Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Asevelvollisuuskriittinen kertausharjoitus Helsingissä 6.12.2012  (Luettu 15432 kertaa)

Tuuli

  • Vieras
Aikooko Roope puuttua tähän vääryyteen ja jos ei aio niin miksei  ???
Vastaanpahan Roopen puolesta: vasta sitten, ku synnyttäminen siirretään miesten tehtäväksi vaikkapa ensin sadaksi vuodeksi.     
 ;D
Ensteks pitäis saada mies raskaaksi, siis kantavaksi.

Äläpäs yritä...kyllä se nykytekniikalla onnistuu ja on jo onnistunutkin! Ei tästä kauaa ole, kun saatiin katsella odottavaa isää!     ;D ::)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Aikooko Roope puuttua tähän vääryyteen ja jos ei aio niin miksei  ???
Vastaanpahan Roopen puolesta: vasta sitten, ku synnyttäminen siirretään miesten tehtäväksi vaikkapa ensin sadaksi vuodeksi.     
 ;D
Ensteks pitäis saada mies raskaaksi, siis kantavaksi.

Äläpäs yritä...kyllä se nykytekniikalla onnistuu ja on jo onnistunutkin! Ei tästä kauaa ole, kun saatiin katsella odottavaa isää!     ;D ::)

Mihis naista sit enää tarvitaan?

Kun siivoojakin on jo palkattu.
Kui mää ain olen paras?

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Aikooko Roope puuttua tähän vääryyteen ja jos ei aio niin miksei  ???
Vastaanpahan Roopen puolesta: vasta sitten, ku synnyttäminen siirretään miesten tehtäväksi vaikkapa ensin sadaksi vuodeksi.     
 ;D
Ensteks pitäis saada mies raskaaksi, siis kantavaksi.

Äläpäs yritä...kyllä se nykytekniikalla onnistuu ja on jo onnistunutkin! Ei tästä kauaa ole, kun saatiin katsella odottavaa isää!     ;D ::)

Sitten voitais arvuutella, kuka on Joharan lapsen isä? ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Jätkä

  • Vieras
Kyllä minä suostuisin kerran tai kaksi synnyttämään jos sen jälkeen saisin siitä elinikäisen oikeuden valittaa joka asiasta ja vaatia ylimääräistä palvelua joka välissä  ;D

 Jäis ainakin sulta tuo valitus siitä että naiset valittaa synnytyksestä, jos niin tapahtuisi. Mutta joutuisit vaihtamaan uudet houstut ja valtraan leveeemmän penkin että perse sopisi siihen. Sitä valitusta tuskin me haluamme kuulla.

Tuuli

  • Vieras

[/quote]
Äläpäs yritä...kyllä se nykytekniikalla onnistuu ja on jo onnistunutkin! Ei tästä kauaa ole, kun saatiin katsella odottavaa isää!     ;D ::)
[/quote]
Mihis naista sit enää tarvitaan?
Kun siivoojakin on jo palkattu.
[/quote]

Sitähän minäki oon miettiny...kai sitte sinne kenraaliksi ja marsalkaksi.     :D
Ja ainahan se joku nainen haluaa synnyttääkin ihan ite? 

Tuuli

  • Vieras

[/quote]
Vastaanpahan Roopen puolesta: vasta sitten, ku synnyttäminen siirretään miesten tehtäväksi vaikkapa ensin sadaksi vuodeksi.     
[/quote]
Kyllä minä suostuisin kerran tai kaksi synnyttämään jos sen jälkeen saisin siitä elinikäisen oikeuden valittaa joka asiasta ja vaatia ylimääräistä palvelua joka välissä  ;D
[/quote]


Täh...mitä puhetta tällainen on ??? Täysin perätöntä. Mä en oo ikikuuna päivänä kuullu, et naiset valittaa jostakin.         :P

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kyllä minä suostuisin kerran tai kaksi synnyttämään jos sen jälkeen saisin siitä elinikäisen oikeuden valittaa joka asiasta ja vaatia ylimääräistä palvelua joka välissä  ;D

 Jäis ainakin sulta tuo valitus siitä että naiset valittaa synnytyksestä, jos niin tapahtuisi. Mutta joutuisit vaihtamaan uudet houstut ja valtraan leveeemmän penkin että perse sopisi siihen. Sitä valitusta tuskin me haluamme kuulla.

Kyl mulla ja Joharalla vatta sillai jo pönköttääkin että hyvin vois luulla että peltojenviljeliä
on päässy tuikkaamaan tiineeksi.

 ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Kyllä minä suostuisin kerran tai kaksi synnyttämään jos sen jälkeen saisin siitä elinikäisen oikeuden valittaa joka asiasta ja vaatia ylimääräistä palvelua joka välissä  ;D

 Jäis ainakin sulta tuo valitus siitä että naiset valittaa synnytyksestä, jos niin tapahtuisi. Mutta joutuisit vaihtamaan uudet houstut ja valtraan leveeemmän penkin että perse sopisi siihen. Sitä valitusta tuskin me haluamme kuulla.

