vaihda termostaatti,ellei ole vaihdettu..
Ei aukea kokonaan ja lämmöt nousee siitä syystä
Ei ole vaihdettu, mutta kun se lämpö palautuu ihan yhtä nopeasti alas siihen normaaliin, kun vähän kaasua höllää, joten ei ole oikeasti lämmöt tapissaan. Tietsikan kun löi koneeseen kiinni, niin sen kautta katottunu näytti ainakii pysyvän lämmöt kurissa, mutta mittaristo väitti muuta, eikä kone oikeasti keitä.
T7030 alko "nostamaan lämpöjä" mittariston mukaan ja heittää samalla moottoria ohjatessaan lisätehot pois ja alkaa hyytämään muutenkii. Vaihettiin jo termarin kyljestä anturi, vaan ei muuttunu mihinkään. Toistatuhatta tuntia sitten ajettiin viriohjelmat ja ne pyyhkiyty pois kun ajettiin päivitys siihen, ettei öljynpaineen vikavalot palas koko aikaa näytössä. Kuulemma ennenkii ollu seiskatonnisten riesana tuo öljynpaineen mukamas "äkillinen laskeminen", joka johtuu kuulemma vaan ja ainastaan siitä, että täysiltä kierroksilta kun höllätään yht'äkkiä kaasua esim. äkillisen kuopan sattuessa kohdalle, niin tietsikka luulee että paineet katoaa koneesta.
Huoltomies arveli, että jouvvutaan vaihtamaan mittaristokii parhaassa tapauksessa, jos ei muu auta. Ihan uskomatonta paskaa väittäsin. Tai sitten tässä käy taas niin, että joku n. biljoonasta sähköjohdosta kopin alla on rikki, eikä sitä löydä ennen kun polttaa koko paskan, joten...tämä tällä kertaa. Eipä sillä paskojahan nämä kaikki merkit on tai no...liian vikaherkkiä, sanottakoot.
Jaa viritystä. Ihmekkään kun porsii
Ei oo tuon takia viottunu, vaikka sekin kävi kyllä mielessä. Tämäkii siis huoltomiehen arvio, ei itse kyseessä olevan täpinöitsijän.
lauhduttimethan kaikki tietysti puhistettu..? teeämmässä poltteli sitä öljynpainevaloa kun oli perämurikan alta öljyputki visahtanu ruttuun ku kannikossa kolluutettu. eipä oo oikomisen jälkeen valitellu..
Itellä oli tuo "tehdasasetuksena" 6640:ssä. Siis tuo vika, paitsi että peräöljyille tarkoitettu putki oli väänneety jo asentaessa liian piukseaan kulmaan (yli90 astetta) ja tämän takia ei öljy kiertänyt...pumpppu meni takuuseen sillon vuonna ja nakki, ennen kun vika löyty. Lauhduttimissa ei ollut roskan roskaa, kaikki kennot kuitenkin kävin vielä läpi, eikä vikaa löytynyt, nesteet kiertää samoin niitä on riittävästi.
Nämä viat on just sen sorttisia, että heikkohermosta alkaa kyrsimään, kun ei ns. "selvää vikaa" löydy, vaan etsitään ja tutkitaan ja etsitään sitten uudestaan..