Hienointa tässä on se, että meille useimmille, ellei peräti kaikille viljelijöille tuon yleveron määrittelemiseen käytetään myel-työtuloa...
Veikkaan, että aika monella isännällä ja emännällä ylevero jäisi pienemmäksi, jos laskentaan käytettäisiin todellisia verotettavia tuloja eikä laskennallista myel työtuloa.
Tällä kertaa luulit olevasi väärässä, mutta niinhän sinä oletkin...
Tällä kertaa luulit olevasi vitsikäs, muttet ollutkaan...
Se, etten tarkemmin huomioinut ahneusperiaatetta eli korkeamman tulon määräävää asemaa, (kuten T2 tarkensi jälkeenpäin,) ei poista sitä tosiasiaa, että tartuit allekirjoitukseeni sen sijaan, että olisit pysynyt itse aloittamasi viestiketjun aihepiirissä.
Todistit siis olevasi pelkkä katkera perusnegatiivinen yleis*****ilija, jolta on turha odottaakaan mitään älyllistä.
Mielellään maksan tuon 140 euroa valtion pohjattomaan kirstuun, kun tiedän, että moni aikaisemmin maksuista luistanut joutuu nyt maksumieheksi.
Voit ihan keskenäsi jatkaa, minä en aio osallistua tämän enempää. Mulle ei oo niin kauhean tärkeää saada sanoa viimeinen sana tällä saitilla eikä todistella oikeassa olemista. Joillakin on ja se heille suotakoon...
KJL