Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hitlerin kakkosmies  (Luettu 35477 kertaa)

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Hitlerin kakkosmies

Puolalaiset kyllä karkkoittivat saksalaisia puolasta, mutta pääosin se tapahtui vasta 1945 vuoden jälkeen, kun Puola tavallaan siirrettiin osaksi Saksan alueelle, saksalainen väestö karkoitettiin pois ja tilalle tuli puolalaista väestöä, Puola teki näitä etnisiä puhdoistuksia myös ennen sotia, silloin maata puhdistettiin ennenkaikkea ortodoksisesta ja venäläisestä väestöstä, tästä ehkä johtuu myös se, että puolalaiset niin helposti lähtivät mukaan myös näiden juutalaisten puhdistuksiin.
[/quote]

***** Juuri näin. Samoin Tsekkoslovakian sudeettisaksalaiset saivat lähteä sodan jälkeen. Puola on vanhastaan ollut ( ja on edelleen) ehkä euroopan antisemitistisin maa.

Viimeksi muokattu: 29.09.12 - klo:13:21 kirjoittanut rööri-roope

In vino veritas

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
http://72.52.208.92/~gbpprorg/judicial-inc/Broomberg.htm rautalangasta vääntäen

On 'Bloody Sunday' 5500 Germans were murdered:

********** Mitään tällaista ei tapahtunut ennen saksan hyökkäystä.

http://tappis.0catch.com/Marienburg_1945.htm

****** Oletin sinun ymmärtäneen että puhe oli vuodesta 1939.  Sodan jälkeen kostotoimia tietysti tehtiin. Tätä ei kukaan edes kiistä.

[/quote]

Viimeksi muokattu: 29.09.12 - klo:13:45 kirjoittanut rööri-roope

In vino veritas

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
[
Melkeinpä voisin ohjelmaesittelyn perusteella (tekstitv) sanoa suoraan, että uskomatonta paskaa ja satua. En tietenkään katsonut.
[/quote]

***** Näinkö toimii se "totuudenetsijä" jona itseäsi mainostat? Onko oikeaa historiantutkimusta omaksua ensin jokin näkemys ja kieltäytyä edes tutustumasta mihinkään aineistoon joka ei tue omaa näkemystä? Miten voi väittää tekevänsä tutkimusta jos käyttää saatavilla olevasta aineistosta vain muutamaa prosenttia?
Historiantutkimusta, samoin kuin mitä tahansa muuta tutkimusta tehdessä on ensin kerättävä ja läpikäytävä aineistoa mahdollisimman laajasti, analysoitava se ja tehtävä lopuksi johtopäätökset. Sinä ja hengenheimolaisesi sen sijaan menette perse edellä puuhun. Teette ensin johtopäätöksen ja etsitte ja levitätte ainoastaan tätä johtopäätöstänne tukevaa aineistoa. Mihinkään muuhun aineistoon ette suostu edes tutustumaan. Tietopohjanne kapeus tulee ilmi heti kun asioista aletaan keskustella laajemmin. Sen jälkeen te joko "loukkaannutte" vastaväittäjän "solvauksista" tai (kuten apilaksen tapauksessa) alatte itse heittää lokaa, tai sitten (kuten etenkin sinulla tuntuu olevan tapana) omaksutte marttyyriasenteen ja alatte voivotella sitä kuinka teidät halutaan vaientaa ja että harrastamanne kirjoittelu julistetaan ihan näillä hetkillä rikokseksi. Kuka teitä yrittää vaientaa? Sinäkin olet vaahdonnut netissä jo monta vuotta ja edelleen saat jatkaa. Ette te ole niin merkityksellinen porukka. Oikeasti te olette pelkkä vitsi koko revariporukka .  ;D
In vino veritas

Sepedeus

• Vieras
Tilea-valhe siis?

Missä olen muka puhunut juutalaisista Hitlerin armeijoissa? En ainakaan tuohin sävyyn.

Tämäkin on siis väärennös. Luulin että juutalaisten syy. http://areena.yle.fi/tv/1643546 ;D ;D ;D

Silti olen sitä mieltä, että Hitler pääsi taivaaseen. Ei itse tappanut ketään. Nämä uskovaiset vaan tappoi ;D

Melkeinpä voisin ohjelmaesittelyn perusteella (tekstitv) sanoa suoraan, että uskomatonta paskaa ja satua. En tietenkään katsonut.

Niin,,, ethän sä voi sekottaa päätäsi monilla ajatuksilla.  ;D

emo-heikki

• Vieras
Tilea-valhe siis?

