Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tuppisovitteet  (Luettu 9278 kertaa)

peetee

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
tuppisovitteet
elikkä löytyiskö keltään joutilaita tuppisovitteita MF 4270:n,tai ees johonkin 4000 sarjan verkuun??? jos löytyy,ota yhteyttä niin aletaan hieroon kauppoja!!parhaiten tavotat soittamalla 050-3548495

peetee

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: tuppisovitteet
No???? Löytyykö keltään????tarjotkaa ny rohkeasti!!!!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: tuppisovitteet
Kannattaako siihen traktoriin tuppeja hamuta kun siellä ohjaamossa joutuu olemaan monella mutkalla kun kuormaa ,se meinaan käy aika pian polvien ym muiden raajojen päälle kun siellä mutkalla on.
Oikein käy sääliksi niitä traktorin omistajia joilla ei ole konessaan metsäohjaamoa.Siitä syystä ei juuri muihin tuppeja ole tarjolla kuin Valtraan siinä kun on vakio varusteena metsäohjaamo.
Ehdotankin kohteliaasti että vaihdat Ferkun Valtraan ja lopetat kyttyrä istunnot siellä Ferkun kopissa jo oman terveyden takia.
Terveys on kuitenkin suurin lahja mitä ihminen voi saada elämässään.
Sen rinnalla maallinen mammonakin kalpenee ja menettää merkityksensä.Ihmisen paras pääoma on hyvä terveys.Siinä ei merkkiuskollisuus paina mitään kun on panoksena on oma terveys.
Ole onnellinen siitä että ei kukaan tarjoa sinulle tuppeja pääset vähin äänin eroon sinulle soveltumattomasta traktorista.Kaikkea hyvää ja onnea tarktori kauppaan.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7085
Vs: tuppisovitteet
Kannattaako siihen traktoriin tuppeja hamuta kun siellä ohjaamossa joutuu olemaan monella mutkalla kun kuormaa ,se meinaan käy aika pian polvien ym muiden raajojen päälle kun siellä mutkalla on.
Oikein käy sääliksi niitä traktorin omistajia joilla ei ole konessaan metsäohjaamoa.

Mistä ihmeestä päättelit ettei kysyjällä ole metsäohjaamoa???

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: tuppisovitteet
Ei kuitenkaan kunnollista,vaan ns.mainoskikka ohjaamo.Olen sen testannut K-Maatalous maatilapäivillä ,itku tuli silmään kun siellä istu on se niin keppoonen ferku metsäohjaamo.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: tuppisovitteet
mun mielestä se on yllättävänkin hyvä metsäohjaamo. kannattaa kysyä jakelta käytettyjä.

varmaan joku 590:n sovite passais kanssa, pienellä rakentelulla...meinaa vaan olla käytetyt uusien hinnoissa.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: tuppisovitteet
nurkis pyörii 3060:n en tiiä sopiiko.tuskin.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

peetee

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: tuppisovitteet
ei käy 3060 tupet,lähes uusiksi joutus tekeen.ja sitten sinulle, hyvä SAS,en tiedä kuinka valtavan kokoinen olento olet fyysisesti,kun et muka verkun metsäkoppiin mahdu?!?!?itsellä "normaalikokoisena" ei mitään ongelmaa,koppia tosin "avarrettu" erinäisillä muutoksilla,että ei se valtra-kauppias minusta sen takia asiakasta saa!!! 4270 soveltuu minun töihin kuule erinomaisesti,sillä kun tehdään paljon muutakin kuin mettätöitä!!!verkussa kun on moni muu ominaisuus helvetin paljon parempi ku valtrassa,että turhaa siinä luennoit mulle raktorin vaihosta ja terveydestä!!!! kysymys ei kuulunut että kumpi on parempi metsätraktori!!!!! esitä vaan mielipiteesi,mutta elä ainakaan mulle!!!!!!!!

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: tuppisovitteet
varokaa,velmutin miehet nyt meni sulake peeteeltä,ei paranis verkun miehille *****illa.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: tuppisovitteet
Hui kyllä nyt alko pelottaan.Mutta kuitenkin huumorimielellä tässä mennään.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Maitopoika

  • Vieras
Vs: tuppisovitteet
Mulla on metsäohjaamollinen ferku ja ihan kivasti siinä penkki pyörähtää ja takajalkatilassa on jopa jalkakaasukin mikä on kätevä kuormatessa.Ja jos todella metsäajoa on paaaaaljon silloin on paikallaa sitten ihan metsäkone erikseen.Mikään maataloustraktori ei ole parhaimmillaan metsässä,nii paitsi tietysti valmetin miesten mielestä valmetti mutta eihän sellainen mötikkä sitten peltokone olekaan.

peetee

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: tuppisovitteet
Mulla on metsäohjaamollinen ferku ja ihan kivasti siinä penkki pyörähtää ja takajalkatilassa on jopa jalkakaasukin mikä on kätevä kuormatessa.Ja jos todella metsäajoa on paaaaaljon silloin on paikallaa sitten ihan metsäkone erikseen.Mikään maataloustraktori ei ole parhaimmillaan metsässä,nii paitsi tietysti valmetin miesten mielestä valmetti mutta eihän sellainen mötikkä sitten peltokone olekaan.
kyllä näin on asianlaita.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: tuppisovitteet
Ei kuitenkaan kunnollista,vaan ns.mainoskikka ohjaamo.Olen sen testannut K-Maatalous maatilapäivillä ,itku tuli silmään kun siellä istu on se niin keppoonen ferku metsäohjaamo.

Jepz....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: tuppisovitteet
hei, ite olen joskus kokeillu a-valtun mettä ohjaamoa jota kyllä jaksan edelleen pitää vistinä... tai tarkoitetu thaikulle...    ja kun ei noita muita valtun koppeja niiin hirveesti ihannoi niin voi kait tuon mettä ohjaamon myös muihinkin rakentaa....

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: tuppisovitteet
hei, ite olen joskus kokeillu a-valtun mettä ohjaamoa jota kyllä jaksan edelleen pitää vistinä... tai tarkoitetu thaikulle...    ja kun ei noita muita valtun koppeja niiin hirveesti ihannoi niin voi kait tuon mettä ohjaamon myös muihinkin rakentaa....

Mikäs oli Okrassa Nisulan osastolla? Ei se kovin huono ollu, tietysti jos Oksantynkä on kovin pitkä niin sit voi tehä tiukkaa.
pessimisti ei pety!