http://www.youtube.com/watch?v=gA9VSM0NZjc&feature=related
Ei mikään kovin hurja päiväsaavutus tuollaisella kyntövauhdilla. Metri eteen päin ja kaksi taakse...
Lainaus käyttäjältä: Last Man Standing - 24.08.12 - klo:18:13http://www.youtube.com/watch?v=gA9VSM0NZjc&feature=relatedTässä on minusta nähtävissä miksi vetävä etuakseli tuli raktoreihin.Tollasta se oli ennen.Joku karjan polkema pellonpää oli lähes mahdoton kyntää,tuossa videossa ei ollut lukko päällä niin vielä vitummin eteni.Nyt ei nelikoilla paljon pellon kovuuseroja huomata eikä kuski väsy sillälailla.
Lainaus käyttäjältä: raipe - 25.08.12 - klo:12:10Lainaus käyttäjältä: Last Man Standing - 24.08.12 - klo:18:13http://www.youtube.com/watch?v=gA9VSM0NZjc&feature=relatedTässä on minusta nähtävissä miksi vetävä etuakseli tuli raktoreihin.Tollasta se oli ennen.Joku karjan polkema pellonpää oli lähes mahdoton kyntää,tuossa videossa ei ollut lukko päällä niin vielä vitummin eteni.Nyt ei nelikoilla paljon pellon kovuuseroja huomata eikä kuski väsy sillälailla.Ilmassa pyörivistä etupyöristä olis paljonkin vetoapua?Renkaista se enemmän on kiinni, miten kyntö sujuu. Ei tullut juuri piikkilevikkeitä käytettyä sen jälkeen kun vyörenkaat takapotkuuni hommasin.