Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tänään! Dokumenttiprojekti: Talouden madonluvut  (Luettu 7682 kertaa)

jeep

• Vieras
Jos ei osaa hoitaa EU-asioita, niin miten voi osata itsenäisen maan asioiden hoitamisen :o

"Kun jokin ryhmä yhteiskunnassa
ottaa elämäntavakseen rosvoamisen,

se luo ennen pitkää oikeusjärjestelmän,
joka oikeuttaa rosvoamisen,

ja moraalikoodiston,
joka ihannoi sitä."

Bastiat

kaaleppi

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Dokumentti oli silkkaa totuutta kohtaus kohtaukselta. Toivottavasti mahdollisimman monissa kouluissa katsotaan tuo yhteiskuntaopin tunneilla.

Ratkaisut ovatkin sitten eri kysymys. Täällä on kyllä harvinaisen mielikuvituksetonta pyörittelyä. Kunnon vallankumouksen tämä vaatii, mutta sen ennakkovaatimus olisi tosiaan kuten dokkarissa sanottiin, että ihmiset saataisiin ymmärtämään. Turha toivo. Arvatkaa moniko katteli näinä päivinä TVstä jotain aivan muuta kuin YLEn yhteiskuntadokkareita, tai katsoisivatko muutenkaan.

http://www.heinola.org/~patato/scorp.html  juu olisiko kunnon bolshevistinen vallankumous poikaa tälleen  :o

Ei. Vallankumouksia on muunkinlaisia kuin bolshevistisia. Ymmärräthän että aivoissa on jotain vikaa, jos aina kun kuulee sanan vallankumous, päässä napsahtaa niin että kuuluu naapuriin, ja ainut mieleen tuleva asia on bolshevismi. Mitä kliksejä saat tuollaisista höpösivustojen selailusta. Ei ainakaan auta tämänkään asian argumentoinnissa.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Dokumentti oli silkkaa totuutta kohtaus kohtaukselta. Toivottavasti mahdollisimman monissa kouluissa katsotaan tuo yhteiskuntaopin tunneilla.

Ratkaisut ovatkin sitten eri kysymys. Täällä on kyllä harvinaisen mielikuvituksetonta pyörittelyä. Kunnon vallankumouksen tämä vaatii, mutta sen ennakkovaatimus olisi tosiaan kuten dokkarissa sanottiin, että ihmiset saataisiin ymmärtämään. Turha toivo. Arvatkaa moniko katteli näinä päivinä TVstä jotain aivan muuta kuin YLEn yhteiskuntadokkareita, tai katsoisivatko muutenkaan.

http://www.heinola.org/~patato/scorp.html  juu olisiko kunnon bolshevistinen vallankumous poikaa tälleen  :o

Ei. Vallankumouksia on muunkinlaisia kuin bolshevistisia. Ymmärräthän että aivoissa on jotain vikaa, jos aina kun kuulee sanan vallankumous, päässä napsahtaa niin että kuuluu naapuriin, ja ainut mieleen tuleva asia on bolshevismi. Mitä kliksejä saat tuollaisista höpösivustojen selailusta. Ei ainakaan auta tämänkään asian argumentoinnissa.

heh he koska kaalepilla naksahtaa ;)

kaalinpää leimaa ny juri linankin höpöksi :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

kaaleppi

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Sivulla mm. "HAARP...Pentagon Aliens...Salaista rabbiinista opetusta"...

Eli höpöä

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Sivulla mm. "HAARP...Pentagon Aliens...Salaista rabbiinista opetusta"...

Eli höpöä

se ei juri linaa muuta höpöksi ja juuri linaa hakien sivut löytyivät ;)

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
kai  senverran  politiikkaa  seuraat  että  suomessa  tällä  hetkellä  itse  päätämme
vain  10 %  asioistamme,,,,,,
Tämä on tuttu juttu. Olen asunut sellaisessa kunnassa, jossa 90% menoista oli valtion lakisääteisiä menoja. Kunnan pelivara omiin, itsenäisiin päätöksiin oli siis 10% luokkaa. :)

Silti ihmiset olivat sitä mieltä, että me olemme erittäin itsenäisiä ja me päätämme itse omista asioistamme :)

jeep

• Vieras
kai  senverran  politiikkaa  seuraat  että  suomessa  tällä  hetkellä  itse  päätämme
Tämä on tuttu juttu. Olen asunut sellaisessa kunnassa, jossa 90% menoista oli valtion lakisääteisiä menoja. Kunnan pelivara omiin, itsenäisiin päätöksiin oli siis 10% luokkaa. :)

Silti ihmiset olivat sitä mieltä, että me olemme erittäin itsenäisiä ja me päätämme itse omista asioistamme :)
Ulkoistaminen= Paskaa juhlapaketissa.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

moni ulkoistaa ajattelun :(

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!

MOT  8)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

millamagia

• Vieras

Ruokapula ei ole tuotannosta johtuva ongelma, eikä se ole koskaan sitä ollut, maailman ruuantuotanto on aina kasvanut nopeammin kuin väestö, itseasiassa ruuasta suurin osa heitetään roskiin länsimaissa.
[/quote]

-joskushan se rajan täytyy tulla vastaan,ei maailma ole rajaton ;)

-se on kyllä tosi,että länsimaat heittää ruokaa roskiin.Minä kyllä erittäin harvoi,kotitaloudessa voi säästää tuossa asiassa.Kuinkahan monta tuhatta sikaa eläis suomalaistenkin ylijäämäruualla?

jeep

• Vieras

http://tsarbombastic.wordpress.com/2011/04/18/maailman-sosialistisin-maa-on-maailman-paras-maa/

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

suomen  puolueet  ovat  ulkoistaneet  ajattelun  amerikkalaiselle  konsultttoimistolle
joka  50  hengen  voimalla  hallitsee  suomea  :(

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
"Riistokapitalismin pahin vihollinen, ja ihmiskunnan paras liittolainen, on itseoppinut yksilö, joka on lukenut, ymmärtänyt, joka on kärsivällinen, ja seuraa mitä maaailmassa tapahtuu." ;)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
"Riistokapitalismin pahin vihollinen, ja ihmiskunnan paras liittolainen, on itseoppinut yksilö, joka on lukenut, ymmärtänyt, joka on kärsivällinen, ja seuraa mitä maaailmassa tapahtuu." ;)

mis sää tollasen viisauden löysit ::) tollanen kaveri oli kerran saksassakin :'(

juu ja tollasille kaikki oppimattomat tollot nauraa :o