Kyl mulla ja Joharalla vatta sillai jo pönköttääkin että hyvin vois luulla että peltojenviljeliä
on päässy tuikkaamaan tiineeksi.

 ;D ;D

Höh.. Meillähän on vaan isohkot *****nkohottajalihakset  8)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12171
Mistä tää ***** kuomunokkanen pottatukka oikeen repii noita aiheita??????

Edistyspuolue on liberaali puolue, jonka viralliset kannat löytyvät täältä: http://edistyspuolue.fi/edistyspuolue-kannat/

Liberalismiin aatteena voi tutustua myös täällä: http://liberalismi.net/wiki/Etusivu

Lukaisin kannat läpi. Noilla pitäisi päästä jo vitsinkerronnan loppukilpailuun suoraan ohi karsintojen. Kohokohtia mm. patentit, tekijänoikeudet, kolmikanta sekä loppuhuipentumana yritysverotus. Kannattaa ajoissa harkita yläikärajaa mahdollisesti joskus rekisteröitävän puolueen jäsenyydelle - voi olla pitempi-ikäinen viritys. 20 alkaa olla jo riskirajoilla.

Viimeksi muokattu: 03.11.12 - klo:14:35 kirjoittanut pig24

Roope Luhtala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
Edistyspuolue on liberaali puolue, jonka viralliset kannat löytyvät täältä: http://edistyspuolue.fi/edistyspuolue-kannat/

Liberalismiin aatteena voi tutustua myös täällä: http://liberalismi.net/wiki/Etusivu

Lukaisin kannat läpi. Noilla pitäisi päästä jo vitsinkerronnan loppukilpailuun suoraan ohi karsintojen. Kohokohtia mm. patentit, tekijänoikeudet, kolmikanta sekä loppuhuipentumana yritysverotus. Kannattaa ajoissa harkita yläikärajaa mahdollisesti joskus rekisteröitävän puolueen jäsenyydelle - voi olla pitempi-ikäinen viritys. 20 alkaa olla jo riskirajoilla.

Taitaisivat etelänaapurin vitsinkertojat viedä kilpailussa voiton, sillä Virossa ei ole mm. yleissitovia työehtosopimuksia eikä yhteisöveroa.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Taitaisivat etelänaapurin vitsinkertojat viedä kilpailussa voiton, sillä Virossa ei ole mm. yleissitovia työehtosopimuksia eikä yhteisöveroa.
Ilmankos pienestä kansasta iso osa onkin tunkenut suomenlahden pohjoispuolelle ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Roope Luhtala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
Taitaisivat etelänaapurin vitsinkertojat viedä kilpailussa voiton, sillä Virossa ei ole mm. yleissitovia työehtosopimuksia eikä yhteisöveroa.
Ilmankos pienestä kansasta iso osa onkin tunkenut suomenlahden pohjoispuolelle ;D ;D

Yritysten suunta on päinvastainen: http://yle.fi/uutiset/viro_houkuttelee_suomalaisyrittajaa/6200945

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Kuka saatanan pölvästi on Roopelle antanu plussan? >:(
KETÄ PITÄÄ SANOA EIKÄ KUKA!!!!!!! Eli olisi pitäny sanoa:Ketä saatanan pölvästi..jne

Sepedeus

  • Vieras
[Lainattu] Kertausharjoituksessa voi harjoitella armeijassa opittavia, mutta sen jälkeisessä elämässä vähemmän tärkeitä taitoja, kuten asentoa, lepoa, jonottamista, palelemista, tahdissa marssimista, paitapinkan järjestämistä sekä ns. nakkisuojan rakentamista.

Roope eikä kirjoittaja ole tainneet inttiä nähdäkään.

Kertauksessa ei äkseerata eikä tehdä pinkkoja vaan siellä mm. ammutaan ja harjoitellaan tehtävänmukaisia toimintoja. Yhdelläkään sijoitetulla reserviläisellä ei ole lainauksessa mainitun kaltaisia tehtäviä.  Ja jos individualisteja Roopenkaltaisia ei olisi , olisi varusmiespalvelukin rakentavaa valmistautumista maan puolustamiseen. Mutta ei, niin vaan lusmut, laiskat, kädettömät, kapinoivat, ylimieliset kaikkitietävät öykkärit tilaavat koko joukkueelle vaan sitten sitä pekonia.

-SS-

Niin? Luetun ymmärrys? Siis Roopehan avauksessa kirjoitti että tässä 6.12 järjestettävässä "kertausharjoituksessa" voi opetella ja kokeilla armeijassa armeija-aikana opetettuja tosi hyödyllisiä taitoja kuten pinkan tekemistä.

   Suomi konepistooli oli väijyssä. Panokset tarkastettiin vaihdossa. Selvin päin kuiteskin. Kerran olen ollut sellaisessa hälyytyksessä, että koko porukasta ei selvää miestä löytynyt ja kaikkilla kovat lippaassa.  ;D