Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VOi perkele!  (Luettu 8654 kertaa)

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
VOi perkele!
Nyykkäri *****ilee taas...pitäskö ottaa ja ajjaa se suohautaan vai vieläkö tuota pitäs porsia kasaan? -_- Ihan alkaa jo vituttamaan koko merkki.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: VOi perkele!
Nyykkäri *****ilee taas...pitäskö ottaa ja ajjaa se suohautaan vai vieläkö tuota pitäs porsia kasaan? -_- Ihan alkaa jo vituttamaan koko merkki.
kaua sää oot sitä viittiny kahtuakki,mää en olis kyllä viittiny.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VOi perkele!
No mikäs nyt on  :o 

Tm

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
Vs: VOi perkele!
Nyykkäri *****ilee taas...pitäskö ottaa ja ajjaa se suohautaan vai vieläkö tuota pitäs porsia kasaan? -_- Ihan alkaa jo vituttamaan koko merkki.
mikä nyt on kipiänä?

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: VOi perkele!
T7030 alko "nostamaan lämpöjä" mittariston mukaan ja heittää samalla moottoria ohjatessaan lisätehot pois ja alkaa hyytämään muutenkii. Vaihettiin jo termarin kyljestä anturi, vaan ei muuttunu mihinkään. Toistatuhatta tuntia sitten ajettiin viriohjelmat ja ne pyyhkiyty pois kun ajettiin päivitys siihen, ettei öljynpaineen vikavalot palas koko aikaa näytössä. Kuulemma ennenkii ollu seiskatonnisten riesana tuo öljynpaineen mukamas "äkillinen laskeminen", joka johtuu kuulemma vaan ja ainastaan siitä, että täysiltä kierroksilta kun höllätään yht'äkkiä kaasua esim. äkillisen kuopan sattuessa kohdalle, niin tietsikka luulee että paineet katoaa koneesta.

Huoltomies arveli, että jouvvutaan vaihtamaan mittaristokii parhaassa tapauksessa, jos ei muu auta. Ihan uskomatonta paskaa väittäsin. Tai sitten tässä käy taas niin, että joku n. biljoonasta sähköjohdosta kopin alla on rikki, eikä sitä löydä ennen kun polttaa koko paskan, joten...tämä tällä kertaa. Eipä sillä paskojahan nämä kaikki merkit on tai no...liian vikaherkkiä, sanottakoot.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: VOi perkele!
T7030 alko "nostamaan lämpöjä" mittariston mukaan ja heittää samalla moottoria ohjatessaan lisätehot pois ja alkaa hyytämään muutenkii. Vaihettiin jo termarin kyljestä anturi, vaan ei muuttunu mihinkään. Toistatuhatta tuntia sitten ajettiin viriohjelmat ja ne pyyhkiyty pois kun ajettiin päivitys siihen, ettei öljynpaineen vikavalot palas koko aikaa näytössä. Kuulemma ennenkii ollu seiskatonnisten riesana tuo öljynpaineen mukamas "äkillinen laskeminen", joka johtuu kuulemma vaan ja ainastaan siitä, että täysiltä kierroksilta kun höllätään yht'äkkiä kaasua esim. äkillisen kuopan sattuessa kohdalle, niin tietsikka luulee että paineet katoaa koneesta.

Huoltomies arveli, että jouvvutaan vaihtamaan mittaristokii parhaassa tapauksessa, jos ei muu auta. Ihan uskomatonta paskaa väittäsin. Tai sitten tässä käy taas niin, että joku n. biljoonasta sähköjohdosta kopin alla on rikki, eikä sitä löydä ennen kun polttaa koko paskan, joten...tämä tällä kertaa. Eipä sillä paskojahan nämä kaikki merkit on tai no...liian vikaherkkiä, sanottakoot.
Jaa viritystä. Ihmekkään kun porsii :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: VOi perkele!
T7030 alko "nostamaan lämpöjä" mittariston mukaan ja heittää samalla moottoria ohjatessaan lisätehot pois ja alkaa hyytämään muutenkii. Vaihettiin jo termarin kyljestä anturi, vaan ei muuttunu mihinkään. Toistatuhatta tuntia sitten ajettiin viriohjelmat ja ne pyyhkiyty pois kun ajettiin päivitys siihen, ettei öljynpaineen vikavalot palas koko aikaa näytössä. Kuulemma ennenkii ollu seiskatonnisten riesana tuo öljynpaineen mukamas "äkillinen laskeminen", joka johtuu kuulemma vaan ja ainastaan siitä, että täysiltä kierroksilta kun höllätään yht'äkkiä kaasua esim. äkillisen kuopan sattuessa kohdalle, niin tietsikka luulee että paineet katoaa koneesta.

