Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokkare hyökkäsi maatalouden kimppuun uudessa apu lehdessä.  (Luettu 9239 kertaa)

Talojuhani

• Vieras
Missä Avussa.Ei siinä oo,minä luin läpi.Pentti Linkolasta oli taas mielenkiintoinen juttu.

Mikä siinä Linkolassa nyt niin mielenkiintoista on? Sekö, kun se yllyttää tappamaan ihmisiä ja kannattaa massamurhia?

Että minä inhoon sitä äijää...

Onhan Linkola sillä lailla kunnioitettava, että elää kuten opettaa. Paitsi murhaajaksi ei ole ruvennut. Sen jättää hullummille.  ;D

Ei nyt ihan noinkaan: muutama vuosi sitten Linkola anoi korotusta eläkkeeseensä, kun rahat eivät riittäneet elämiseen.

Linkola on vaatinut liiallisen sairaanhoidon lopettamista, itse käyttää kuitenkin insuliinia sokeritautiinsa...myöntää, että tämä on vastoin hänen oppejaan.

Talojuhani

• Vieras
kepuluusereiden toimesta kansalliset tuet ajettu etelässä alas.
Eikös kepuluuserit c-alueella ole koko ajan ulvoneet tasapuolisuutta.

Eikös se olisi sitä aidoimmillaan. Leikata c-alueelta ainakin edes ne a-b-tukialueelta ahnehditut tuet pois.

Joko pian c-alueella tajutaan, jotta juhlat on loppu. Kuluttaja alkaa vaatia vastinetta tukirahoillensa.

Enää ei riitä perusteluksi lähiruoka tuhannen kilometrin takaa.

no teitän varmaan tarttee tulla sieltä etelästä tänne alueille, missä ruokaa tuotetaan.

Ei toimi tuo yhtälö. Tulokset rupeaa näkymään. Lihan omavaraisuus on menetetty kepu/MTK maatalouspolitiikan seurauksena ;D

Mutta ei se minua haittaa, koska pärjään hyvin saksalaasella ;D

Aikamoisia diktaattoreita on nämä kepu ja MTK ja muut pelkkiä nössöjä. Miksi kuitenkin kaikki maatalouteen liittyvn pitää saada siunaus Brysselistä?
 Oma näkemykseni taas on se että, jokainen palkkatyössä oleva maatalouden asioista päättävä ja suunnitteleva henkilö on ollut huolissaan vain omasta palkkapussistaan ja haistattanut paskat maataloudelle.

Eiköhän koko ongelman ydin ole Haaviston-Härmalän neuvottelema maatalouden EU-liittymissopimus, mistä tuli äärikepulainen ts Etelä-Auomi jätettiin heitteille. Kepu oli saanut "veretseisauttavan" vaalivoiton v. 1991.

Sepedeus

• Vieras
Missä Avussa.Ei siinä oo,minä luin läpi.Pentti Linkolasta oli taas mielenkiintoinen juttu.

Mikä siinä Linkolassa nyt niin mielenkiintoista on? Sekö, kun se yllyttää tappamaan ihmisiä ja kannattaa massamurhia?

Onhan Linkola sillä lailla kunnioitettava, että elää kuten opettaa. Paitsi murhaajaksi ei ole ruvennut. Sen jättää hullummille.  ;D

Ei nyt ihan noinkaan: muutama vuosi sitten Linkola anoi korotusta eläkkeeseensä, kun rahat eivät riittäneet elämiseen.

Linkola on vaatinut liiallisen sairaanhoidon lopettamista, itse käyttää kuitenkin insuliinia sokeritautiinsa...myöntää, että tämä on vastoin hänen oppejaan.

Oikeessa olet siinä, että Linkolastakin on vanhemmiten löytynyt humanismia.  ;D

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vieläkö KM:n irtonumero tullee edullisemmaksi kuin kestotilaus?
Joo, näköjään n. 15 euroa.
Mun mielestä kaikki tuollaiset kylkiäiskalenterit yms. kuten KM kestotilauksessa saisi kuopata syvälle maahan, lehti tilataan lehtenä ja satumaisen hyvät fileerausveitset, yms. ostetaan sitten erikseen jos niitä tarvitaan.

simmo

• Vieras

-no ei ketään kannata inhota.Ihailen hänen vaatimatonta elämäntapaansa.Hän on vanhemmuuttaan lientynyt paljon. Linkola on eräänlainen kylähullu.Kuten toi tykkyläinenkin.Minä oon aina tykännyt kylähulluista ja ne alkaa olla katoava luonnonvara. Kyllä kylähullua kannattaa suojella.Ne tuo paljon iloa elämään.  :)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Iiro hyökkäsi ja vaati maatalouden tukia leikattavaksi kuten koko kokoomuksen väki.

