Saisi toimittajat joskus huomioida pienemmätkin toimijat. Kyllä top5 suurimpien tuotteita esitellään kilpaa palstoilla.
No se homma menee niin että ensin firma ostaa mainostilaa lehdestä kohtuullisen reilulla summalla, sitten vastaavasti toimittaja tekee myönteisen jutun laitteesta. Juttu on parin aukeaman päässä mainoksesta ettei näytä liian ilmeiseltä.
Toinen kikka on värvätä talliin muutama 'eturivin viljelijä' joille tarjotaan ajoon kone suht sopuisasti, sitten toimittaja tekemään juttu käytännön työssä ja tietysti sangen tyytyväinen käyttäjä nyökyttelee taustalla.
Jostakin syystä seuraavana vuonna kuvio toistuu mutta kone on vaihtunut.
Kolmas tapa on järjestää noita peltopäiviä, myyntikamppeet traktorien perään ja sitten eikun porukalla polkemaan. Näyttävää ja kivaa kun samalla voidaan koittaa kuka saa mafiooson virivirimassikan pakosarjan punaisimmaksi.
Noin sitä julkisuutta saa. Eikun annat vinkkiä päämiehillesi että nyt tarvitaan pätäkkää markkinointipuolellekin.