Huoltomies arveli, että jouvvutaan vaihtamaan mittaristokii parhaassa tapauksessa, jos ei muu auta. Ihan uskomatonta paskaa väittäsin. Tai sitten tässä käy taas niin, että joku n. biljoonasta sähköjohdosta kopin alla on rikki, eikä sitä löydä ennen kun polttaa koko paskan, joten...tämä tällä kertaa. Eipä sillä paskojahan nämä kaikki merkit on tai no...liian vikaherkkiä, sanottakoot.
Jaa viritystä. Ihmekkään kun porsii :D

Ei oo tuon takia viottunu, vaikka sekin kävi kyllä mielessä. Tämäkii siis huoltomiehen arvio, ei itse kyseessä olevan täpinöitsijän.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: VOi perkele!
T7030 alko "nostamaan lämpöjä" mittariston mukaan ja heittää samalla moottoria ohjatessaan lisätehot pois ja alkaa hyytämään muutenkii. Vaihettiin jo termarin kyljestä anturi, vaan ei muuttunu mihinkään. Toistatuhatta tuntia sitten ajettiin viriohjelmat ja ne pyyhkiyty pois kun ajettiin päivitys siihen, ettei öljynpaineen vikavalot palas koko aikaa näytössä. Kuulemma ennenkii ollu seiskatonnisten riesana tuo öljynpaineen mukamas "äkillinen laskeminen", joka johtuu kuulemma vaan ja ainastaan siitä, että täysiltä kierroksilta kun höllätään yht'äkkiä kaasua esim. äkillisen kuopan sattuessa kohdalle, niin tietsikka luulee että paineet katoaa koneesta.

Huoltomies arveli, että jouvvutaan vaihtamaan mittaristokii parhaassa tapauksessa, jos ei muu auta. Ihan uskomatonta paskaa väittäsin. Tai sitten tässä käy taas niin, että joku n. biljoonasta sähköjohdosta kopin alla on rikki, eikä sitä löydä ennen kun polttaa koko paskan, joten...tämä tällä kertaa. Eipä sillä paskojahan nämä kaikki merkit on tai no...liian vikaherkkiä, sanottakoot.
Jaa viritystä. Ihmekkään kun porsii :D

Ei oo tuon takia viottunu, vaikka sekin kävi kyllä mielessä. Tämäkii siis huoltomiehen arvio, ei itse kyseessä olevan täpinöitsijän.
lauhduttimethan kaikki tietysti puhistettu..? teeämmässä poltteli sitä öljynpainevaloa kun oli perämurikan alta öljyputki visahtanu ruttuun ku kannikossa kolluutettu. eipä oo oikomisen jälkeen valitellu..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

körömölli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: VOi perkele!
vaihda termostaatti,ellei ole vaihdettu..
Ei aukea kokonaan ja lämmöt nousee siitä syystä

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: VOi perkele!
vaihda termostaatti,ellei ole vaihdettu..
Ei aukea kokonaan ja lämmöt nousee siitä syystä


Ei ole vaihdettu, mutta kun se lämpö palautuu ihan yhtä nopeasti alas siihen normaaliin, kun vähän kaasua höllää, joten ei ole oikeasti lämmöt tapissaan. Tietsikan kun löi koneeseen kiinni, niin sen kautta katottunu näytti ainakii pysyvän lämmöt kurissa, mutta mittaristo väitti muuta, eikä kone oikeasti keitä.

T7030 alko "nostamaan lämpöjä" mittariston mukaan ja heittää samalla moottoria ohjatessaan lisätehot pois ja alkaa hyytämään muutenkii. Vaihettiin jo termarin kyljestä anturi, vaan ei muuttunu mihinkään. Toistatuhatta tuntia sitten ajettiin viriohjelmat ja ne pyyhkiyty pois kun ajettiin päivitys siihen, ettei öljynpaineen vikavalot palas koko aikaa näytössä. Kuulemma ennenkii ollu seiskatonnisten riesana tuo öljynpaineen mukamas "äkillinen laskeminen", joka johtuu kuulemma vaan ja ainastaan siitä, että täysiltä kierroksilta kun höllätään yht'äkkiä kaasua esim. äkillisen kuopan sattuessa kohdalle, niin tietsikka luulee että paineet katoaa koneesta.