Suomi joutuu sopeutumaan lähivuosina Euroopan romahtamiseen, mm. puoluepoliittisia aluetukia JOUDUTAAN leikkaamaan rajusti.

Iiro on oikeassa, nyt pitäisi jo kiiruusti leikata maatalouttamme pahasti vääristävät aluepoliittiset tuet pois.

onko  tuo  kokoomuksen  aikaansaannos  eu-politikassa   sen  arvoista  että 
talonjussikin  vaati   sopeutumista   ja    onko  jussi  todella  halukas  itse 
luopumaan  tuistaan  euroopan  pankkien  hyväksi ??? ??? ??? ???

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

-no ei ketään kannata inhota.Ihailen hänen vaatimatonta elämäntapaansa.Hän on vanhemmuuttaan lientynyt paljon. Linkola on eräänlainen kylähullu.Kuten toi tykkyläinenkin.Minä oon aina tykännyt kylähulluista ja ne alkaa olla katoava luonnonvara. Kyllä kylähullua kannattaa suojella.Ne tuo paljon iloa elämään.  :)
Simmo on taas jeesustelun ytimessä  :)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

• Vieras

Olihan Iiron nimi mainittu tässä jutussa. http://www.apu.fi/artikkeli/turvekapinalliset-kritisoivat-vapoa

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Iiro hyökkäsi ja vaati maatalouden tukia leikattavaksi kuten koko kokoomuksen väki.

Suomi joutuu sopeutumaan lähivuosina Euroopan romahtamiseen, mm. puoluepoliittisia aluetukia JOUDUTAAN leikkaamaan rajusti.

Iiro on oikeassa, nyt pitäisi jo kiiruusti leikata maatalouttamme pahasti vääristävät aluepoliittiset tuet pois.
puoluepoliittisia tukia...  näitäkö tarkoitit?????

http://www.hs.fi/msn/politiikka/Kokoomusnuorten+tuki+uppoaa+hallinto-+ja+toimistokuluihin/a1305571513492

raiviot sentäs tuottaa jotain kokoomusnuoret ei  ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepedeus

• Vieras

raiviot sentäs tuottaa jotain   ;D ;D ;D ;D

Kasvihuonepäästöjä ;D

Terminator II

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • YTK:FI

Eikös se olisi sitä aidoimmillaan. Leikata c-alueelta ainakin edes ne a-b-tukialueelta ahnehditut tuet pois.

Joko pian c-alueella tajutaan, jotta juhlat on loppu. Kuluttaja alkaa vaatia vastinetta tukirahoillensa.

no teitän varmaan tarttee tulla sieltä etelästä tänne alueille, missä ruokaa tuotetaan.

Ei toimi tuo yhtälö. Tulokset rupeaa näkymään. Lihan omavaraisuus on menetetty kepu/MTK maatalouspolitiikan seurauksena ;D

Olisiko sossut vaatineet jotain maidontuotannon kiintiö kattoa c-alueelle. Suomihan ei ole kohta edes maidosta omavarainen! Että semmoista sossu politiikkaa!
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

cosmic_cowboy

• Vieras

raiviot sentäs tuottaa jotain   ;D ;D ;D ;D

Kasvihuonepäästöjä ;D

Kai niistä aivopieruistakin vähän metaania tussahtaa?
http://fifi.voima.fi/artikkeli/2011/toukokuu/nakokulma-orwellilaiset-kokoomusnuoret

Talojuhani

• Vieras

Olisiko sossut vaatineet jotain maidontuotannon kiintiö kattoa c-alueelle. Suomihan ei ole kohta edes maidosta omavarainen! Että semmoista sossu politiikkaa!

Kotieläintalouden siirto pohjoiseen Johannes Virolaisen viitoittamalla tavalla oli helvetinmoinen virhe.  Seurauksista on kärsitty jo vuodesta 1983 alkaen, silloin  määrättiin tiukat tuotantokiintiöt. Kepulaisten neuvottelema EU-liittymissopimus pahensi tilannetta entisestään.

simmo

• Vieras
..
[/quote]
[/quote]
Simmo on taas jeesustelun ytimessä  :)
[/quote]
------------------------Jep :)

emo-heikki

• Vieras

Ei se mikään viisauden osoitus ole, että ehdottaa ratkaisuja joita vaan ei voi käytännössä toteuttaa ????
Ihmisiä voi olla liikaa, jonkun mielestä, mutta ei se mikään ratkaisu ole, että niitä tapetaan pois, eikä siis näinollen mikään viisaan miehen mielipide.