillä silmällä ni jyrsitään teille sit vaikka syksyllä  ;D

Tämä on suurta viisautta. Uskon että sulla on muutakin tekemistä tuolle ajalle. Toivottavasti on 16:nen setka. Siihen kun ulosoton laittaa kerran niin setka kestäää. Meillä kaverit otti ulosoton pakan illalla mukaan kun lakkasi toimimasta ja jatkoi aamulla normiaikaan hommia. Onhan noita tehokkaampiakin traktoreita, mutta setka on kevyt (nokka ilmassa ilman ek:ta tai painoa. Toivottavasti takarenkaat edes 20,8-38 ja samoin pariset.

Highlander

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 418
Vs: T171 ja T191
Joko highlander on jyrsimen veturin löytäny?

Tavallaan joo. Yksi nuorempi urakoitsija halusi sen urakan välttämättä ottaa niin ajakoon mun puolesta ni saan mä tehä sit jotain muuta.
Sillä on semmonen isompi Zetka. Katotaan sit tilannetta uudestaan jos se ei noihin töihin pystys.

Jyrsimen mä ostin kuitenki omaksi.

Katteleha massikallas rapakkoja sillä silmällä ni jyrsitään teille sit vaikka syksyllä  ;D

Tämä on suurta viisautta. Uskon että sulla on muutakin tekemistä tuolle ajalle. Toivottavasti on 16:nen setka. Siihen kun ulosoton laittaa kerran niin setka kestäää. Meillä kaverit otti ulosoton pakan illalla mukaan kun lakkasi toimimasta ja jatkoi aamulla normiaikaan hommia. Onhan noita tehokkaampiakin traktoreita, mutta setka on kevyt (nokka ilmassa ilman ek:ta tai painoa. Toivottavasti takarenkaat edes 20,8-38 ja samoin pariset.

;) taitaa se olla 16245 tai jotain ja juuri noilla renkailla, paritkin siihen on nyt etsinnässä. Pari tonnii euroja hän joutuu laittaa nyt kuulemma kiinni ryömintä lootaan ja asennus hoituu helposti kun kone menossa poikkasuun joka tapauksessa tässä keväällä. Käskin kysellä paljon ulosotto maksaa niin väitti että tonnilla saa ja tunnissa vaihtaa  ;D

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: T171 ja T191
Joko highlander on jyrsimen veturin löytäny?

Tavallaan joo. Yksi nuorempi urakoitsija halusi sen urakan välttämättä ottaa niin ajakoon mun puolesta ni saan mä tehä sit jotain muuta.
Sillä on semmonen isompi Zetka. Katotaan sit tilannetta uudestaan jos se ei noihin töihin pystys.

Jyrsimen mä ostin kuitenki omaksi.

Katteleha massikallas rapakkoja sillä silmällä ni jyrsitään teille sit vaikka syksyllä  ;D

Tämä on suurta viisautta. Uskon että sulla on muutakin tekemistä tuolle ajalle. Toivottavasti on 16:nen setka. Siihen kun ulosoton laittaa kerran niin setka kestäää. Meillä kaverit otti ulosoton pakan illalla mukaan kun lakkasi toimimasta ja jatkoi aamulla normiaikaan hommia. Onhan noita tehokkaampiakin traktoreita, mutta setka on kevyt (nokka ilmassa ilman ek:ta tai painoa. Toivottavasti takarenkaat edes 20,8-38 ja samoin pariset.

;) taitaa se olla 16245 tai jotain ja juuri noilla renkailla, paritkin siihen on nyt etsinnässä. Pari tonnii euroja hän joutuu laittaa nyt kuulemma kiinni ryömintä lootaan ja asennus hoituu helposti kun kone menossa poikkasuun joka tapauksessa tässä keväällä. Käskin kysellä paljon ulosotto maksaa niin väitti että tonnilla saa ja tunnissa vaihtaa  ;D

Siinä on vielä aika iso hinnanero otsikon koneisiin. Hyvät peltorit päähän ja avot.