Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kyntöä takapotkulla  (Luettu 12047 kertaa)

Fuller

  • Vieras
Vs: Kyntöä takapotkulla
Sekö on huulluutta ja isoutta kun meikäläisellä kyntötraktorina Valmet 602-4WD :o

heksa100

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 258
Vs: Kyntöä takapotkulla
Sekö on huulluutta ja isoutta kun meikäläisellä kyntötraktorina Valmet 602-4WD :o

Ei mut se, että laitetaan takapotkun perään liikaa siipiä. Kiminkisen sanoin: kohtuus kaikessa.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kyntöä takapotkulla
Nelisiipisillä ei työntövarsitunnustelu oikein pelitä kunnolla. 8)

Pelittäähän se, jos se on takana. Säätää ajossa painonsiirron siten, että pyörä klopisee hiukan keveänä. Silloin auraan pystyy jättämään hiukan maahakuisuutta, liian syvälle koukkimisen estää tukipyörän antama viesti työntövarren jouselle.

-SS-

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Kyntöä takapotkulla
Voi pojat, jos ei 4siipinen kulje 100heppasella takapotkulla on vika jossain muualla kuin vetokoneessa. Minä vetelin ihan 2000luvullaki kyseisen kokoisella vetopelillä 4siipisiä ihan moitteetta. Jopa fiskarsseja...

Ylermi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 67
Vs: Kyntöä takapotkulla
fend ja pysähty yks siipisen  kans.....

Fuller

  • Vieras
Vs: Kyntöä takapotkulla
Kirjoittaako SS siirtä ns.painonsiirtokaaresta joka Valteemis oli aikoinaan. Sama kuin kuunteli naapurin edesmennyttä isäntää kuinka MF pianonsiirtokaari siirti pianoa oikeaan kohtaan.  ;D

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kyntöä takapotkulla
Kirjoittaako SS siirtä ns.painonsiirtokaaresta joka Valteemis oli aikoinaan. Sama kuin kuunteli naapurin edesmennyttä isäntää kuinka MF pianonsiirtokaari siirti pianoa oikeaan kohtaan.  ;D

Ei.

-SS-

lusupulttu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Kyntöä takapotkulla
Etupotku?Vai pelekkä potku?

http://www.youtube.com/watch?v=k5-50Ez_OSk

lusupulttu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Kyntöä takapotkulla

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: Kyntöä takapotkulla
Se,on jannuista kii.

http://www.youtube.com/watch?v=1HJvzAqR-sc

Torjuuko ne jotain fusariumia tuossa samalla tuolla savulla? ;D

Red Bull

  • Vieras
Vs: Kyntöä takapotkulla
Voi pojat, jos ei 4siipinen kulje 100heppasella takapotkulla on vika jossain muualla kuin vetokoneessa. Minä vetelin ihan 2000luvullaki kyseisen kokoisella vetopelillä 4siipisiä ihan moitteetta. Jopa fiskarsseja...

Kalajoen hietaa ny kääntää vaikka hevosella..

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kyntöä takapotkulla
Voi pojat, jos ei 4siipinen kulje 100heppasella takapotkulla on vika jossain muualla kuin vetokoneessa. Minä vetelin ihan 2000luvullaki kyseisen kokoisella vetopelillä 4siipisiä ihan moitteetta. Jopa fiskarsseja...

Kalajoen hietaa ny kääntää vaikka hevosella..

Äläs ny. Onhan ne saanu sen hevosen vaihettua traktoriin, perässä vedettävä kalusto on vielä lähes hevosajoilta. Wärtsilää, sinistä jukoo, sinapin keltasta simultaa, Esa-Patua, kamriikkijyrää puulaakereilla jne jne....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Kyntöä takapotkulla
Voi pojat, jos ei 4siipinen kulje 100heppasella takapotkulla on vika jossain muualla kuin vetokoneessa. Minä vetelin ihan 2000luvullaki kyseisen kokoisella vetopelillä 4siipisiä ihan moitteetta. Jopa fiskarsseja...

Kalajoen hietaa ny kääntää vaikka hevosella..

Äläs ny. Onhan ne saanu sen hevosen vaihettua traktoriin, perässä vedettävä kalusto on vielä lähes hevosajoilta. Wärtsilää, sinistä jukoo, sinapin keltasta simultaa, Esa-Patua, kamriikkijyrää puulaakereilla jne jne....

Sää et sitte kesällä käynytkään jukumaassa, kun noin luulet ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kyntöä takapotkulla
Mä olen aina kyntänyt takapotkulla, ei tänäkään syksynä tarvinnut laittaa nelivetoa päälle. Ei kun kerran laitoin vartiksi juu  ::)

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Kyntöä takapotkulla
Voi pojat, jos ei 4siipinen kulje 100heppasella takapotkulla on vika jossain muualla kuin vetokoneessa. Minä vetelin ihan 2000luvullaki kyseisen kokoisella vetopelillä 4siipisiä ihan moitteetta. Jopa fiskarsseja...

Kalajoen hietaa ny kääntää vaikka hevosella..

Äläs ny. Onhan ne saanu sen hevosen vaihettua traktoriin, perässä vedettävä kalusto on vielä lähes hevosajoilta. Wärtsilää, sinistä jukoo, sinapin keltasta simultaa, Esa-Patua, kamriikkijyrää puulaakereilla jne jne....
Onhan sitä hevosellaki joskus käännetty. Traktoreita on liki yhtä monta ku hevosia aikanaan, wärtsilää eikä juko löydy mutta simulta on, oikeen punanen. Esapatua ei oo mutta pelkkä esa löytyy ja kamriikkijyräkin nykyaikaistettiin jo vuosia sitten kuulalaakereilla. Että kyllä kehitys on tullu tänne hietakaartanki taa... ;D