Missä olen muka puhunut juutalaisista Hitlerin armeijoissa? En ainakaan tuohin sävyyn.

Tämäkin on siis väärennös. Luulin että juutalaisten syy. http://areena.yle.fi/tv/1643546 ;D ;D ;D

Silti olen sitä mieltä, että Hitler pääsi taivaaseen. Ei itse tappanut ketään. Nämä uskovaiset vaan tappoi ;D

Tossa on kyllä perää, jos päässä on vain yksi ajatus, niin se ei mene niin helposti sekaisin ....

Sepedeus

• Vieras

Tilea-valhe siis?

Tossa on kyllä perää, jos päässä on vain yksi ajatus, niin se ei mene niin helposti sekaisin ....

;D ;D ;D ;D ;D

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

****** Uniformufetissisi on kyllä jo kuultu ennenkin.

- Kohta E: estetiikka
- Kohta V: visuaalinen

Saksalaisilla nyt vain oli tyyli täydellisesti hallussaan toisin kuin vastapuolella. Kyllä tuon on osin tunnustanut jopa antifasistisista antifasistisin vihervasemmisto.

Älä vaan sano että oma fetissisi kohdistuu ruskeisiin takkeihin, sirppiin ja vasaraan sekä sinisiin koppalakkeihin?

***** Jos minulla on fetissejä, ne eivät todellakaan liity uniformuihin. Tuo sinun mieltymyksesi sen sijaan paljastaa osaltaan kuinka kevyin perustein ja asioiden todellista laitaa tuntematta olet omaksunut kansallissosialistista ideologiaa.
Olet luultavasti (samoin kuin repe ja apilas) suhteellisen nuori mies. Iän karttuessa alkaa näkemään selkeämmin mitä nämä uniformut, mallista ja väristä riippumatta, edustavat. Ja terveen järjen kasvaessa ymmärtää mitkä asiat ovat oikeasti tärkeitä. Samalla turha into ja koohkaus loppuu  :D

Samiksii :-* ;)

Tai noh......

http://www.russianworldforums.com/photos/various/rfofficers.jpg
http://warisboring.com/wp-content/uploads/2009/10/24d0uft.jpg

Noin vakavasti puhuen, oletko lukenut Olavi Paavolaisen merkkiteoksen "Kolmannen valtakunnan vieraana"? Kirjasta käy hyvin ilmi (häilyvän) puolivasemmistolaisen, individualistin, kriittisen ja Hitlerin Saksaan hyvin ristiriitaisesti ja epäillen suhtautuneen Paavolaisen vaikeudet peittää innostuneisuutensa ja ihailunsa, mutta ei hän kuitenkaan tunnustavaksi kansallissosialistiksi ryhtynyt. Ai että miksikö otin Paavolaisen esimerkiksi? Tietenkin siksi, että oma suhtautumiseni Hitlerin Saksaan on paljolti samanlainen.

Nykyinen yksipuolinen ja törkeä valhepropaganda kuitenkin on valhepropagandaa ja sitä pitää voida kritisoida ja se pitää voida haastaa.

Olen kriittinen ja epäilevä, mutta en todellakaan hysteerisen pakkoehdollistamisrahastusvalhepropagandan vuoksi.

Terveen järjen tulisi jokaisen kohdalla ohjata totuuden etsintään ja kriittisyyteen.

Viimeksi muokattu: 30.09.12 - klo:00:19 kirjoittanut Viikate

Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
"Noin vakavasti puhuen, oletko lukenut Olavi Paavolaisen merkkiteoksen "Kolmannen valtakunnan vieraana"? Kirjasta käy hyvin ilmi (häilyvän) puolivasemmistolaisen, individualistin, kriittisen ja Hitlerin Saksaan hyvin ristiriitaisesti ja epäillen suhtautuneen Paavolaisen vaikeudet peittää innostuneisuutensa ja ihailunsa, mutta ei hän kuitenkaan tunnustavaksi kansallissosialistiksi ryhtynyt. Ai että miksikö otin Paavolaisen esimerkiksi? Tietenkin siksi, että oma suhtautumiseni Hitlerin Saksaan on paljolti samanlainen.

Nykyinen yksipuolinen ja törkeä valhepropaganda kuitenkin on valhepropagandaa ja sitä pitää voida kritisoida ja se pitää voida haastaa.

Olen kriittinen ja epäilevä, mutta en todellakaan hysteerisen pakkoehdollistamisrahastusvalhepropagandan vuoksi.

