Jos kerran ek-käyttöä paljon niin älä ny vaan missään nimessä turbiinia pois jätä. Eikä tuo nyt ainakaan mun hommissa missään ole haitaksi ollut. Ainoo huono puoli jotta tuon jälkeen ilman turbiinia olevaa traktoria on outo käyttää.
Täysin samaa mieltä, kun lähtee tuolla tavallisella vallulla matkaan yleensä sen sammuttaa ensimmäisessä risteyksessä, kun tottumuksesta painaa vain jarrun pohjaan
Tuolla turbiinikoneella, kun tottuu siihen, että pelkällä traktorilla ajelles ei vaihdekeppiin kosketa lainkaan iso sisään ja automaatti hoitaa pikavaihteet
On jo monesti käynyt mielessä, että tuon kovalla kytkimellä olevan vois vaihtaa juurikin tuollaiseen 123 vellikytkimelliseen ht5seen, mutta kurkistus kukkaroon palauttaa maanpinnalle
[/quote]
Navetan ympäripyörimises, paalin siirros ym. turbiinikytkimen kanssa ei tarvi mitään muuta kuin nopean alueen ykkönen tai kakkonen ja pikavaihdeautomaatti päälle. Sen jälkeen päivän saakin touhuta ihan suunnanvaihdon, kaasupolkimen ja jarrun kanssa.
Tielle lähties sitten vaan keppi ykköseltä suoraan neloselle, ja kaasu pohjaan. Helppo kone antaa kenelle vaan ajoon.