Ei tuokaan nurkkapyöritykses ja postilaatikko ajos paljoa kuluttanu, siinä vallu tosiaan vei enemmän, mutta töissä antoi ihan kaikkensa, eikä silti jaksanu vetää nelisiipistä, kuin 7-8 kilsaa tunnis lätkä lattiassa, vallulla saa päästellä pintakaasulla 1500 konees toistakymppiä, kun ajelee suosista nopeanpuolen vaihteilla ja antaa pikavaihteen vielä vaihdella kolmoselle. Peräöljyjä se härpäke kuumensi varsinkin tieajos, ettei meinannu ratti kääntyä, jos ajoi kaasu pohjas sellaisen kolmekymmentä kilsaa, kun sai hetken jähtyä alkoi taas orbi pyörimään ja kuormaaja nousemaan nykimätä. Tunteja oli vasta vajaa 3000 taloon tullessa ja 5000 lähtiessä parivuotta myöhemmin, ettei mitään kaameita vielä. Jostain pikkuviasta sai olla jatkuvasti kyselemäs "merkkihuollosta" ja vastaus oli jokakerta sama, "mikähän siinä voi olla, ei ole ikinä kuultu tuollaisesta", se söi miestä