Huoltomies arveli, että jouvvutaan vaihtamaan mittaristokii parhaassa tapauksessa, jos ei muu auta. Ihan uskomatonta paskaa väittäsin. Tai sitten tässä käy taas niin, että joku n. biljoonasta sähköjohdosta kopin alla on rikki, eikä sitä löydä ennen kun polttaa koko paskan, joten...tämä tällä kertaa. Eipä sillä paskojahan nämä kaikki merkit on tai no...liian vikaherkkiä, sanottakoot.
Jaa viritystä. Ihmekkään kun porsii :D

Ei oo tuon takia viottunu, vaikka sekin kävi kyllä mielessä. Tämäkii siis huoltomiehen arvio, ei itse kyseessä olevan täpinöitsijän.
lauhduttimethan kaikki tietysti puhistettu..? teeämmässä poltteli sitä öljynpainevaloa kun oli perämurikan alta öljyputki visahtanu ruttuun ku kannikossa kolluutettu. eipä oo oikomisen jälkeen valitellu..

Itellä oli tuo "tehdasasetuksena" 6640:ssä. Siis tuo vika, paitsi että peräöljyille tarkoitettu putki oli väänneety jo asentaessa liian piukseaan kulmaan (yli90 astetta) ja tämän takia ei öljy kiertänyt...pumpppu meni takuuseen sillon vuonna ja nakki, ennen kun vika löyty. Lauhduttimissa ei ollut roskan roskaa, kaikki kennot kuitenkin kävin vielä läpi, eikä vikaa löytynyt, nesteet kiertää samoin niitä on riittävästi.

Nämä viat on just sen sorttisia, että heikkohermosta alkaa kyrsimään, kun ei ns. "selvää vikaa" löydy, vaan etsitään ja tutkitaan ja etsitään sitten uudestaan..
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

körömölli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: VOi perkele!
Temppuileeko mittari heti kylmästä lähtien vai vasta talla pohjassa ajettaessa?
Kun lämmöt punaisella niin kokeile tuleeko kopin lämppäristä "tulisen" kuumaa?
Koneessa can väyläinen järjestelmä eli tieto ei kulje ihan majuri tyyliin..

nilihaara

  • Vieras
Vs: VOi perkele!
  Ettei vaan salama ois iskeny lähelle ja sekoittanut noita herkkiä osia. Joku vuosi sitten salaman iskun jölkeen alkoi kaverin koneessa mysteerit joita ei osannu kukaan selvittää, paranee vain vaihtamalla uudempaan.

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: VOi perkele!
Temppuileeko mittari heti kylmästä lähtien vai vasta talla pohjassa ajettaessa?
Kun lämmöt punaisella niin kokeile tuleeko kopin lämppäristä "tulisen" kuumaa?
Koneessa can väyläinen järjestelmä eli tieto ei kulje ihan majuri tyyliin..


Ei temppuile heti kylmästä lähtien. Pitääkokoeilla tuo lämppärin puhalluskin, kunhan pahimmasta rapulasta selviää..
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

körömölli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: VOi perkele!
Jos koppiin tulee kuumaa,niin kokeile jäähdyttimen yläosasta et kiertääkö neste sieltä.
Termostaatissa vapaavirtausventtiili,eli neste kiertää kannesta takas lohkoon kun termostaatti on kiinni .

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VOi perkele!
Oman seatin mittari tekee kans sitä että saattaa näyttää 90 astetta ja sitten pikkuhiljaa tippua ja taas nousta... Mutta läppärillä kun kattoo niin lämmöt pysyy samassa  ;D  Aika ihmeellistä jos reilun sadan tonnin traktorissa tietokone lukee analogisesta mittarista lämpöjä eikä sieltä termostaatilta suoraan... Eli olisko eri anturien takana tai jotain... Joku anturi siellä huijaa että voisko se yhdistää huonosti (johto rikki tai liitin löysällä) ja antaa väärää signaalia ja taas sitten tietokoneen näyttämä lämpö luetaan muualta  :o