Mulla on -08 Rangeri se uusi malli taitaa olla kyllä jonkin verran muuttunut. Mutta noi kaappariovet tulevat varmasti seuraavaankin. On niin mahottoman näppärä viedä tavaraa sisätiloissa.Ei oo voortista pahaa sanottavaa jos nyt ei heikkoa alavääntöä oteta mukaan. Herkkä sammumaan jos ei anna kaasua lähdöissä. Ja ne kiinnityspisteet lavan ylälaidassa ei saa mitään muuta kiinni kun korkeita taakkoja.
Mitään vikaa siinä ei ole ollut vast 70tonnii kylläkin mittarissa.
Toisena ajokkina 91 Caddy ja kummasti sekin viel kuljettaa!
Mites sitä tavaraa saa kuljetella lava-auton sisätilöissa ,kun k-a,n ohjaamossa ei saa olla kun asiapaperit?Tuli meinaan tyhjästä pahvilaatikosta kerran huomautus raskaankaluston ratsiassa!
No ei ole onnex vielä ratsiaan joutunu mut kyl se niin sanottu takapenkki on aina enempi/vähempi täynnä kaikken näköstä. Lähinnä nyt tarkotin työkaluja, ostoksia yms. mitä ei kehtaa lavalle laittaa kun luistavat siellä muovipinnalla aina niin kauas ettei niihin yletä eikä ne kiinnityspisteet tuossa ole mitkään hyvät. Helppoa vaan lastata tavaraa kun on ne kaapparit eikä tartte kurotella penkin välistä.
Tosin jos sen joskus kattokerhoon laittaa niin kyllähän siellä sitten tavaraa voi olla myös vähän ilmassa. Tarkotus kyllä hylsysatsille ja kalupakille tehdä kunnon kiinnityspisteet mut asiat vielä vähän vaiheessa ja jos se leviää vuoden päästä kun sen satasen saa mittariin ni taitaa olla turhaa ja rakentaa sit seuraavaan.
Joku kerto et jenkit on huonos huudos Canadassa puhuu ehkätotta et siel oli ainaki Tojon Tundra ja Nissanin Navara hyväs huudos. En kyl jaksa nyt etsii missä noi tehdään mut varmaan meksikos.
Tääl mein kulmilla kun noit Ryssii pyörii ja niillä noita Tundria näkyy ni kyllä sellanen kyl kelpais mut ei taida onnistuu helpostimrekisteröinti. Näky jokuviikko sitten Fordin SVT Raptor ja sillä kyl kerkeis varmaan kivasti. Joskus suomessa oli sellanen myynnissä ja kehuttii et alta 5 sek sataseen mut seuraax ilmotettiin että nop. rajoitin.
Tuommonen
http://www.nettiauto.com/ford/f150/4469907