Terveen järjen tulisi jokaisen kohdalla ohjata totuuden etsintään ja kriittisyyteen."

http://www.youtube.com/watch?v=i55-56Rol24&feature=related Maailmanlopun ennustukset:

Hitlerin verivala  rööri-roopen mieli dokumenttejä on muuten aikamoista saastaa :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Noin vakavasti puhuen, oletko lukenut Olavi Paavolaisen merkkiteoksen "Kolmannen valtakunnan vieraana"? Kirjasta käy hyvin ilmi (häilyvän) puolivasemmistolaisen, individualistin, kriittisen ja Hitlerin Saksaan hyvin ristiriitaisesti ja epäillen suhtautuneen Paavolaisen vaikeudet peittää innostuneisuutensa ja ihailunsa, mutta ei hän kuitenkaan tunnustavaksi kansallissosialistiksi ryhtynyt. Ai että miksikö otin Paavolaisen esimerkiksi? Tietenkin siksi, että oma suhtautumiseni Hitlerin Saksaan on paljolti samanlainen.

****** Olen lukenut. Minä taas en tulkinnut Paavolaisen asennetta edes puoli-ihailevaksi. Ennemminkin ihmetteleväksi ja lievän vastenmieliseksi. Mielenkiintoista muuten on että kahta vuotta myöhemmin Paavolainen onnistuu ennustamaan tulevan maailmansodan osapuolien liittosuhteet teoksessaan Risti ja hakaristi (1938) Samoin Paavolainen ennustaa sodan lopputuloksen.

Terveen järjen tulisi jokaisen kohdalla ohjata totuuden etsintään ja kriittisyyteen.
[/quote]

***** Pitää voida ja saa haastaa, mutta yleisen historiakäsityksen leimaaminen valhepropagandaksi vaatii kyllä huomattavasti enemmän ja paljon luotettavampaa lähdeaineistoa kuin se kapea pohja miltä te ns. revisionistit ponnistatte. Ja fanaattisutta esiintyy kylllä enemmän teidän puoleltanne.
Historiankäsitys ei ole mikään kiveenhakattu mantra, kuten revisionistit väittävät. Uutta tietoa tulee koko ajan lisää. Esim. toisen maailmansodan historiantutkimuksessa on vime vuosina alettu otaa esille myös länsiliittoutuneiden tekemiä sotarikoksia, kuten oikein onkin, koska sotaa ei koskaan käydä minkään sääntökirjan mukaan. Asioita joita nykyään sanotaan sotarikoksiksi, on aina tehty ja tullaan aina tekemään ja niihin syyllistyvät aina konfliktin kaikki osapuolet. Tämän valossa onkin absurdia se saksalaisten puhtaaksipesemisyritys mitä revisionistit kovasti yrittävät.
In vino veritas

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

****** Uniformufetissisi on kyllä jo kuultu ennenkin.

- Kohta E: estetiikka
- Kohta V: visuaalinen

Saksalaisilla nyt vain oli tyyli täydellisesti hallussaan toisin kuin vastapuolella. Kyllä tuon on osin tunnustanut jopa antifasistisista antifasistisin vihervasemmisto.

Älä vaan sano että oma fetissisi kohdistuu ruskeisiin takkeihin, sirppiin ja vasaraan sekä sinisiin koppalakkeihin?

***** Jos minulla on fetissejä, ne eivät todellakaan liity uniformuihin. Tuo sinun mieltymyksesi sen sijaan paljastaa osaltaan kuinka kevyin perustein ja asioiden todellista laitaa tuntematta olet omaksunut kansallissosialistista ideologiaa.
Olet luultavasti (samoin kuin repe ja apilas) suhteellisen nuori mies. Iän karttuessa alkaa näkemään selkeämmin mitä nämä uniformut, mallista ja väristä riippumatta, edustavat. Ja terveen järjen kasvaessa ymmärtää mitkä asiat ovat oikeasti tärkeitä. Samalla turha into ja koohkaus loppuu  :D

Samiksii :-* ;)

Tai noh......

http://www.russianworldforums.com/photos/various/rfofficers.jpg

Pieni kauneus virhe on, kengät ei ole ihan yhteneväiset.

millamagia

• Vieras
Ei, vaanHitler edusti sivistystä, joka ei tappanut. Vastassa ollut talmudistikerho tappaa aina ja kaikkialla

