Maasturissa on runko ja jäykkä takaakseli! Esim. uusi Land Cruiser ja on luotettavuus tilastoissa hiukan eripäässä ku vollet tai volsut
No torsen tasuri on siinäkin, joten jos olisi A. rahaa ja B. tarvetta maastokelpoiselle autolle, joka vetää tarvittaessa eleettömästi tonneja kuormaa, niin lantaruisku vois olla varteenotettava vaihtoehto. Yllättävän näppärä peli ajolleen, ollakseen täysverinen maastoauto.
Land criusen heikoin lenkki on moottori ,kansi ongelmat .
Tekisi mieli sanoa että höpöhöpö. Pajeron kansi laukeaa sitten kun kilometrejä on mittarissa 400 000. Lantikan kansi ei hajoa vielä sitten. Pellit hajoaa. Pajorosta hajoaa takarunko, vauhtipyörä ja se se kansi.
Lantikka on paskapeltisenä aivan ylihintainen. Samalla hintaa saa 3 paskaa Pajeroa.
Lantikka imee ainetta paljon enemmän kun Pajero joka on henkilöautomaisempi. Plussaa Lantikalle mahdollinen etuvinssi ja HJ61:n täyslukot.
Renkaat on sitten A ja O. Maastokelposta autoa ei ole näillä perusrenkailla.
Aihe vähän karkasi oikeisiin maastureihin.