Kuinka sen korkin rikki saa?
Pudotahan se voi kun vetää väärille jengoille eikä ole edes sitä narua varmistamassa putoamista. Narulle on valmiit paikat.
Miten hardin painemittarin saa paskaksi? Silti niitä menee varaosana kuin puolukkahilloa ikeassa...
Meilllä ei ole vielä hajonnut yhtään mutta nyt alkaa olla mittarissa vaimennusnesteet alarajan alapuolella. Onko tuo neste jäähdyttäjännestettä vai jotain muuta? Onko lisäys mittarin yläreunasta?
Merkkiin ja ikään katsomatta painemittarin JOUTUU vaihtamaan leimatessa. Riippuuko inssistä, sitä en tiedä. Täälläpäin lähes käytäntö.
Se punainen säiliön kansi tosiaan haurastuu vuosikymmenten saatossa. Riippuu varmaan auringonvalon määrästä ja käytetyistä mömmöistä. Musta kestää paitsi sitä yliajoa.
Alkuperäinen painemittari ei täytä naamataulun kooltaan ja asteikon lukematarkkuudeltaan jonkin direktiivin vaatimuksia. Omaani laitoin sopivan alueen hydrauliikkapuolen mittarin, on sitten riittävän suuri taulu jotta näkee ilman Tiimarin klasejakin ja taisi maksaa reilun kympin..
Vaimennusliemi lienee glyseriiniä, täyttö siitä kumitulpasta. Ehkä vaikka joku Univiskin kävisi (lähes väritön hydrauliikkaöljy). En ole kokeillut enkä kehota, minä laitoin jotain nurkkiin jäänyttä ikivanhaa Huurre Oy:n paksua kylmäkompressorilientä suoraan 60-luvulta, mikä oli kirkasta sekin :-)