[
Ostajat on harvassa muutaman tuhannen tuntia ajetulle portaattomalla se on tosiasia.Koko portaaton on vielä kehityksen alussa ,ensinnäkin niiden valmistusmäärät on vaatimattomia verrattuna manuaaliaskiin.
>>>Tekeekö suuri valmistusmäärä siitä manuaalista jotenkin luotettavamman??? Jos ei itse perusratkaisu ole laatikossa kestävää lajia...Niitä manuaalia porsii ihan tasaiseen tahtiin ja koko ajan...Milloin on planeetat kentällä, tai pikavaihteen pakat luistaa ja laakerit pyörii koolissaan sekä hampaista pinnat syöpyneet tai synkrot luistaa..Ei oo halpaa sitä 32x32 laatikkoa auki pemistää ja niitä hiluja sinne sovittaa.
Viikko töitä ja parinkympin osat ja silti joutuu sinne jotain vanhaakin takaisin laittamaan. Portaaton kun laitetaan, niin se vaihdetaan koko komponentti ja silloin ainakin tiedetään että kaikki tuli uutta ja toisiinsa sopivaa.
Kukaan ei halua ottaa niin kovaa riskiä kuin käytetyn portaattoman ostossa on.
Urakoitsijalle on ensiarvoisen tärkeää että kone on luotettava eikä halvaannu harvase päivä.Mikään ei käy hermojen päälle kuin kesken urakoinnin tapahtuneet halvaantumiset.
>>S...na ainakaan mun olkapäät ei kestä niitä seipäitä siellä kopissa enää repiä. Tietennii jos
ajaminen on satunnaista ja vähäistä, sekä suoritetaan sukkasillaan, niin lienee sama millä
ryskyllä ne rangat ajaa