Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä on paras kuumemittari?  (Luettu 9129 kertaa)

justus

  • Vieras
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
minä oon käyttänyt tyhjää rahapussia jota oon hieronu otsaa vasten,on monta kauppaa jäänyt tekemättä ??? ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
Mitkä on raatilaisten kokemukset? Onko merkeissä kuinka paljon eroa ja kannattaako hankkia sellainen perinteinen analooginen vai siirtyä digiaikaan?  ::)
Analloogisella saa tarkimman tuloksen. Digitaalisessa liian lyhyt mittausaika. Niillä korvamittareilla ei tee mitään. Sellanen 60-luvun anallooginen elohopeatikku joka on käyny kolmen sukupolven perseessä, on tarkin ja paras.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
Mitkä on raatilaisten kokemukset? Onko merkeissä kuinka paljon eroa ja kannattaako hankkia sellainen perinteinen analooginen vai siirtyä digiaikaan?  ::)
Sellanen 60-luvun anallooginen elohopeatikku joka on käyny kolmen sukupolven perseessä, on tarkin ja paras.

Hyvin kalibroitu on puoliksi mitattu!
It ain't over till the fat lady sings

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
Mitkä on raatilaisten kokemukset? Onko merkeissä kuinka paljon eroa ja kannattaako hankkia sellainen perinteinen analooginen vai siirtyä digiaikaan?  ::)
Analloogisella saa tarkimman tuloksen. Digitaalisessa liian lyhyt mittausaika. Niillä korvamittareilla ei tee mitään. Sellanen 60-luvun anallooginen elohopeatikku joka on käyny kolmen sukupolven perseessä, on tarkin ja paras.
Ne on tosi vaarallisia kapistuksia. Kerran rikoin yhden perinteisen mittarin sillä seurauksella että olin päivystyksessä tikattavana. Kuusi tikkiä ranteeseen, paikalla oli useampiakin lääkäreitä ja hoitajia katselemassa ja kyselemässä josko olisi tarvetta vaihtoehtoiselle lisähoidolle...
Nothing is Something Worth Doing

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5919
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
Mitkä on raatilaisten kokemukset? Onko merkeissä kuinka paljon eroa ja kannattaako hankkia sellainen perinteinen analooginen vai siirtyä digiaikaan?  ::)
Analloogisella saa tarkimman tuloksen. Digitaalisessa liian lyhyt mittausaika. Niillä korvamittareilla ei tee mitään. Sellanen 60-luvun anallooginen elohopeatikku joka on käyny kolmen sukupolven perseessä, on tarkin ja paras.
Ne on tosi vaarallisia kapistuksia. Kerran rikoin yhden perinteisen mittarin sillä seurauksella että olin päivystyksessä tikattavana. Kuusi tikkiä ranteeseen, paikalla oli useampiakin lääkäreitä ja hoitajia katselemassa ja kyselemässä josko olisi tarvetta vaihtoehtoiselle lisähoidolle...
Ja sinä reippaana miehenä kehuit että on tuo toinen käsi vielä kunnossa..  :-X

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
Ja sinä reippaana miehenä kehuit että on tuo toinen käsi vielä kunnossa..  :-X
Ei, olin ihan hiljaa. Sen vuoksi mä olen vieläkin vapaana...
Nothing is Something Worth Doing

Rimuli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 147
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
Jumalauta, ettekö te osaa oikeasti edes kuumetta mitata ja kuumemittaria ostaa jos ei siihen kunta anna koulutusta ja eu rahaa.
Nyt kaikki omamyyjältä kysymään mikä on paras mittari ja aito analogi Bayer ennakkoehdolla, paitsi realistille Eestistä edullinen kopio hieman kuljetusvaurioituneena ja ilman takuuta, sekä SASsille porilainen versio vaihdettavalla elohopeapatsaalla, kun ei se lämpötilan mukaan säätyvä syö Suomalaista leipää.

PS. Missä tuotettua valmentajaa syö Bayerilainen jalkapallo joukkue?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
Eikös tämä ole jo menneisyyttä? Mittari menee rikki ja kakarat jahtaa lattianrakoihin valuvia elohopeapisaroita... kaunista mutta ei tod. terveellistä!  :(

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4425
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Mikä on paras kuumemittari?

On sitä syöty ihan tarkoituksella, ja paljon. Niin ne ajat muuttuvat...

http://www.saunalahti.fi/arnoldus/mercuriu.html

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66044
Vs: Mikä on paras kuumemittari?
eiköhän tuo nazisivasta ostettu muutaman ekun mittari aja asiansa>?        tartteeko sitä nyt nuukaan tietää lämpöä?        itellä on normi jotain 35.5 ja kun on lähempänä 40:iä niin alkaa niin heikottaa että osaa olla jo rehkimättä liikoja.