Onkos näissä 3000- sarjan massikoissa muuta tietämisen arvoista, tyyppiviat lähinnä kiinnostaa. Vaihteisto ei kuulemma kestä ja sähkövikoja on... Tämä meidän kone on siis 3070 -88, ja varustettu sillä pahamaineisella 32+32 vaihteistolla. Mikä sieltä laatikosta hajoaa, jos hajoaa, ja onko kallis korjata?
3095 vm -90: patteri vaihdettu edellisvuonna.
Jos nostolaite alkaa nypyttää ja aurat putoo asfalttiin, niin nostolaitteen pikku katkaisijassa voipi olla pienenpieni klappi. Menee vaihtoon. Muita potikoita ei kannata enste vaihtaa. Maksavat ainakin sata oiroo kipale. Mulla se vika kesti honata usseempi vuosi.
Yleensä jos joku häiriö menoon tulee, niin jossain on joku liitin mitä pitää hiukan rutkuttaa tai hivasta, niin meno jatkuu. Uutena kysyin liittimien häiriöistä, niin kauppias sanoi niiden olevan 'lentokonelaatua'. En juuri lentokoneeseen helpolla mene.
4800 t:n jälkeen vaihteistossa ei ole ollut mitään häiriötä ja vikaa. Taitaa tulla rikot rämäpäisestä käytöstä. Kytkintäkään ei ole vaihdettu.