Telaleveys isompi kuin kontin. Vetää viivat telojen alareunasta ristiin kontin yläreunoihin. niin siinä aika lähellä se kriittinen piste. Nopeasti katsottuna.
Kuskin hölmöyttä jos kuorman tekee toispuoleiseksi silloin kaatuu vanha jf kärri melkein tasamaalla.
Niin ja sitten kun kattoo painopisteitä ja tietää että tollaiseen lavan laidat ei nyt kovin painavat ole niin voi kovalla alustalla vetää viivan telan ulkosyrjästä vasstakkaisen puolen lavan alareunaan ja tämän viivan kun kääntää pystyyn niin käytännössä joka kuskilta loppuu kantti ennen kun kaatuu. Täytyy korjata ennen kuin muut kerkiää että rehun paino tietenkin nostaa painopistettä muttaa kuitenkin painopiste ei nouse koko koneen osalta kovin korkeaksi.
Sitä en vaan tiedä että onko ko koneessa mitään järkeä. Kun lava tulee täyteen milloin missäkin ja sitten saa kuskata se lava pellonlaitaan mistä auto saa sen napattua.
Se olisi tosiaan mielenkiintoista tietää mikä koneketju ajatus on ko koneella. lavojen vaihtokaan ei tunnu mitenkään järin nopea olevan.