Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Talven aurauksissa vastaan tulleet ongelmat / konerikot!  (Luettu 22679 kertaa)

korkean

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 451
aivan  :( jep.. töitä tuntuu pukkaavan.. ite tarttaan vasta puol viis aamusella jos ei soittoja kuulu.. ??? tiet jo tukos näky olleen..

Taavettimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Meitillä ei noussu enää Taavetista nostolaitteet. Onneks helppo juttu oli, piti vaan putsata paikkoja. Pitäis asentaa tuo kunnon suodatin tuonne hydraalipuolelle. Ja kasa murtopultteja tietenkin, niinkuin AT:ssä tapana onkin.
Kerra David Brown, aina David Brown

Jätkä

  • Vieras
Viikonloppuna oli juttu Warkaudenlehdessä että Varkaudenkaupunki nostaisi oikeusjutun jos eräs lumiyrittäjä jatkaa ominluvin tehtyä talvikunnossa pitoa kaupungin omistamalla ulkoilureitillä jolle ei ole tehty talvikunnossapito sopimusta YIT.n kanssa. Se kuulemma haittaa että työjälki on parempaa ja nopeammin  kuin YIT.n tekemä ja eikä maksa mitään.
 Byrokraatikot ovat Varkaudessa parhainmillaan.

Taavettimies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Viikonloppuna oli juttu Warkaudenlehdessä että Varkaudenkaupunki nostaisi oikeusjutun jos eräs lumiyrittäjä jatkaa ominluvin tehtyä talvikunnossa pitoa kaupungin omistamalla ulkoilureitillä jolle ei ole tehty talvikunnossapito sopimusta YIT.n kanssa. Se kuulemma haittaa että työjälki on parempaa ja nopeammin  kuin YIT.n tekemä ja eikä maksa mitään.
 Byrokraatikot ovat Varkaudessa parhainmillaan.

Joo on menny tuo järjestelmä aivan älyttömäksi. Joka suhteessa.S
Kerra David Brown, aina David Brown

Koozzi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
  • Paska homma, mutta jonkun se on tehtävä!
Kaivonkansia tulee aina vastaan. Kylläne alkaa jo oppimaan, vaikka on Starkin Relax perhosaura niin silti tuntuu tökkivän. Aurassa on kovametalliterät, että kulumista saataisiin kuriin ja jättäisi silti karhean jäljen. Ennen oli 2 terää päällekkäin, Tehtaalta tulleet 8mm verkkoterät ja sitten laitettiiin päälle tasaterä, että kuluisi hitaammin, mutta jättää karhean jäljen, no ajelin kunnan katuja niin eikö se nappaa sitten siihen verkkoterään kiinne ja tökkäs, jousi ei lauennut vaan meno loppu siihen. Eihän siinä muuta käyny kuin terä vääntyi jonkun verran, sen jälkeen se kohta oli herkkä ottamaan kaivonkansiin kiinne. Onnettomat ne 8mm verkkoterät. No lopulta terät kului loppuun ja vääntyi mutkalle ja meni vaihtoon ja nytton kovametalliterät alla. :)

volvobm500

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Esko perälevystä ratkesi levyn käännön sylinterin korvake levypäästä. Entinen korvake oli 7mm tavaraa. Uusi 20mm :o Seuraavaksi sitten suoristellaankin runkoa :P
Liika viisaus on pahasta, sanovat vanhat ja niinhän se on !

korkean

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 451
Esko on Esko.. ;D Nm kokemusta löytyy! :D

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Ja perälevy on aina perälevy. Olkoon sitten vaikka Hese 1000-42 se on silti vain perälevy.
Moon oikias, soot vääräs.

korkean

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 451
Näin on.. Ei mikään kestä , jos sitä ei käytetä tarkoitukseen, johon se on tehty. Niin ja ei ole ensimmäisiä perälevyjä mitä täälläkin hajoaa..  Jos tien pintaa täytyy skraappaila, ostakee polanne terä!  8)

Darksmoke

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 122
Ja perälevy on aina perälevy. Olkoon sitten vaikka Hese 1000-42 se on silti vain perälevy.

Humppilassa se on jumalasta seuraava, ylöspäin.  ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Ja perälevy on aina perälevy. Olkoon sitten vaikka Hese 1000-42 se on silti vain perälevy.

Humppilassa se on jumalasta seuraava, ylöspäin.  ;D
Tässä nyt tämän talven hesen kanssa auraillut niin ei oo kyllä ikävä perinteistä perälevyä...   Monitoimilevyksi kutsuisin ennemminkin...   

