Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agrin varaosamyynti  (Luettu 6389 kertaa)

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Agrin varaosamyynti
Eilisessä Maastullissa oli artikkeli Agrin varaosa myynniin nopeudesta ja kuinka tavaraa on runsaasti varastossa.

Osia varmaan on jos ja kun itse löytää sen varaosanumeron ja tilaa sen Hyvinkäältä. Miksei sitä tavaraa voi toimittaa lähimpään Agriin vaan se pitää noutaa näistä varaosa-Agreista?

Siinä se aika sitten menee kun ajelee sitä nippeliä lähes 100 km ja sama takaisin. Tavallisia Agreja löytyisi 3 kappaletta lähialueelta mutta osaa ei niihin saa.

Topias Funke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • aSiantuntija
Vs: Agrin varaosamyynti
Agrin varaosa myynti toimii vain ruohonleikkureilla. Ja niiltäkin osin vain talvella. Kesällä ollaan lomalla. :(
aSiantuntija lausuntoja maksusta.

JoHaRa

• Vieras
Tilanne on parantunut: Nykyään jo toiseksi lähimmästä Agrista saa JD:n peräöljyä, ei tarvitse enää ajaa kolmanneksi lähimpään  :)

Kun mä en kaada öljyä kuin "logokannusta"

Ja muutenkin saa aina Eioota ihan joka asiaan. Käyn aina ostamassa Eioot tuolta, muut sitten muualta.

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei se Keskollakaan osien saanti ihan helppoa ole, mutta sen tavaran saa kuitenkin lähimpään liikkeeseen.

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kotimaisten konevalmistajien jälleenmyyjät ilmottaa toimitusajaksi 1-3 päivää. Riippuen missä päin suomea asuu, kannattaa polkasta omalla autolla hakemaan, saa samana päivänä osan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Jätkä

• Vieras
Kotimaisten konevalmistajien jälleenmyyjät ilmottaa toimitusajaksi 1-3 päivää. Riippuen missä päin suomea asuu, kannattaa polkasta omalla autolla hakemaan, saa samana päivänä osan.

Jos on kiire ja oma aika on rahaa niin nopeammin tulee kun soittaa sen paikkakunnan taksille missä se osa on. Ja sopii rahdin hinnan etukäteen, niin silloin ei puhuta mittarihinnoista vaan ainoastaan taksiyrittäjän ajohalusta.
 Toimii yli puolta nopeammin kun itse juuttuu kuitenkin mennen tullen jollekkin huoltamolle kahville.

Latz

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jos on kiire ja oma aika on rahaa niin nopeammin tulee kun soittaa sen paikkakunnan taksille missä se osa on. Ja sopii rahdin hinnan etukäteen, niin silloin ei puhuta mittarihinnoista vaan ainoastaan taksiyrittäjän ajohalusta.
 Toimii yli puolta nopeammin kun itse juuttuu kuitenkin mennen tullen jollekkin huoltamolle kahville.

Kyllä sen parisataa kilometriä pyyhkäsee vielä itse. Paljon pidempää ei viitsi ajella. Taksia on tullut joskus käytettyä mutta ei se kyllä eka vaihtoehto ole.

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
2 kertaa olen käynyt Hyvinkään varaosatiskillä ja molemmilla kerroilla on poitsu alkanut *****ilemaan jotain epämääräistä tiskin takana.

Muualla ei tuollaista ole tullut eteen.Eikä tule enää tuollakaan.

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
>Taksia on tullut joskus käytettyä mutta ei se kyllä eka

Ota ensi kerralla joku maksava asiakas kyytiin niin win-win tilanne.  8)

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
perseestä. mutta on ne ainaki kempeleessä onnellisia siitä varaosahyllystä.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mitenkähän mahtaa käydä, kun Jontikan varaosille tuli pienempi keskusvarasto Ruotsiin. Ruotsista tulevat osat ovat tähänasti tulleet kaikkein hitaammin. Esim De Lavalin osia saa useimmiten odotella kuukauden.
Onneksi Jontikka ei ole enää mun ongelmani.  ;D 8)

Viimeksi muokattu: 04.09.12 - klo:10:43 kirjoittanut Make

Mystinen kesälaatumies

mää vai

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 2015-ostajan markkinat
Mä olen vapaa S-ryhmän "palveluista" ja niiiin onnellinen siitä. Mulle ei tuu edes mainoksia sieltä ku ei ole asiakastietojakaan olemas.
Oon vaatimaton!

raipe

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
En ole ollut onneksi yli vuoteen Jd:n osia hakemassa Akrimarketista.Aika nihkeää on Hyvinkäällä osien osto,kun en omista uudehkoa yli 100 000 e:n rautaa.
Mutta he saavat siellä leikkiä keskenään,käyn vain äärimmäisessä hädässä ao.kaupassa.
Virkkalassa pitää puhua ruotsia(toki sen osaan,muttei ole äidinkieleni),jos mielii nopeaa palvelua.
Fortin ja IH:n osat saa parhaiten edelleen.Ylivoimaisesti parhaiten,ainakin vanhempaan kalustoon.
Vallu saattaa olla parempi,muttei siitä ole enää kokemusta vuosikausiin.

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Fortin ja IH:n osat saa parhaiten edelleen.Ylivoimaisesti parhaiten,ainakin vanhempaan kalustoon.

Ja Natikan osat kulkee ainakin näiltä lähimmiltä jälleenmyyjiltä hyvinkin sujuvasti postitse kotiin.

taisker

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
hyvä oli työteho varastolla jos oikein muistan mitä siinä jutussa luki niin kolme äijää hommissa ja päivän aikana tehtiiin 40 varaosatilausta siis mitä vi++ua ton verran myy yksi äijä kah*****nilla 8)