Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aika erikoinen agenda Claasilta  (Luettu 4961 kertaa)

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Aika erikoinen agenda Claasilta
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=7E24b7z-NOM
Mahtaa olla kiikkerä kapistus kun vähän jos tela painuu..

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Öö.. Normaali koukkulava käytännössä?

Toki kaiken saa nurin jos tahtoo mut en mä näe tossa mitään riskii

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Mahtaa olla kiikkerä kapistus
Niin näyttää minunkin mielestäni.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
aika korkea paketti ja sitten niin vajailla konteilla töitä tehdään!     miten lie käynee rinteenmukaisilla pelloilla joita ainaskii briteissä löytyy!

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Hyvä kun joku viitsii kehittää ja kokeilla. Korkeus taitaa olla jonkun verran optinen harha, kun telat on niin matalat jää iso rako lavaan. Isoilla pyörillä lava voisi olla yhtä korkealla mutta se vaan ei näyttäisi yhtä kiikkerältä.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Hyvä kun joku viitsii kehittää ja kokeilla. Korkeus taitaa olla jonkun verran optinen harha, kun telat on niin matalat jää iso rako lavaan. Isoilla pyörillä lava voisi olla yhtä korkealla mutta se vaan ei näyttäisi yhtä kiikkerältä.
Totta.  Telat tuo kyllä tukevuutta eri tavalla renkaisiin verratuna :)   Se on hankala käsittää miksi tuo lava vitää noin helkutin korkealle nostaa, se kun pitää sitten vielä korkealta laskea alaskin :o

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Hyvä kun joku viitsii kehittää ja kokeilla. Korkeus taitaa olla jonkun verran optinen harha, kun telat on niin matalat jää iso rako lavaan. Isoilla pyörillä lava voisi olla yhtä korkealla mutta se vaan ei näyttäisi yhtä kiikkerältä.
Totta.  Telat tuo kyllä tukevuutta eri tavalla renkaisiin verratuna :)   Se on hankala käsittää miksi tuo lava vitää noin helkutin korkealle nostaa, se kun pitää sitten vielä korkealta laskea alaskin :o

-Takavaunussa on kääntökehä telarungon ja koukkurungon välissä.Siitä tulee hiukan korkeutta.optinen harha myös lisää vaikutelmaa kuten tuolla aiemmin todettiin.Veikkaisin tuon yhdistelmän sietävän aika lailla kallistusta normipelloilla.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Öö.. Normaali koukkulava käytännössä?

Tuolahan saattas lähtiä täpinöimään muitaki hommia. Vaikka lumenkuletusta...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Hyvä kun joku viitsii kehittää ja kokeilla. Korkeus taitaa olla jonkun verran optinen harha, kun telat on niin matalat jää iso rako lavaan. Isoilla pyörillä lava voisi olla yhtä korkealla mutta se vaan ei näyttäisi yhtä kiikkerältä.
Totta.  Telat tuo kyllä tukevuutta eri tavalla renkaisiin verratuna :)   Se on hankala käsittää miksi tuo lava vitää noin helkutin korkealle nostaa, se kun pitää sitten vielä korkealta laskea alaskin :o

-Takavaunussa on kääntökehä telarungon ja koukkurungon välissä.Siitä tulee hiukan korkeutta.optinen harha myös lisää vaikutelmaa kuten tuolla aiemmin todettiin.Veikkaisin tuon yhdistelmän sietävän aika lailla kallistusta normipelloilla.
Joku sellainen siinä täytyy olla, en nyt heti kyllä tajua tuon tarpeellisuutta.  Kai se on näppärämpi kun kääntää torvea :-\    Ei se minun mielestä kyllä noin paljon korkeutta vaatisi :-\

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
-Takavaunussa on kääntökehä telarungon ja koukkurungon välissä.Siitä tulee hiukan korkeutta.
Joku sellainen siinä täytyy olla, en nyt heti kyllä tajua tuon tarpeellisuutta.  Kai se on näppärämpi kun kääntää torvea :-\    Ei se minun mielestä kyllä noin paljon korkeutta vaatisi :-\

Kun takavaunun telat kääntyy, ne saa kulkemaan rapuohjauksella eri linjaa koneen telojen kanssa.

roadman

  • Vieras
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Telaleveys isompi kuin kontin. Vetää viivat telojen alareunasta ristiin kontin yläreunoihin. niin siinä aika lähellä se kriittinen piste. Nopeasti katsottuna.

Kuskin hölmöyttä jos kuorman tekee toispuoleiseksi silloin kaatuu vanha jf kärri melkein tasamaalla.  ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
http://www.orrson.com/2009/index.blog/1933947/saturday/

Mason Dixon Farms teki vastaavan jo ysisataselle.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Telaleveys isompi kuin kontin. Vetää viivat telojen alareunasta ristiin kontin yläreunoihin. niin siinä aika lähellä se kriittinen piste. Nopeasti katsottuna.

Kuskin hölmöyttä jos kuorman tekee toispuoleiseksi silloin kaatuu vanha jf kärri melkein tasamaalla.  ;D

Niin ja sitten kun kattoo painopisteitä ja tietää että tollaiseen lavan laidat ei nyt kovin painavat ole niin voi kovalla alustalla vetää viivan telan ulkosyrjästä vasstakkaisen puolen lavan alareunaan ja tämän viivan kun kääntää pystyyn niin käytännössä joka kuskilta loppuu kantti ennen kun kaatuu. Täytyy korjata ennen kuin muut kerkiää että rehun paino tietenkin nostaa painopistettä muttaa kuitenkin painopiste ei nouse koko koneen osalta kovin korkeaksi.


Sitä en vaan tiedä että onko ko koneessa mitään järkeä. Kun lava tulee täyteen milloin missäkin ja sitten saa kuskata se lava pellonlaitaan mistä auto saa sen napattua.

Se olisi tosiaan mielenkiintoista tietää mikä koneketju ajatus on ko koneella. lavojen vaihtokaan ei tunnu mitenkään järin nopea olevan.

Viimeksi muokattu: 08.11.12 - klo:22:27 kirjoittanut vms1

Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Aika erikoinen agenda Claasilta
Telaleveys isompi kuin kontin. Vetää viivat telojen alareunasta ristiin kontin yläreunoihin. niin siinä aika lähellä se kriittinen piste. Nopeasti katsottuna.

Kuskin hölmöyttä jos kuorman tekee toispuoleiseksi silloin kaatuu vanha jf kärri melkein tasamaalla.  ;D

Niin ja sitten kun kattoo painopisteitä ja tietää että tollaiseen lavan laidat ei nyt kovin painavat ole niin voi kovalla alustalla vetää viivan telan ulkosyrjästä vasstakkaisen puolen lavan alareunaan ja tämän viivan kun kääntää pystyyn niin käytännössä joka kuskilta loppuu kantti ennen kun kaatuu.


Sitä en vaan tiedä että onko ko koneessa mitään järkeä. Kun lava tulee täyteen milloin missäkin ja sitten saa kuskata se lava pellonlaitaan mistä auto saa sen napattua.

--Ei kai me yhden videon perusteella tiedetä kaikkia kehittäjien aivoituksia.Esim.tarkkuusilppurin käyttö pajun korjuussa voi olla yksi mahdollinen käyttökohde.
--Voihan lavojen siirtelijä tuoda lavoja lähemmäs silppuria online ajossa....
--Ei kai tämäkään joka tilan koneketju ole...ehkä...