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Ja perälevy on aina perälevy. Olkoon sitten vaikka Hese 1000-42 se on silti vain perälevy.

Humppilassa se on jumalasta seuraava, ylöspäin.  ;D
Tässä nyt tämän talven hesen kanssa auraillut niin ei oo kyllä ikävä perinteistä perälevyä...   Monitoimilevyksi kutsuisin ennemminkin...   
Olen itsekin kokenut molemmat, aivan yhtä hanurista. Pää pyörii kun pöllöllä kummankin kanssa. Ei kiitos enää koskaan ikinä. Työkone kuuluu olla edessä.
Moon oikias, soot vääräs.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Ja perälevy on aina perälevy. Olkoon sitten vaikka Hese 1000-42 se on silti vain perälevy.

Humppilassa se on jumalasta seuraava, ylöspäin.  ;D
Tässä nyt tämän talven hesen kanssa auraillut niin ei oo kyllä ikävä perinteistä perälevyä...   Monitoimilevyksi kutsuisin ennemminkin...   
Olen itsekin kokenut molemmat, aivan yhtä hanurista. Pää pyörii kun pöllöllä kummankin kanssa. Ei kiitos enää koskaan ikinä. Työkone kuuluu olla edessä.
No niin no mutta kauhaa ja kuormainta on hankala laittaa taakse niitäkin kun tarvii monesti siinä välillä  ::)   Etuaurassa (joka on toisessa koneessa) on monesti se ongelma ettei sillä saa takaperin vedettyä niin hyvin ja hiekoitin täytyy kuitenkin olla takanostolaitteissa mukana...  Saakeli kun sais ite suunnitella kaikki pihat ja kasojen paikat niin sais lykätä vaikka jollain RP-auralla  :P

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Ja perälevy on aina perälevy. Olkoon sitten vaikka Hese 1000-42 se on silti vain perälevy.

Humppilassa se on jumalasta seuraava, ylöspäin.  ;D
Tässä nyt tämän talven hesen kanssa auraillut niin ei oo kyllä ikävä perinteistä perälevyä...   Monitoimilevyksi kutsuisin ennemminkin...   
Olen itsekin kokenut molemmat, aivan yhtä hanurista. Pää pyörii kun pöllöllä kummankin kanssa. Ei kiitos enää koskaan ikinä. Työkone kuuluu olla edessä.
No niin no mutta kauhaa ja kuormainta on hankala laittaa taakse niitäkin kun tarvii monesti siinä välillä  ::)   Etuaurassa (joka on toisessa koneessa) on monesti se ongelma ettei sillä saa takaperin vedettyä niin hyvin ja hiekoitin täytyy kuitenkin olla takanostolaitteissa mukana...  Saakeli kun sais ite suunnitella kaikki pihat ja kasojen paikat niin sais lykätä vaikka jollain RP-auralla  :P
Se vähä mitä olen skaalalla lykkiny niin on hjuva vehje 8)
Moon oikias, soot vääräs.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Ja perälevy on aina perälevy. Olkoon sitten vaikka Hese 1000-42 se on silti vain perälevy.

Humppilassa se on jumalasta seuraava, ylöspäin.  ;D
Tässä nyt tämän talven hesen kanssa auraillut niin ei oo kyllä ikävä perinteistä perälevyä...   Monitoimilevyksi kutsuisin ennemminkin...   
Olen itsekin kokenut molemmat, aivan yhtä hanurista. Pää pyörii kun pöllöllä kummankin kanssa. Ei kiitos enää koskaan ikinä. Työkone kuuluu olla edessä.
No niin no mutta kauhaa ja kuormainta on hankala laittaa taakse niitäkin kun tarvii monesti siinä välillä  ::)   Etuaurassa (joka on toisessa koneessa) on monesti se ongelma ettei sillä saa takaperin vedettyä niin hyvin ja hiekoitin täytyy kuitenkin olla takanostolaitteissa mukana...  Saakeli kun sais ite suunnitella kaikki pihat ja kasojen paikat niin sais lykätä vaikka jollain RP-auralla  :P
Se vähä mitä olen skaalalla lykkiny niin on hjuva vehje 8)
Paitsi takaperin kun jää yli puol metrii ovien eteen auraamatta...  No jokaisen käyttötarkoituukseen löytyy sopiva kones  ;D