Kilometrejä ei mun mielestä kannata paljoa pelätä, paitsi jos jonkun automaattivaihteisen ostaa.
Mikäs vika automaatissa on?
Joku korjaamomies joskus sanoi, että mersun automaatit on lujimpia. Ööljyt ja suodatin laatikkoon 100 tkm välein. Huolto-ohjelman mukaanhan öljyjä ei tarvitse vaihtaa ja sen takia niitä sitten hajoaa.
n.230hv ja 600nm, reilu 420tkm ja ajellaan pois
Öljyt ja suodatin vaihdettu silloin tällöin, kustannuksena mitätön. Hiukan piristetty vakiosta, kulutushan tällaisella isolla rohjolla maantieajossa jopa yli 6l satasella, keskimääräinen kyläpyörittely ym. vie melko tarkalleen 8l satasella.
Tällaisissa vanhoissa laatuautoissa yksi vika, sitä ei tartte vaihtaa "parempaan" tai uudempaan ellei välttämättä halua. Sadetunnistimet, automaatti-ilmastoinnit, automaattilaatikot ym. tarpeelliset varusteet löytyy eikä maksa paljoa. Enään
Jos laatikko postaa tai tarttee vahvistaa, tuonne vain
http://kotisivu.dnainternet.net/tiksu95/index.htmlItsellä ei ole ollut uutta autoa ellei pakua lasketa, tuskin tuleekaan. Juuri siitä syystä, että pikkukinnerit on pikkukinnereitä. Auto on ihan sama mikä se on, kunhan se on tehty Saksassa ja on takavetoinen tai neliveto
Uuden tojotan hinnallakin saa ihan oikean auton