-kaikki mun tuntemat juutalaiset ovat älykköjä,hyvissä ammateissa,myös tutkijoissa on paljon heitä.
Jumalan omaisuuskansa on siunattu järjellä,meillä pakanaristityillä on vielä se toivo,että voimme viisastua pyytämällä viisautta Jumalalta. :)

emo-heikki

• Vieras
Ei, vaanHitler edusti sivistystä, joka ei tappanut. Vastassa ollut talmudistikerho tappaa aina ja kaikkialla

-kaikki mun tuntemat juutalaiset ovat älykköjä,hyvissä ammateissa,myös tutkijoissa on paljon heitä.
Jumalan omaisuuskansa on siunattu järjellä,meillä pakanaristityillä on vielä se toivo,että voimme viisastua pyytämällä viisautta Jumalalta. :)

Pitää muistaa myö se, että kyse on juutalaisten jumalasta ....
Ettei tule huijatuksi.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

huoh kaikille ei todellakaan ole kauhalla annettu ei edes lusikalla vaan sokeana mennään muun lammas lauman mukana  :-* :-*

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
[

***** Näinkö toimii se "totuudenetsijä" jona itseäsi mainostat? Onko oikeaa historiantutkimusta omaksua ensin jokin näkemys ja kieltäytyä edes tutustumasta mihinkään aineistoon joka ei tue omaa näkemystä? Miten voi väittää tekevänsä tutkimusta jos käyttää saatavilla olevasta aineistosta vain muutamaa prosenttia?
Historiantutkimusta, samoin kuin mitä tahansa muuta tutkimusta tehdessä on ensin kerättävä ja läpikäytävä aineistoa mahdollisimman laajasti, analysoitava se ja tehtävä lopuksi johtopäätökset. Sinä ja hengenheimolaisesi sen sijaan menette perse edellä puuhun. Teette ensin johtopäätöksen ja etsitte ja levitätte ainoastaan tätä johtopäätöstänne tukevaa aineistoa. Mihinkään muuhun aineistoon ette suostu edes tutustumaan. Tietopohjanne kapeus tulee ilmi heti kun asioista aletaan keskustella laajemmin. Sen jälkeen te joko "loukkaannutte" vastaväittäjän "solvauksista" tai (kuten apilaksen tapauksessa) alatte itse heittää lokaa, tai sitten (kuten etenkin sinulla tuntuu olevan tapana) omaksutte marttyyriasenteen ja alatte voivotella sitä kuinka teidät halutaan vaientaa ja että harrastamanne kirjoittelu julistetaan ihan näillä hetkillä rikokseksi. Kuka teitä yrittää vaientaa? Sinäkin olet vaahdonnut netissä jo monta vuotta ja edelleen saat jatkaa. Ette te ole niin merkityksellinen porukka. Oikeasti te olette pelkkä vitsi koko revariporukka .  ;D
[/quote]

röörillä sitä angstia ja paskapuhetta riittääkin useamman hengen tarpeiksi :'(

turha ilkkua wiesenthal keskuksen paskanjauhanta iske kun röörit ja ym asian tuntijat itse teette samoin mainostamalla ettette availe höpölinkkejä tarkoituksena vain ohjailla muitakin ettei vaan kukaan muukaan availisi linkkejä jotka ei teidän "totuusliikkeenne" mieleen ole :-*

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
[
turha ilkkua wiesenthal keskuksen paskanjauhanta iske kun röörit ja ym asian tuntijat itse teette samoin mainostamalla ettette availe höpölinkkejä tarkoituksena vain ohjailla muitakin ettei vaan kukaan muukaan availisi linkkejä jotka ei teidän "totuusliikkeenne" mieleen ole :-*
[/quote]

***** Missäs kohtaa olen ilmoittanut etten avaa "höpölinkkejä"? Tai kieltänyt muita avaamasta? Saat minun puolestani suoltaa linkkejäsi vaikka maailmantappiin asti. Kyllä minä ne ainakin avaan ja käyn läpi edes pintapuolisesti, toisin kuin esim. Repe joka ei viitsi kirjoja lukea tai avata mitään linkkiä missä asiat nähdään eri tavalla kuin Repe näkee....

ps.On todella hienoa että olet näemmä oppinut kaksi uutta sivistyssanaa; angsti ja eeppinen. Niiden käyttöön eri asiayhteyksissä sen sijaan saat vielä vähän kiinnittää huomiota  ::)

Viimeksi muokattu: 01.10.12 - klo:11:27 kirjoittanut rööri-roope

In vino veritas