[Olisi kiinnostavaa kuulla mitä täytyy tehdä Valmetilla jotta takaakseli katkea...
Kyllä olen rasittanut koneeni aika paljon mutta tähän asti itse akseli on pysynyt ehjänä...
[/quote]
On sitten satarosenttisen varmaa. Koneessa on käytetty ainakin kolmea eri akselimerkkiä. Hurth joka ei lopu ajamalla edes pelkällä yhdellä pyörällä.ZF joka on akselien stantartti kestää normaalikäytössä pari valmettia, mutta se surullisen kuuluisa
CARRARO .PRRRRRRRRR*****************************************************************le ei tarvii renkaan alle kuin 50 mm sepelin palasen jo katkeaa. Nimim: kokemusta omaava!!!
ensimmäisen katkaisin peruuttamalla renkaan päin 150 mm kiveä ja klonk, lonkka maahan.
Toisella kertaa ajoin hakkuun reunalla 83mm kuusen latvuksen päälle, klonk ja klonk maha maahan kuin kameli.
SItte vaihdettiin palaneesta koneesta takaakseli Hurttiin, eikä loppunu sen koommin , yli 7000 h ajettiin